2012-07-30, 14:40
Medlem
Blir intressant att få läsa hur det går. Ett tips bara: lägg dig bredbent iaf efter vändningen så dom kommer åt ordentligt och fattar vinken. Annars får du väl fråga och se reaktionen hos tjejen.

Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Det låter helt fantastiskt (iaf om de är någorlunda clean och så där). Vore rätt intressant att se hur långt man får gå. Men ja, får se hur det blir. Nu vet jag iaf att även jag som tjej har en chans att få lite "extra" om jag betalar för det.

Återkommer med recension om jag lyckas få mig en "extra allt".
Citera
2012-07-30, 15:01
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Duktig liten slyna
Vi förväntar oss ett inlägg i recensionstråden inom kort då....eller så hamnar du över knäna på farbror Coden.
Hahh! Okej
Citera
2012-07-30, 15:05
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Blir intressant att få läsa hur det går. Ett tips bara: lägg dig bredbent iaf efter vändningen så dom kommer åt ordentligt och fattar vinken. Annars får du väl fråga och se reaktionen hos tjejen.
Ja, absolut. Så ska jag givetvis göra. Tänkte även försöka se frågande ut och fråga "no oil here? ".

Citera
2012-07-30, 15:51
Medlem
rogerks avatar
Var ju nån här i tråden som hade sett kvinna gå in o bås bredvid och sedan hört höga ljud.
Själv var jag på massage o samtidigt som jag kom det en gravid tjej med svullna tuttar. Hon sade att hon beställt en 2-timmars massage. Dock så var det ett rum emellan till där jag var så jag hörde inga ljud alls...
Citera
2012-07-30, 22:17
Medlem
Var på massage häromdagen kring huvudstaden och det började dra ihop sig för HE och vi diskuterade pris jag föreslog 300 men hon ville ha 400 så ok. Frågade om hon ville lätta på klädseln i den varma lokalen och det skulle ju gå bra, fick betala 100 extra för det. Man kan ju undra hur dom "sätter" priserna. Efteråt så såg hon ganska nöjd ut och det var även jag.
Citera
2012-08-01, 15:00
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Ja, absolut. Så ska jag givetvis göra. Tänkte även försöka se frågande ut och fråga "no oil here? ".

Görs det några framsteg?
Citera
2012-08-01, 15:17
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Görs det några framsteg?
Tja, man kikar ju runt lite nuförtiden. Vill välja rätt ställe, bara. Det får ta sin lilla tid.
Citera
2012-08-01, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taulac
Är det någon som har koll på utbudet i Västerås?

Jag kan finna 2st iallafall men är det någon som har erfarenhet ifrån dom?

Finns 3st som ger massage ,bara massage ,inget he,hh,bb,heb,bhe,BB
Citera
2012-08-02, 07:40
Medlem
Hade tänkt utforska Solna, hitta nån trevlig salong där. Förut pratades det om ladyboys någonstans...?

Såg nån ny i akalla också, måste testas. Stod nåt om öppnat i ny regi. Men det har väl inte funnits där förut?

Hur brukar det uppfattas om man önskar nån speciell massös? Jag är rädd för att verka otrevlig så tar alltid den tilldelade.
Citera
2012-08-02, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLynott

Hur brukar det uppfattas om man önskar nån speciell massös? Jag är rädd för att verka otrevlig så tar alltid den tilldelade.

Det kan hända att den tjejen som tänkte ta dig kan bli lite sur medan övriga tjejer i salongen jublar och är glada och ropar uppmuntrande ord. Så otrevlig kommer du inte uppfattas!
Citera
2012-08-02, 11:41
Medlem
Spa på thaimassage

Jag har sett att det finns en del ställen som annonserar med jacuzzi och liknande. Någon som har erfarenhet att extratjänster på såna ställen?
Citera
2012-08-06, 23:14
Medlem
sunchymes avatar
fråga till er som besöker thaimassager - hur har ni kuken? jag menar ni går in lägger er på britsen eller madrassen nakna, har ni kuken då upp mot naveln så att ni ligger på den med magen eller har ni den neråt utstickandes mellan benen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in