2011-05-21, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShitPomFritt
Men inte body2body.... ( i varje fall inte i de sydligaste delarna av sverige, malmö etc...)
B2B är inga problem att få. Inte ens i Malmö.
Kanske skall du gå på "charmkurs" och även en kurs i förhandslingsteknik med thailändare.
Citera
2011-05-21, 23:41
Medlem
Någon som fått 4 hands HE?
Citera
2011-05-22, 20:45
Medlem
EnNyGrejs avatar
Är det någon som har nån kännsla för om det är lättare att få sex i innerstadsmassagerna än västerort eller söderort?
Citera
2011-05-23, 00:40
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Thailand, landet vi svenskar har lärt oss att älska!

Vi åker dit på semester, vi äter deras underbara mat, vi besöker thaimassagesalonger och vi älskar kvinnorna som aldrig tycks kunna sluta att le! Som om inte detta var nog så är Thailand ett av hittills få länder som gjort slag i saken och inhandlat JAS 39 Gripen!

Vad kan man säga? Hur kan man INTE älska Thailand och thailändare, ja, speciellt thailändskor då?!

Thaimassagesalongerna blir fler och fler. Det finns fler thai-take-away matställen än massagesalonger och så lär det förbli, men när får vi den första kombinerade? Eller har jag missat nåt? Tänk att få en god middag, skön massage direkt efteråt och ett HE som dessert!

Kanske menyn kan se ut såhär:

Förrätt: Tom Kha Gai, kycklingsoppa

Varmrätt: Pad Goong, tigerräkor med cashewnötter

Avslappning: En timmes oljemassage

Dessert: Handjobb med olja (mot tillägg även topless)

Kaffe på det?
Citera
2011-05-23, 06:22
Medlem
Ja många ggr faktiskt !
Citera
2011-05-23, 06:24
Medlem
Kan inte vara lättare att få nåt extra än i Söder och Västerort
Citera
2011-05-23, 08:08
Medlem
tantramassage eller boby2body med en avsugning som avslutning.
finns det i gbg området?
Citera
2011-05-23, 21:06
Medlem
EnNyGrejs avatar
Så jobbigt när massagen är klar så går massösen till sina andra thaivänninor och börjar prata med dom och låssas om att man inte finns. Har hänt ibland för mig. Dom kan ju prata med en tills man lämnat deras salong allafall

En annan sak som suger är när man är på en förtäckt bordell/thaimassage och ser en annan man vid dörren. Jag vill inte se eller bli sedd på en bordell av andra män
Citera
2011-05-24, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Så jobbigt när massagen är klar så går massösen till sina andra thaivänninor och börjar prata med dom och låssas om att man inte finns. Har hänt ibland för mig. Dom kan ju prata med en tills man lämnat deras salong allafall

En annan sak som suger är när man är på en förtäckt bordell/thaimassage och ser en annan man vid dörren. Jag vill inte se eller bli sedd på en bordell av andra män

Håller med till 100% förstår inte riktigt heller varför dom går ur rummet när man klär av och klär på sig, dom får ju ändå så både före och efter så då kan dom väl lika gärna hålla en sällskap undertiden man byter om tycker jag.

Speciellt andra män tycker jag är olustigt, speciellt när det är en thaikille som sitter i soffan när man kommer in, då ligger man under hela massagen och funderar på om det är massösens pojkvän, väldigt olustigt.
Citera
2011-05-24, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31
tantramassage eller boby2body med en avsugning som avslutning.
finns det i gbg området?
Går att få i Gbg-området, men det kan kräva upprepade besök på samma ställe så att de verkligen lär känna dig.
Givetvis måste du även vara beredd att betala för dig.

På ett massageställe jag brukar besöka i Gbg fick jag med mig ägarinnans syster till mitt hotellrum och där blev det både det ena och det andra.
Citera
2011-05-25, 13:56
Medlem
Maxwellanders avatar
Var på ett massageställe i södra sverige förra veckan
efter en mycket skön oljemassage av en söt thai fick
frågan om jag ville få avslutningen med handen eller med
munnen!
Citera
2011-05-25, 23:13
Medlem
När jag låg och fick en 4händers idag funderade jag lite på om tjejr går på Thaimassage oxå
Får dom erbjudanden om HE BtB mm
Någon som vet*S*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in