Citat:

Ursprungligen postat av H.J.S

Som sagt grattis till din lycka!
Jag som sagt bott och arbetat i thailand, och kan ju konstatera att "falanger" som vi, gifter sig vanligtvis inte "vanliga thaitjejer" med.
 Att vara ihop med en tjej ur säg bangkoks medelklass eller över är (stort sätt) inte möjligt....
Sedan kan man ju ha tur eller skicklighet att träffa en av fattigare börd som inte prostituerat sig!! Men av de som man ser i sverige är MÅNGA fd hel eller halvprostituerade....Har de tatuering eller röker är det ju kört..

Helt klart har du tyvärr rätt i detta att många är helt eller halvt prostituerade,
men det finns ju en självklar anledning till detta.
De faranger som hämtar hit dessa kvinnor hämtar dom till största delen i Pattis eller Patpong eller liknande områden. Dessa män har ju oftast inte enligt min mening en korrekt kvinnosyn utan behandlar "horan" efter sin egen
uppfattning. Detta resulterar ju i att "Thaifnasken" får en ytterligare påsspädning i sin uppfattning om oss Falanger. Helt korrekt om detta med tatuering eller rökning, jag ser aldrig eller med få undantag någon rökande kvinna i de regioner vi uppehåller oss i.