2011-05-27, 00:46
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Thailand, landet vi svenskar har lärt oss att älska!

Vi åker dit på semester, vi äter deras underbara mat, vi besöker thaimassagesalonger och vi älskar kvinnorna som aldrig tycks kunna sluta att le! Som om inte detta var nog så är Thailand ett av hittills få länder som gjort slag i saken och inhandlat JAS 39 Gripen!

Vad kan man säga? Hur kan man INTE älska Thailand och thailändare, ja, speciellt thailändskor då?!

Thaimassagesalongerna blir fler och fler. Det finns fler thai-take-away matställen än massagesalonger och så lär det förbli, men när får vi den första kombinerade? Eller har jag missat nåt? Tänk att få en god middag, skön massage direkt efteråt och ett HE som dessert!

Kanske menyn kan se ut såhär:

Förrätt: Tom Kha Gai, kycklingsoppa

Varmrätt: Pad Goong, tigerräkor med cashewnötter

Avslappning: En timmes oljemassage

Dessert: Handjobb med olja (mot tillägg även topless)

Kaffe på det?

Inte i samma lokal kanske, men vägg i vägg finns ju :-)
Citera
2011-05-27, 00:48
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-crazy
Håller med till 100% förstår inte riktigt heller varför dom går ur rummet när man klär av och klär på sig, dom får ju ändå så både före och efter så då kan dom väl lika gärna hålla en sällskap undertiden man byter om tycker jag.

Speciellt andra män tycker jag är olustigt, speciellt när det är en thaikille som sitter i soffan när man kommer in, då ligger man under hela massagen och funderar på om det är massösens pojkvän, väldigt olustigt.

på flera ställen finns det ju tjejer som föler med en i duschen och tvättar av en, så det är som med allt annat väldigt olika...

thaikillar ser man inte så ofta tycker jag..men om det kommer en neger eller blatte före eller efter mig så vänder jag resp går inte dit mer...
Citera
2011-05-28, 16:51
Medlem
fastwinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Så jobbigt när massagen är klar så går massösen till sina andra thaivänninor och börjar prata med dom och låssas om att man inte finns. Har hänt ibland för mig. Dom kan ju prata med en tills man lämnat deras salong allafall

En annan sak som suger är när man är på en förtäckt bordell/thaimassage och ser en annan man vid dörren. Jag vill inte se eller bli sedd på en bordell av andra män

Du är ju inte deras pojkvän för att du blivit avrunkad eller sugen så acceptera att det finns fler kunder eller ta en HIV hora från malmskillnadsgatan
Citera
2011-05-28, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxjonas
När jag låg och fick en 4händers idag funderade jag lite på om tjejr går på Thaimassage oxå
Får dom erbjudanden om HE BtB mm
Någon som vet*S*

Ja det är många tjejer som går på thaimassage. Har du aldrig träffat på någon?

Vet dock inte om de erbjuds något extra.
Citera
2011-05-28, 22:11
Medlem
Fleptuts avatar
Citat:
När jag låg och fick en 4händers idag funderade jag lite på om tjejr går på Thaimassage oxå
Får dom erbjudanden om HE BtB mm
Någon som vet*S*

Har ett svagt minne om en kvinna som bloggade om att hon fått en HE på ett ställe i innerstaden. Tror det var för ca 1,5 - 2år sen.

/Flep
Citera
2011-05-29, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Ja det är många tjejer som går på thaimassage. Har du aldrig träffat på någon?

Vet dock inte om de erbjuds något extra.

Nej Har varit på en hel del olika ställen men aldrig sett någon
Citera
2011-05-29, 12:43
Medlem
Citat:
Nej Har varit på en hel del olika ställen men aldrig sett någon

Jag har sett det vid två tillfällen. Vid det ena tillfället fick min tjej en fnitterattack och sa "woman! a woman is here" med stora ögon.
Citera
2011-05-30, 10:01
Medlem
Va fan va det som just hände?.....tänkte jag strax efteråt!

