2012-07-24, 13:36
Medlem
Clodiuss avatar
Inte vet jag om detta är rätt tråd eller inte, Mod får väl ta bort om de är fel.
Härom dagen promenerade jag inne i Stockholms innerstad och gick förbi ett thamassageställe. I fönstret i en framställd fåtölj satt en flicka i tjugoårsåldern i shorts och linne och verkade försöka flörta med mig (Log och vinkade.) Jag fick flashbacks från när jag gick igenom red light district i Amsterdam för några årtionden sedan. Vad tror ni - är det en bordell eller är det bara ett orginellt marknadsföring av massagen?
Citera
2012-07-24, 13:49
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Klart hon ville ha in dig på en mysig massage, och kanske mer än så!?
Citera
2012-07-24, 14:00
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Klart hon ville ha in dig på en mysig massage, och kanske mer än så!?
Ja - alltså för att förtydliga mig - det var nog en gammal affärslokal, så flickan satt i ett typ skyltfönster. Jag får säga att det känndes som lite annorlunda marknadsföring.
(Skall kanske tillägga att jag inte gick in! )
Citera
2012-07-24, 14:15
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Ja - alltså för att förtydliga mig - det var nog en gammal affärslokal, så flickan satt i ett typ skyltfönster. Jag får säga att det känndes som lite annorlunda marknadsföring.
(Skall kanske tillägga att jag inte gick in! )

Jo, har sett liknande vid ett par tillfällen. Som frekvent besökare så är man inte så förvånad.

Inte helt ovanligt, så här sommartid, att tjejerna hänger utanför lokalen och pratar/flörtar med förbipasserande. Det är ju trist att sitta inne och vänta på kunder om det är fint väder!
Citera
2012-07-30, 01:09
Medlem
Analstockens avatar
Tjena. Hoppas jag postar detta på rätt ställe (annars får mod gärna förflytta inlägget till lämpligt ställe).

Jag är en tjej och har funderat på det här med thaimassage... Tänkte att man kanske skulle testa och se om man kan få ett erbjudande om extra tjänster, bara för att det vore förbannat roligt. Man blir lite sexuellt frustrerad när man läser om alla karlar som får nuppa och sugas av på thaisalongerna att man inte kan låta bli att leka med tanken att smussla in en tusing i bhn på en thaibrud och fråga om lite "extra".

Någon tjej här som testat att få lite "extra" på thaisalong?
Citera
2012-07-30, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Tjena. Hoppas jag postar detta på rätt ställe (annars får mod gärna förflytta inlägget till lämpligt ställe).

Jag är en tjej och har funderat på det här med thaimassage... Tänkte att man kanske skulle testa och se om man kan få ett erbjudande om extra tjänster, bara för att det vore förbannat roligt. Man blir lite sexuellt frustrerad när man läser om alla karlar som får nuppa och sugas av på thaisalongerna att man inte kan låta bli att leka med tanken att smussla in en tusing i bhn på en thaibrud och fråga om lite "extra".

Jag tror du kommer o lyckas då det är lika vanligt om inte vanligare med BI Sex, thia
O som man säger Mony talks
Citera
2012-07-30, 08:47
Medlem
Codens avatar
Citat:

hahaha jag gillar hur du tänker!

min bekant och hennes kollega skulle garanterat slicka upp dig i brygga för en tusing, dom gillar tjejer lika mycket som killar..äh dom gillar sex helt enkelt.

annars kan du ju som tjej säkert få dig en "handjobb" lika väl som en kille, du får testa och rapportera här hur det gick
Citera
2012-07-30, 11:53
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Jag tror du kommer o lyckas då det är lika vanligt om inte vanligare med BI Sex, thia
O som man säger Mony talks
Nice!
Citera
2012-07-30, 11:58
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
hahaha jag gillar hur du tänker!

min bekant och hennes kollega skulle garanterat slicka upp dig i brygga för en tusing, dom gillar tjejer lika mycket som killar..äh dom gillar sex helt enkelt.
Om varken den bekanta eller kollegan är thai känns det dock lite trist och ointressant... Vill ju ha lite "tunn ovel pliiiis"!

Citat:
Ursprungligen postat av Coden
annars kan du ju som tjej säkert få dig en "handjobb" lika väl som en kille, du får testa och rapportera här hur det gick
Det låter fint och jag är jävligt sugen på att testa. Vi får se, helt enkelt.
Citera
2012-07-30, 12:51
Medlem
Codens avatar
Citat:
Om varken den bekanta eller kollegan är thai känns det dock lite trist och ointressant... Vill ju ha lite "tunn ovel pliiiis"!

Det låter fint och jag är jävligt sugen på att testa. Vi får se, helt enkelt.

Oroa dig inte, dom är väldigt mycket Thai bägge två

Varje gång jag hälsar på försöker dom övertala mig att ta en fyrhänders men jag nekar dem då jag vet att dom bara kommer "våldta" mig.
Hade jag varit singel hade jag tackat ja på två röda, jag vet vad min vän kan, vi var kk för några år sedan, och jag gissar att hennes kollega är minst lika bra på extratjänster baserat på ljuden jag hört kunderna och henne göra bakom skynkena när jag hälsat på.

Dom kan love you long time de här tjejerna
Senast redigerad av Coden 2012-07-30 kl. 12:54.
Citera
2012-07-30, 13:43
Medlem
Analstockens avatar
Det låter helt fantastiskt (iaf om de är någorlunda clean och så där). Vore rätt intressant att se hur långt man får gå. Men ja, får se hur det blir. Nu vet jag iaf att även jag som tjej har en chans att få lite "extra" om jag betalar för det.

Återkommer med recension om jag lyckas få mig en "extra allt".
Citera
2012-07-30, 14:06
Medlem
Codens avatar
Citat:
Det låter helt fantastiskt (iaf om de är någorlunda clean och så där). Vore rätt intressant att se hur långt man får gå. Men ja, får se hur det blir. Nu vet jag iaf att även jag som tjej har en chans att få lite "extra" om jag betalar för det.

Återkommer med recension om jag lyckas få mig en "extra allt".

Duktig liten slyna
Vi förväntar oss ett inlägg i recensionstråden inom kort då....eller så hamnar du över knäna på farbror Coden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in