2013-01-18, 16:48
Medlem
kpcs avatar
Hos min arbetsgivare skulle det gå bra, men jag vill inte skylta med alla mina thaimassagebesök för mina chefer och kolleger...
Vi har alltid skojat om det och de flesta på min arbetsplats verkar väl medvetna om vad som försigår bakom skynkena på salongerna.

Det är sällan massagen den stora utgiften ligger på, och det andra får jag troligtvis inget kvitto på

/Kpc

Citat:
Ursprungligen postat av Pinnwn
Hej vad tror ni,skulle det fungera att använda friskvårdsbidraget som arbetsgivaren betalar ut till Thaimassage?

För att kvittot ska vara giltigt så ska följande stå med.

Namn och/eller personnummer

Aktivitetens pris inkl. moms (om friskvårdsleverantören är momspliktig) och exkl. eventuell medlemsavgift.

Datum då kvittot utfärdades.

Fullständigt företagsnamn eller organisationsnummer för friskvårdsleverantören.

Information om vilken slags aktivitet beloppet avser. Det kan t ex inte endast stå "friskvård" på kvittot

Vad tror ni, skulle det vara möjligt?
//Pinnwn
Citera
2013-01-20, 13:58
Medlem
Jag tycker nog att det är svårare att få en "RIKTIG" massage på dom thaiställen
jag varit på, men det kanske delvis beror på en själv. Dom vill ju alltid åt trumpeten

Ibland så föredrar man ju BRA massage istället för dålig med happy end

Ett litet tips som har funkat för mig, är att prata vänligt med dom, och se om dom
bor ensamma, som endel iaf har gjort, och säga att man tycker synd om dom att
dom tjänar så dåligt och att man helst skulle vilja ge alla pengar direkt till dom om
massagen kan ges i deras bostad, även lockat med att betala för 10ggr

Nu pratar vi om riktig happy end men först får man gå till salongen några ggr.

OBS: Inga PM tack!
Senast redigerad av Livs.njutaren 2013-01-20 kl. 14:01.
Citera
2013-01-21, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livs.njutaren
Ett litet tips som har funkat för mig, är att prata vänligt med dom, och se om dom
bor ensamma, som endel iaf har gjort, och säga att man tycker synd om dom att
dom tjänar så dåligt och att man helst skulle vilja ge alla pengar direkt till dom om
massagen kan ges i deras bostad, även lockat med att betala för 10ggr

Nu pratar vi om riktig happy end men först får man gå till salongen några ggr.

OBS: Inga PM tack!

Framför allt tar reda på vilken av tjejerna äga stället! Det är inte alltid den som är äldst heller.
Citera
2013-01-21, 20:36
Medlem
HerrLustgass avatar
Var på ett thaiställe här om dagen och när dörren öppnas står där en tjej i tight kjol, urringat (garanterat silicon), stay-ups, högklackat. Ja hela kittet!

Har aldrig tidigare varit på ett ställe där man blivit masserad av en tjej i sådan outfit. Döm dock av min besvikelse när det visade sig att det sedan var en annan tjej som stod för massagen. Visserligen ovanligt snygg hon också för att vara på ett sånt här ställe, men...

Finns det några ställen med tjejer klädda så här? Var fan en rejäl turnon!
Citera
2013-01-22, 11:25
Medlem
Finns det tips på "privata" thaimassage ställen i GBG, som håller till i hemmet
och jobbar ensamma, så man inte får vilken massör som helst som händer ofta.

Jag känner till 2 såna ställen varav 1 i möndal och en som jag bor aldeles för nära
Den senaste har bara öppet efter tidsbeställning, och när man är där så är det stängt.
Citera
2013-01-22, 12:58
Medlem
RuneRusks avatar
En metod är som livsnjutaren är inne på, etablera en personlig kontakt. Ofta bor de tillsammans med andra tjejer i mamasans lägenhet eller av besparingsskäl med andra. Det enklaste första steget är förmodligen att få deras telefonnummer. De ger gärna ut det så man kan ringa dom direkt och höra när de jobbar och boka tid. Till en början på salongen förstås men sen kan man kanske utveckla det vidare.
Citera
2013-01-23, 01:22
Medlem
Nån som kan tips lite om gbg eller, har hört om ett ställe i johanneberg, någon som vet nått om det?
Citera
2013-01-23, 01:59
Medlem
kan någon förklara varför man går till en massör och betalar flera hundra för ett HJ. får ni aldrig ligga? eller "in the moment" grej eller finns det någon annan förklaring till detta? jag har viss förståelse för dom som får något mer än HJ. och jag menar inget illa, bara intresserad
Citera
2013-01-23, 07:30
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skjulmust
kan någon förklara varför man går till en massör och betalar flera hundra för ett HJ. får ni aldrig ligga? eller "in the moment" grej eller finns det någon annan förklaring till detta? jag har viss förståelse för dom som får något mer än HJ. och jag menar inget illa, bara intresserad

Man betalar inte flera hundra för ett HJ utan för en massage. I Stockholm erbjuder de flesta extratjänster men det är en uppgörelse mellan kunden och tjejen. Vissa erbjuder bara HJ andra betydligt mer, så visst kan man få ligga om man är intresserad av det.

Man vet aldrig innan om eller vad som erbjuds om man inte träffat tjejen innan. Det är spänningen tillsammans med en skön massage som är grejen.
Citera
2013-01-23, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Man betalar inte flera hundra för ett HJ utan för en massage. I Stockholm erbjuder de flesta extratjänster men det är en uppgörelse mellan kunden och tjejen. Vissa erbjuder bara HJ andra betydligt mer, så visst kan man få ligga om man är intresserad av det.

Man vet aldrig innan om eller vad som erbjuds om man inte träffat tjejen innan. Det är spänningen tillsammans med en skön massage som är grejen.

Helt rätt, spänningen tillsammans med bra massage alternativt att bli insmetad med olja av en kvinna, inte helt fel det heller. Vill jag ligga vet jag flera ställen, men spänningen uteblir. En gång var jag desperat, betalade 250 för 30 min och sa direkt vad jag ville. Prutade ner till 700 för BB eftersom jag vet att hon inte kan motså mig . Tillfredställande men ingen spänning.
Citera
2013-01-23, 11:36
Medlem
Någon som vet något Thaiställe som utför body/body oil massage i Göteborg

Måste väl finnas någonstans...salong eller privat?
Citera
2013-01-23, 14:37
Medlem
Kaoskukens avatar
Populär tråd Någon som känner till något sjyst thai ställe i Solna förresten? Salong alltså
Senast redigerad av Kaoskuken 2013-01-23 kl. 14:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in