Lång story kort:

Efter att ha arbetat en hel del på senaste tiden, kände jag att det återigen var dags att unna sig lite Thai godis.

Rekade TMG och kom fram till att låta ett besök på en salong ca 2mil söder om söder.

Väl där klev jag in i en från andra kunder TOM salong. En söt tjej kom fram och hälsade/frågade om jag kunde tänka mig betala i förskott. Absolut sa jag o hivade fram de 350:- riksdaler hon bad om.

Tankarna på denna tjej hade redan förvandlads till lite av de mer orena i sitt slag, så hennes ord va min lag så att säga.

Hon visade mig till min "massageplats", där jag lämnades ifred för att klä av mig.
Jag va raskt naken, med en sånn go vinballe man kan få av tanken...ja ni vet.

Ville inte skicka fel signaler så ja la mig nude på mage o slängde bort handuken in i hörnet (allt för att markera -ja e öppen för snusk!)

In kommer en heeeelt annan tjej.
Kort hår o inte alls söt, mer cro magnon lik.

Men men ska ja vara ärlig mot mig själv tänkte jag, så har jag ju i ungdomens dagar satt på ännu fulare än så, lets go!! think sexy thoughts osv.

Fan va bra massage hon gav!! hårt o pricksäkert, samt rätt sorts "touch" på pungen emellanåt.
Jag bestämde mig. Låt det apfula fanskapet slita av skinnspiken iaf!

Efter 30minuters ryggknådning bad hon mig snällt vända mig om.

Hade fortfarande inget stånd vilket är ovanligt för mig såhär långt in i akten, men jag antar att det hade med hennes sexappeal att göra.

Hon sätter sig mellan mina ben...tittar på mig...sen frågar hon på dålig engelska -do u want extla massage down hele? med ett finger pekandes mot lille Per.

-Well eeehh yes plz! give it a good rubbin, svarade jag.

5 fingrar hölls upp och jag nickade jakande.

-OK then, wait hele, sa hon reste sig o försvann.

Vafaaaan tänkte jag, vad gör hon, går hon o ringer torskpolisen nu eller vad händer?

30 sek senare kliver ett gammalt troll på ca 60år in i utrymmet där jag ligger orolig som fan, med mini dick.

Kvinnan sätter sig mellan mina ben, dränker ner händerna i olja, särar mina ben samt tar dom runt hennes kropp in bakom ryggen...Höger hand runt snoddas och vänster pekfinger trycks snabbt upp i röven!!! (man frågar väl först?)
Sen sliter hon i den med lust o fägring stor (hon vet hur det ska göras, inte första ggn direkt) och jag gnyr till o skjuter en stråle upp över min blekfeta mage på mindre än 60 sek.

Hon sträcker sig över mig, rullar ut lite dasspapper, torkar av, sträcker fram handen får en röding som jag snabbt fiska fram ur fickan på byxan som ja lagt vid sidan av mig, hon reser sig o går utan ett enda ord på hela tiden. Inte ens ett hallooo....

30 sek till går sen kommer den första tillbaka o avslutar massagen på framsidan.

Min fråga!

Är detta vanligt? En masserar för att sedan låta någon annan runka av! Jag har aldrig varit med om det förut iaf. Har ni andra?

mvh

/Moi
Citera
2011-05-30, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikengul08
Va fan va det som just hände?.....tänkte jag strax efteråt!

Min fråga!

Är detta vanligt? En masserar för att sedan låta någon annan runka av! Jag har aldrig varit med om det förut iaf. Har ni andra?

mvh

/Moi

ja det har hänt mig också , fy fan vad man hade lust att säga sorry have to go now och bara dra
Citera
2011-05-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikengul08

mvh

/Moi

Har aldrig hänt mig. Men det var rolig läsning!
Citera
2011-05-30, 12:21
Medlem
behöver en massage i göteborg nu helst en body2body.
finns det ens i gbg området
Citera
2011-05-30, 15:04
Medlem
Ja det är ganska vanligt det kan ex vara dottern som masserar och morsan gör resten. Det har jag
varit med om på några salonger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in