Va fan va det som just hände?.....tänkte jag strax efteråt!
Lång story kort:
Efter att ha arbetat en hel del på senaste tiden, kände jag att det återigen var dags att unna sig lite Thai godis.
Rekade TMG och kom fram till att låta ett besök på en salong ca 2mil söder om söder.
Väl där klev jag in i en från andra kunder TOM salong. En söt tjej kom fram och hälsade/frågade om jag kunde tänka mig betala i förskott. Absolut sa jag o hivade fram de 350:- riksdaler hon bad om.
Tankarna på denna tjej hade redan förvandlads till lite av de mer orena i sitt slag, så hennes ord va min lag så att säga.
Hon visade mig till min "massageplats", där jag lämnades ifred för att klä av mig.
Jag va raskt naken, med en sånn go vinballe man kan få av tanken...ja ni vet.
Ville inte skicka fel signaler så ja la mig nude på mage o slängde bort handuken in i hörnet (allt för att markera -ja e öppen för snusk!)
In kommer en heeeelt annan tjej.
Kort hår o inte alls söt, mer cro magnon lik.
Men men ska ja vara ärlig mot mig själv tänkte jag, så har jag ju i ungdomens dagar satt på ännu fulare än så, lets go!! think sexy thoughts osv.
Fan va bra massage hon gav!! hårt o pricksäkert, samt rätt sorts "touch" på pungen emellanåt.
Jag bestämde mig. Låt det apfula fanskapet slita av skinnspiken iaf!
Efter 30minuters ryggknådning bad hon mig snällt vända mig om.
Hade fortfarande inget stånd vilket är ovanligt för mig såhär långt in i akten, men jag antar att det hade med hennes sexappeal att göra.
Hon sätter sig mellan mina ben...tittar på mig...sen frågar hon på dålig engelska -do u want extla massage down hele? med ett finger pekandes mot lille Per.
-Well eeehh yes plz! give it a good rubbin, svarade jag.
5 fingrar hölls upp och jag nickade jakande.
-OK then, wait hele, sa hon reste sig o försvann.
Vafaaaan tänkte jag, vad gör hon, går hon o ringer torskpolisen nu eller vad händer?
30 sek senare kliver ett gammalt troll på ca 60år in i utrymmet där jag ligger orolig som fan, med mini dick.
Kvinnan sätter sig mellan mina ben, dränker ner händerna i olja, särar mina ben samt tar dom runt hennes kropp in bakom ryggen...Höger hand runt snoddas och vänster pekfinger trycks snabbt upp i röven!!!

(man frågar väl först?)
Sen sliter hon i den med lust o fägring stor (hon vet hur det ska göras, inte första ggn direkt) och jag gnyr till o skjuter en stråle upp över min blekfeta mage på mindre än 60 sek.
Hon sträcker sig över mig, rullar ut lite dasspapper, torkar av, sträcker fram handen får en röding som jag snabbt fiska fram ur fickan på byxan som ja lagt vid sidan av mig, hon reser sig o går utan ett enda ord på hela tiden. Inte ens ett hallooo....
30 sek till går sen kommer den första tillbaka o avslutar massagen på framsidan.
Min fråga!
Är detta vanligt? En masserar för att sedan låta någon annan runka av! Jag har aldrig varit med om det förut iaf. Har ni andra?
mvh
/Moi