2019-12-13, 17:53
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbsad
Tycker det blir allt vanligare, speciellt jämfört med bara 3-4 år sedan.
Har under 15 års kontakt med branschen aldrig stött på en ladyboy. Inte med kuken kvar iaf.
Citera
2019-12-13, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Har under 15 års kontakt med branschen aldrig stött på en ladyboy. Inte med kuken kvar iaf.
Åjo, de finns men glest. En del kan vara extremt svåra att avslöja om de behåller sin åtsittande
shortpants på t ex med hänvisning till röd vecka.
Citera
2019-12-14, 15:04
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casstorrp
Åjo, de finns men glest. En del kan vara extremt svåra att avslöja om de behåller sin åtsittande
shortpants på t ex med hänvisning till röd vecka.
Nu menar jag dom gånger jag fått extra av helnaken massös.
Citera
2019-12-14, 16:04
Medlem
Citat:
Nu menar jag dom gånger jag fått extra av helnaken massös.
Men dom andra gångerna då?
De få jag stött på har inte spontant avslöjat sig, men väl på förfrågan när misstanken väckts. En del kan ha en så söt och feminin framtoning så att man inte anar något alls.
Citera
2019-12-14, 16:39
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casstorrp
Men dom andra gångerna då?
De få jag stött på har inte spontant avslöjat sig, men väl på förfrågan när misstanken väckts. En del kan ha en så söt och feminin framtoning så att man inte anar något alls.
Javisst då vet jag ju inte hur det ligger till, eftersom jag endast köper tjänsterna fs och b2b så kan ju någon som masserat och teasat mej ha varit ladyboy. Men är dom inte bögaktiga? Sådant beteende skulle man väl märka isf. ?
Citera
2019-12-14, 16:58
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Javisst då vet jag ju inte hur det ligger till, eftersom jag endast köper tjänsterna fs och b2b så kan ju någon som masserat och teasat mej ha varit ladyboy. Men är dom inte bögaktiga? Sådant beteende skulle man väl märka isf. ?

Två gånger på massor av års besök har jag blivit totallurad😩
Citera
2019-12-14, 17:00
Avstängd
FindAways avatar
Citat:

Dom är inte " högaktiga" precis som vilken tjej som helst, man märker de först då man känner " fittan" där stämmer inte ett runt hål med originalet.
Jag har blivit totallurad två gånger på minst ettusen besök. Och då om någongång kroknar den ensamme krigaren.
Citera
2019-12-14, 17:05
Medlem
Frozenpills avatar
Läser ibland här i trådarna att en del skippar kådisen och slickar massösen i fittan. Låter farligt tycker jag,drar mej till minnes en episod på en salong i min hemstad för nåt år sen, fick till ett fs. med kondom såklart efter en snabb ritt vänder hon sej i en 69:a och började suga sen tryckte hon sin fitta mot mitt ansikte och stönade lick me...lick me. Jag vägrade men pullade henne med fingrarna, jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände mot slutet men jag läser ju här ibland om liknande episoder. Hur är det gott folk, är det jag som är extremt nojig eller är det folk ute i thaidjungeln som är dumdristiga?
Citera
2019-12-14, 17:11
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Läser ibland här i trådarna att en del skippar kådisen och slickar massösen i fittan. Låter farligt tycker jag,drar mej till minnes en episod på en salong i min hemstad för nåt år sen, fick till ett fs. med kondom såklart efter en snabb ritt vänder hon sej i en 69:a och började suga sen tryckte hon sin fitta mot mitt ansikte och stönade lick me...lick me. Jag vägrade men pullade henne med fingrarna, jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände mot slutet men jag läser ju här ibland om liknande episoder. Hur är det gott folk, är det jag som är extremt nojig eller är det folk ute i thaidjungeln som är dumdristiga?
Ja du är nog lite nojig, det är ingen fara med att slicka damerna.
Citera
2019-12-14, 22:16
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbsad
Är det bara jag som tycker att det dyker upp allt fler ladyboys på salongerna?
Jaså? Då blir det en annan innebörd av "happy ending". Får man rabatt om man runkar av dem, eller hur menar du?
Vidrigt, hur som helst.
Citera
2019-12-15, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hunky
Känner inte igen det i Malmö. Tyvärr!

Eller någon annan som tycker att det stämmer i Malmö?

Tycker att Malmö generellt har tacklat av en hel del på sista tiden. Flera ställen som stängt och inga nya som tillkommit. Flera som gav bra massage o service som har lagt av också.

Några ladyboys jag inte sett till, vilket inte gör något för min del.
Citera
2019-12-15, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Dom är inte " högaktiga" precis som vilken tjej som helst, man märker de först då man känner " fittan" där stämmer inte ett runt hål med originalet.
Jag har blivit totallurad två gånger på minst ettusen besök. Och då om någongång kroknar den ensamme krigaren.

Verkligen? Väldigt ihärdigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in