2008-12-18, 16:16
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Vet inte hur man bär sig åt för att tolka mitt inlägg som en "gris" som skriker,

Vad skriver du själv Mogren ?
Ingen kunskap om Thailand och inte heller om dess religion ! Bara en massa okunniga uttalanden som visar på en snedvriden människosyn hämtad från ett av de vidrigaste turistställen i asien. Dessutom inte det minsta signifikant med Thaikultur, moral samt leverne. Det finns alla sorters människor på moder jord. Tyvärr för många av de som tror sig står över andra
och missbrukar andras ekonomiska beroende.
Jag själv är trygg med den kvinna jag lever med, men det fodras lite för att man skall hitta en god livspartner, till en början grundläggande humana åsikter till sina medmänniskor.

Som sagt grattis till din lycka!
Jag som sagt bott och arbetat i thailand, och kan ju konstatera att "falanger" som vi, gifter sig vanligtvis inte "vanliga thaitjejer" med.
Att vara ihop med en tjej ur säg bangkoks medelklass eller över är (stort sätt) inte möjligt....

Sedan kan man ju ha tur eller skicklighet att träffa en av fattigare börd som inte prostituerat sig!! Men av de som man ser i sverige är MÅNGA fd hel eller halvprostituerade....Har de tatuering eller röker är det ju kört..
Citera
2008-12-18, 18:35
Bannlyst
Säg mig, är en thaibrud bättre på att knåda penis än en vit?
Citera
2008-12-18, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingapung
Säg mig, är en thaibrud bättre på att knåda penis än en vit?

Troligen inte. Men säg mig; hur många svenska massöser erbjuder en "penisknådning"?
Citera
2008-12-19, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.J.S
Som sagt grattis till din lycka!
Jag som sagt bott och arbetat i thailand, och kan ju konstatera att "falanger" som vi, gifter sig vanligtvis inte "vanliga thaitjejer" med.
Att vara ihop med en tjej ur säg bangkoks medelklass eller över är (stort sätt) inte möjligt....

Sedan kan man ju ha tur eller skicklighet att träffa en av fattigare börd som inte prostituerat sig!! Men av de som man ser i sverige är MÅNGA fd hel eller halvprostituerade....Har de tatuering eller röker är det ju kört..

Helt klart har du tyvärr rätt i detta att många är helt eller halvt prostituerade,
men det finns ju en självklar anledning till detta.
De faranger som hämtar hit dessa kvinnor hämtar dom till största delen i Pattis eller Patpong eller liknande områden. Dessa män har ju oftast inte enligt min mening en korrekt kvinnosyn utan behandlar "horan" efter sin egen
uppfattning. Detta resulterar ju i att "Thaifnasken" får en ytterligare påsspädning i sin uppfattning om oss Falanger. Helt korrekt om detta med tatuering eller rökning, jag ser aldrig eller med få undantag någon rökande kvinna i de regioner vi uppehåller oss i.
Citera
2008-12-26, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Helt klart har du tyvärr rätt i detta att många är helt eller halvt prostituerade,
men det finns ju en självklar anledning till detta.
De faranger som hämtar hit dessa kvinnor hämtar dom till största delen i Pattis eller Patpong eller liknande områden. Dessa män har ju oftast inte enligt min mening en korrekt kvinnosyn utan behandlar "horan" efter sin egen
uppfattning. Detta resulterar ju i att "Thaifnasken" får en ytterligare påsspädning i sin uppfattning om oss Falanger. Helt korrekt om detta med tatuering eller rökning, jag ser aldrig eller med få undantag någon rökande kvinna i de regioner vi uppehåller oss i.
Men det finns ju massvis av thaitjejer i landet som utövar detta yrke utan att ha blivit hitlurade.
Citera
2008-12-27, 16:27
Medlem
Det är definitivt ett brott mot sexköpslagen.

Risken att åka dit är väl ganska minimal. Man ligger ju där naken oavsett om man beställer något extra eller inte.. Om polisen stormar in mitt i tillställningen får man väl vända sig om innan draperiet dras undan..
Citera
2008-12-27, 23:42
Medlem
Vart försvann mitt inlägg tidigare ikväll då...jaja..fick happy ändå...
Citera
2008-12-30, 01:55
Medlem
Har provat happy nu å e fast.
Är det någon som har koll runt järfälla trakten på thaimassage?
Har hört att det har öppnat ett i jakan centrum iaf, nån som vet något?

Allt är intressesant

Tack
Citera
2008-12-30, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hestefaar
Har provat happy nu å e fast.
Är det någon som har koll runt järfälla trakten på thaimassage?
Har hört att det har öppnat ett i jakan centrum iaf, nån som vet något?

Allt är intressesant

Tack

Har ingen aning om Jakan men Bromma med omnejd finns ett antal som jag verkligen kan rekommendera! Sen får du göra en rapport hur det var på ditt ställe
Citera
2008-12-30, 16:06
Medlem
har en fråga till er som jagar happy endings: är happy ending det enda sexliv ni har eller är det bara ett komplement?
Citera
2008-12-30, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.J.S
well Du och Isaan verkar träffat rätt och träffat bra tjejer GRATTIS!!

Men detta påstående om banktjejer stämmer, eller iallfall vet jag en som jobbar som chef för en reception, samt en som jobbar på ekonomikontoret hos ett relativt stort internationellt företag som inte varje helg, långt därifrån men kanske 6 ggr om året drar till Pattis och tjänar bra med dollars!

Dom behöver inte åka till Pattaya. På ställen som Beer-garden, discot på Novotel-CM2 eller vad det heter och parkeringen nana-plaza hotellet finns det om frilansare. Varför åka hela vägen till Pattaya ?
Ingen av desssa ställen är en plats som en vanlig Thai tjej skulle sätta sin fot på under kvällstid. Men visst många har vanliga taskiga, lågbetalda jobb på dagtid. Butiks, kontors, servicejobb och alla vill skicka hem pengar till familjen för att visa hur bra det går för dom i storstaden.
Citera
2008-12-30, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Dom behöver inte åka till Pattaya. På ställen som Beer-garden, discot på Novotel-CM2 eller vad det heter och parkeringen nana-plaza hotellet finns det om frilansare. Varför åka hela vägen till Pattaya ?
Ingen av desssa ställen är en plats som en vanlig Thai tjej skulle sätta sin fot på under kvällstid. Men visst många har vanliga taskiga, lågbetalda jobb på dagtid. Butiks, kontors, servicejobb och alla vill skicka hem pengar till familjen för att visa hur bra det går för dom i storstaden.

Precis!
Där ser ni att så är det som det funkar i det verkliga livet !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in