Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
... Idag pratar jag till alla er som romantiserar om thaitjejer på de svenska massagesalongerna. Snälla! Sluta genast med det. Dom är falska fittor...
Ja, man ska nog hålla huvudet kallt och fokusera på att man betalar för en tjänst och tjejerna är självklart tillmötesgående för att man ska dricksa bra och komma tillbaka. Thaibrudarna ger ju inte avsugningar eller knullar för att de blir ohämmat kåta av varje kund, att de pratar skit om oss och tycker vi är äckel som kommer dit är kanske inte så konstigt. En del kunder beter sig säkert som svin, jag försöker behandla dem med respekt. Som sagt, det ligger ju i bådas intresse att det blir en bra stund.
Historien om den ensamme farbrorn som blev utnyttjad och skrattad bakom sin rygg är nog tyvärr inte så ovanlig. Jag såg en riktig thaipuma som kom ut från en salong där de rätt öppet erbjuder extratjänster (jag vet av egen erfarenhet), strax bakom henne följde en kille, 25-30 år, lång, lite oskuldsaktig uppsyn, verkade blyg och hade en aura som stavades tafattig. De höll varann i handen och gick framför mig en bit, sedan en kram och puss och de skiljdes åt.
Jag kanske är cyniker som tolkar det som att hon utnyttjar honom, vill ha uppehållstillstånd, blir bjuden på fina saker, middagar etc, och han tacksamt betalar för att han säkert har ett okej jobb, är väldigt snäll, men är så blyg och kanske nördig att han inte träffar tjejer i verkliga livet. Kanske är det riktig kärlek, men är han i så fall inte medveten om vad som en del av hennes jobb innefattar?
När allt kommer omkring har flera tjejer pratat om sina killar, en med min kuk i munnen berättade att hennes kille visste att hon ger avrunkningar men inte oralsex. Schysst flickvän.
Nu ska vi inte döma alla, men det är ju dessa som sticker ut. Jag går till salongen om jag är singel och vill ha behoven tillgodosedda. Självklart föredrar jag lite kroppskontakt istället för att runka hemma, däremot letar jag inte efter kärlek. Visst är det kul när de flörtar och jag gillar att flörta tillbaka och ibland har det blivit roliga samtal, men det stannar där för min del.
Det var mina funderingar, självklart finns det andra åsikter och erfarenheter. Sköt om er, håll huvudet kallt och var schysst mot tjejerna därute.