Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-25, 11:56
Medlem
Ja... kanske skulle ha gjort det . Det var jäkligt spännande men samtidigt frustrerande att ligga där hård och spänd när jag från början gick dit för att bli mjuk och smidig .
Citera
2007-11-25, 12:53
Medlem
LadyTieras avatar
De brukar massera på de ställena, finns faktiskt en massa spända muskler i närheten av underlivet och rumpan.
Citera
2007-11-25, 15:30
Medlem
Det är sant . Nu när jag tänker efter så är jag nog oerhört spänd i mellanregionen vilket måste åtgärdas på ett eller annat sätt.
Citera
2007-11-26, 20:29
Medlem
En stor tidning i Helsingfors gjorde för en tid sedan en undersökning. De besökte 30 thaiställen, och blev erbjudna runk, avsugning eller knull på alla av dessa. Tydligen är situationen i Sverige inte lika bra.
Citera
2007-11-26, 20:29
Medlem
Till alla er som frågar vilket stället är... tyvärr.. jag kommer inte hänga ut namnet här. Syftet med tråden var inte att skapa ett lämmeltåg av män dit .
Citera
2007-11-26, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strong Khram
En stor tidning i Helsingfors gjorde för en tid sedan en undersökning. De besökte 30 thaiställen, och blev erbjudna runk, avsugning eller knull på alla av dessa. Tydligen är situationen i Sverige inte lika bra.

Hm.. där ser man. Undrar var skillnaden ligger i? Är finnarna mer frigjorda kanske .

Som sagt så har jag tidigare fått thai massage och inte upplevt ngt liknande. Förut har det varit en regelrätt massage och ingenting annat. Kanske det är mer ovanligt i Sverige än i vårt östra grannland.
Citera
2007-11-27, 08:37
Medlem
Mullrets avatar
Finnarna fattar vad det går ut på

Citat:
Ursprungligen postat av Peppe69
Hm.. där ser man. Undrar var skillnaden ligger i? Är finnarna mer frigjorda kanske .

Som sagt så har jag tidigare fått thai massage och inte upplevt ngt liknande. Förut har det varit en regelrätt massage och ingenting annat. Kanske det är mer ovanligt i Sverige än i vårt östra grannland.

Finnarna fattar vad det går ut på, det är hela anledningen. Moraltanterna har fått för mycket media utrymme i Sverige, så alla "tror " det är fel att fråga eller utföra denna behagliga handling. Finnarna debatterar inte i samma omfattning om naturliga saker som sex.
Citera
2007-11-28, 18:48
Medlem
Citat:
Är detta ngt som är vanligare i storstäderna? Med en erotisk "touch" vid thaimassage?

Jag undrar helt enkelt om fler har likande erfarenheter som jag?

Tro mig, ca 80% av thaiställena i Stckholm erbjuder en avrunkning, på vissa ställen blir massösen till och med lite sur om man inte vill ha extra behandling.. Det hänger väl ihop med att tjejen tjänar jäkligt dåligt på enbart den ordinarie massagen.

Gå dit igen och njut, det är mitt förslag
Citera
2007-11-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Tro mig, ca 80% av thaiställena i Stckholm erbjuder en avrunkning, på vissa ställen blir massösen till och med lite sur om man inte vill ha extra behandling.. Det hänger väl ihop med att tjejen tjänar jäkligt dåligt på enbart den ordinarie massagen.

Gå dit igen och njut, det är mitt förslag

Jag får ta det i övervägande nästa gång. Jag vill ju inte göra mig osams med tjejen .
Citera
2007-11-29, 07:31
Medlem
Citat:
Jag får ta det i övervägande nästa gång. Jag vill ju inte göra mig osams med tjejen .
Det var ju det du gjorde senast.
Nu får du gå tillbaka och ha försoningssex.
Citera
2007-11-29, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.Bukowski
Det var ju det du gjorde senast.
Nu får du gå tillbaka och ha försoningssex.

"A man gotta do what a man gotta do" som ngn klok figur sa.
Funderar på att åter släpa min lekamen dit och detta inom kort. Jag är ju så förbannat stel överallt.

Förra gången (enda gången hittils) så åkte jag bara dit utan att hamna i tankar som "ohh kommer något spännande att hända". Men nu däremot... jag tror det kommer kännas lite märkligt att gå dit igen. Jag kommer förmodligen tänka erotiska tankar från det jag åker hemifrån vilket lär leda till en "resning" redan i hallen. Jag får se till att ta på mig bekväma byxor som inte sitter åt så jag inte röjer mitt tillstånd direkt . Fast å andra sidan kommer hon nog oundvikligen upptäcka det senare ändå. Jag kan lika gärna flagga för det direkt .
Citera
2007-11-29, 22:18
Medlem
Citat:
"A man gotta do what a man gotta do" som ngn klok figur sa.
Funderar på att åter släpa min lekamen dit och detta inom kort. Jag är ju så förbannat stel överallt.

Förra gången (enda gången hittils) så åkte jag bara dit utan att hamna i tankar som "ohh kommer något spännande att hända". Men nu däremot... jag tror det kommer kännas lite märkligt att gå dit igen. Jag kommer förmodligen tänka erotiska tankar från det jag åker hemifrån vilket lär leda till en "resning" redan i hallen. Jag får se till att ta på mig bekväma byxor som inte sitter åt så jag inte röjer mitt tillstånd direkt . Fast å andra sidan kommer hon nog oundvikligen upptäcka det senare ändå. Jag kan lika gärna flagga för det direkt .
Nästa gång vet hon varför du kommer
Var på ett liknande ställe i stkh, men det är det en negress som har.. om hon är kvar.. är bara på besök i stan numer.. (jag alltså)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in