2013-01-23, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pxl
Helt rätt, spänningen tillsammans med bra massage alternativt att bli insmetad med olja av en kvinna, inte helt fel det heller. Vill jag ligga vet jag flera ställen, men spänningen uteblir. En gång var jag desperat, betalade 250 för 30 min och sa direkt vad jag ville. Prutade ner till 700 för BB eftersom jag vet att hon inte kan motså mig . Tillfredställande men ingen spänning.

kan man få flera tjejer eller är det bara en på massage? Spänningen är ju det bästa av allt
Citera
2013-01-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Man betalar inte flera hundra för ett HJ utan för en massage. I Stockholm erbjuder de flesta extratjänster men det är en uppgörelse mellan kunden och tjejen. Vissa erbjuder bara HJ andra betydligt mer, så visst kan man få ligga om man är intresserad av det.

Man vet aldrig innan om eller vad som erbjuds om man inte träffat tjejen innan. Det är spänningen tillsammans med en skön massage som är grejen.

Rune, Rune du är fast
Så talar en äkta SMB
Citera
2013-01-24, 09:15
Medlem
kpcs avatar
På massagespråk heter det 4-hands. Och den går att beställa hos ett antal salonger. Fast 4-hands HE är inte lika vanlig, men den finns den med...

Citat:
Ursprungligen postat av Magnusdenstore
kan man få flera tjejer eller är det bara en på massage? Spänningen är ju det bästa av allt
Citera
2013-01-24, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kpc
På massagespråk heter det 4-hands. Och den går att beställa hos ett antal salonger. Fast 4-hands HE är inte lika vanlig, men den finns den med...

vad i snitt kan det kosta om man vill ha två tjejer att leka med? Finns det möjlighet att träffa såna tjejer även privat så man betalar hemma i hemmet om dom kommer till en efter salongen är stängd? Kostar det mer då?
Citera
2013-01-24, 13:52
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusdenstore
vad i snitt kan det kosta om man vill ha två tjejer att leka med? Finns det möjlighet att träffa såna tjejer även privat så man betalar hemma i hemmet om dom kommer till en efter salongen är stängd? Kostar det mer då?

4-hands massage kostar massage x 2.

Extra = förhandling, beror givetvis på vad för extra

Hemmet = kolla förra sidan för tips, du måste lära känna tjejerna först. Det kräver givetvis förtroende från deras sida. Förtroendet ökar nog med mängden pengar du kan avvara.
Citera
2013-01-24, 14:22
Medlem
Hmmm
Har fått en liten funderare,
Har märkt att väldigt många NYA här har börjat fråga om NAMN o VAD dom tar betalt,,,,,

Kanske dags för en varningens tecken,
det kan vara
farbrorblå/Skrattverket som är på jakt
Citera
2013-01-24, 14:50
Medlem
Robqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Hmmm
Har fått en liten funderare,
Har märkt att väldigt många NYA här har börjat fråga om NAMN o VAD dom tar betalt,,,,,

Kanske dags för en varningens tecken,
det kan vara
farbrorblå/Skrattverket som är på jakt
Har också tänkt på det. men dom borde läsa på reglerna och sen skicka PM med sina funderingar till golarna/besökarna?
Citera
2013-01-24, 18:46
Medlem
Om man kommer att vara i närheten av stockholms stadion. Vad väljer man för stadsdel i thaimassageguiden?
Citera
2013-01-24, 19:17
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasosc
Om man kommer att vara i närheten av stockholms stadion. Vad väljer man för stadsdel i thaimassageguiden?
City kort o gott
Citera
2013-01-25, 15:00
Medlem
Citat:

Extra = förhandling, beror givetvis på vad för extra

Hemmet = kolla förra sidan för tips, du måste lära känna tjejerna först. Det kräver givetvis förtroende från deras sida. Förtroendet ökar nog med mängden pengar du kan avvara.

Tack RuneRusk Hur många brudar har du haft genom åren egentligen? Känns som du är kung på detta Jag är rookie så har massor att lära känner jag men vill gärna ha två tjejer samtisigt. fast vem vill inte det Tänk att man kan köpa förtroende. Låter så konstigt men det är ju verkligen så med dessa tjejr
Citera
2013-01-26, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoskuken
Populär tråd Någon som känner till något sjyst thai ställe i Solna förresten? Salong alltså

Ja det finns, kolla guiden och prova dig fram. Det är en guldgruva där ute

Citat:
.

Nej det har jag aldrig varit med om. Jag har inte fått betala mera bara för att jag fått fyra händer eller åtta händer som jag fick en gång men det var för mycket av det goda!
Senast redigerad av Mackan09 2013-01-26 kl. 10:28.
Citera
2013-01-26, 16:03
Medlem
Såg att Tantramassage stället flyttat, till ett annat känt ställe
nån som provat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in