2019-04-08, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PePe3
Hmm, för några år sedan då jag läste här sades det att det var vanligare med sillisar innanför tullarna i Sthlm? Ligger det något i det eller var är chansen som störst?

Nää finns överallt..
Citera
2019-04-09, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PePe3
Hmm, för några år sedan då jag läste här sades det att det var vanligare med sillisar innanför tullarna i Sthlm? Ligger det något i det eller var är chansen som störst?

Sillisar är vanliga även i mindre orter och på seriösa massageställen.

C5
Citera
2019-04-10, 12:46
Medlem
Finns det några riktigt bra salonger där ALLT erbjuds i Västerås?
Citera
2019-04-10, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Ja, troligen. 🤔
Citera
2019-04-10, 19:48
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Jag hörde om en kille som var gift där, han fick allt av sin fru
Kan du tänka dig?
Citera
2019-04-10, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag hörde om en kille som var gift där, han fick allt av sin fru
Kan du tänka dig?
Oj, det var som fan. Får väl gifta mig då.
Citera
2019-04-12, 18:23
Medlem
Just det, när jag kom in i rummet kunde jag direkt konstatera toalettrullen i ett av hörnen. Även detta ställe har fått bra recensioner av såna som verkar seriösa, typ kvinnor.
Jag funderar på om de har speciellt utvalda rum för extraservice. Det verkade lite väl uppenbart med toarullen liggandes framme. Kan ju knappt tro att de har det för förkylda besökare

Någon som reflekterat över det? Profilerar de kunderna när de kommer in? Det verkar ju rätt troligt iofs.
Senast redigerad av HerrGlas 2019-04-12 kl. 18:24. Anledning: Felstavning
Citera
2019-04-12, 18:42
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGlas
.. Hade varit här 3 månader, skulle hem snart. ..
Om hon verkligen ville stanna borde hon gjort mer för dig, och gratis. Och för andra män som hon träffar "i jobbet". Det kan hon ju grunna på när hon flyger hem till risfälten.
Citera
2019-04-12, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Om hon verkligen ville stanna borde hon gjort mer för dig, och gratis. Och för andra män som hon träffar "i jobbet". Det kan hon ju grunna på när hon flyger hem till risfälten.

Hear hear!
Citera
2019-04-13, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno

Träffsäker reflektion! Å andra sidan har jag svårt att tro att det är så många män som går på den marknadsföringen..."Marry me, you are a strong and good man, you have a good heart"...
Citera
2019-04-13, 00:28
Medlem
Citat:
Träffsäker reflektion! Å andra sidan har jag svårt att tro att det är så många män som går på den marknadsföringen..."Marry me, you are a strong and good man, you have a good heart"...

Allt för många. Även folk som tror dom har koll efter många resor till LOS och besök i salonger.
Citera
2019-04-13, 00:36
Medlem
Citat:
Just det, när jag kom in i rummet kunde jag direkt konstatera toalettrullen i ett av hörnen. Även detta ställe har fått bra recensioner av såna som verkar seriösa, typ kvinnor.
Jag funderar på om de har speciellt utvalda rum för extraservice. Det verkade lite väl uppenbart med toarullen liggandes framme. Kan ju knappt tro att de har det för förkylda besökare

Någon som reflekterat över det? Profilerar de kunderna när de kommer in? Det verkar ju rätt troligt iofs.
Går väl att ha toapapper till annat än det du tänker på eller? Skulle ju vara värre om det låg kådisar i en korg eller ett hörn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in