2011-05-17, 10:40
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koivu
Finns det någon Thai Massage i Luleå,Boden området??

Sök.

http://thaimassageguiden.se/
Citera
2011-05-17, 18:17
Medlem
EnNyGrejs avatar
Thaimassage i all ära men hur i he***te ska man göra om man är beroende av skiten och vill sluta? bestämde förra veckan att jag inte skulle gå mer eftersom jag lagt ner för mycket pengar på det men gick igår endå. Någon annan som är beroende och försöker sluta?
Citera
2011-05-18, 00:02
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Beroende är jag nog!

Men försöker inte sluta, satsar istället på att försöka tjäna ihop mer pengar så jag har råd att gå oftare!!!
Citera
2011-05-18, 06:21
Medlem
Ja beroende är man allt la ner ca 70000 kr förra året på Thaimassage !!!!!!!!!!!!!!
Citera
2011-05-18, 07:08
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ray 1
Ja beroende är man allt la ner ca 70000 kr förra året på Thaimassage !!!!!!!!!!!!!!

~195 kr/dag? :P
Citera
2011-05-18, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ray 1

vet hur det är, man lägger en jv massa pengar på det,,,,, men gott är det
Citera
2011-05-18, 10:18
Medlem
Ja det är lika spännande varje gång helst med nya ställen
Citera
2011-05-18, 11:33
Medlem
Jag ar stamkund hos en massos som verkar gilla mig. Hon vet att jag vill ha HE av henne och senaste gangerna har hon fragat om jag inte vill knulla henne. Jag avbojde eftersom jag inte kande for det och da fragade hon om hon inte atminstonde kunda fa suga av mig och det gick val bra, sa jag. Hon bad fortfarande bara om 300 kr. Tror jag maste knulla henne av rent medlidande, hon verkar kat.
Citera
2011-05-18, 14:09
Medlem
unauthorizeds avatar
Har inte så bra koll på kutymen på massageställena men de gånger jag fått thaimassage har de alltid gett mig ett par brallor modell pyjamas. Aldrig ett knyst om nån massage av pålen. Är det normalt att näcka om man tar oljemassage? Är oljemassage nån slags förutsättning för att få ett he? Jag menar, den som tar en vanlig thaimassage förutsätts inte vara intresserad av he? Hur funkar det rent praktiskt liksom?
Citera
2011-05-18, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Jag ar stamkund hos en massos som verkar gilla mig. Hon vet att jag vill ha HE av henne och senaste gangerna har hon fragat om jag inte vill knulla henne. Jag avbojde eftersom jag inte kande for det och da fragade hon om hon inte atminstonde kunda fa suga av mig och det gick val bra, sa jag. Hon bad fortfarande bara om 300 kr. Tror jag maste knulla henne av rent medlidande, hon verkar kat.

Vad kan man säga, annat än att du är en hjälte.
Citera
2011-05-18, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unauthorized
Har inte så bra koll på kutymen på massageställena men de gånger jag fått thaimassage har de alltid gett mig ett par brallor modell pyjamas. Aldrig ett knyst om nån massage av pålen. Är det normalt att näcka om man tar oljemassage? Är oljemassage nån slags förutsättning för att få ett he? Jag menar, den som tar en vanlig thaimassage förutsätts inte vara intresserad av he? Hur funkar det rent praktiskt liksom?

Ja du måste ju välja oljemassage för att få en chans till HE, vid vanlig thaimassage är man ju påklädd lite fel läge då lixom.
Citera
2011-05-18, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unauthorized

Japp, kutymen är kallingarna av vid oljemassage. Beställa thaimassage är en signal om att man avböjer HE...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in