Efter att gluttat på den här tråden ett tag är det kanske dags att skriva något nu när jag har besökt 10 ställen i Stockholm. Totalt gav 7 av 10 ställen HE vid första besöket.
#1. (City) Innan jag upptäckt den här tråden gick jag ett par gånger till ett ställe utan några snuskiga förhoppningar men med en kropp full av träningsverk. Kalsongerna drog hon snabbt och bestämt av. Sen fick jag en mycket bra massage. Ibland högt upp på insidan av låren oj, oj oj! några sekunder senare hårt på en muskelknut aj, aj aj! Något förvirrande men skönt var det och muskelverken lindrades. Inga extraerbjudanden erbjöds men det visste jag inte ens att det fanns.
#2.(City) När jag fått ögonen på den här tråden gick jag till ett annat ställe, den här gången utan muskelverk men full av snuskiga förhoppningar. Jag blev visad till en madrass bakom ett skynke av två snygga tjejer, den ena drygt 20 den andra ca 30. Det var fantastiskt att bli masserad av fyra händer. Happy ending? Snarare happy hour!
https://static.flashback.info/img/smilies2/smile1.gif
#3.(City) Mycket snygg ung tjej gav mig en ganska medioker lös massage. Extraerbjudandet kom. Jag lyckades inte förhandla ner priset från 500 kr men hon tog av sig kläderna. Brösten var fantastiska, jag som trodde att asiatiska tjejer alltid hade små bröst. Kändes ändå inte prisvärt.
#4.(City) Snygg smal tjej gav mig en bra ganska hård massage på en bänk. Lokalen var ljus och kändes lite steril, så jag hade inte så stora förhoppningar på extratjänster, hon verkade ju vara seriöst massagekunnig. Men så började förhandlingen 5 fingrar, 3 fingrar, 5 fingrar, 3 fingrar,4,3,4,3,4… Det handlade inte bara om pengar, jag ville dra ut på hennes marknadsföring som var otroligt skön. Efteråt fortsatte hon massagen utöver timmen, så visst fick hon 4 hundringar.
#5 (Norrort) Ganska dålig massage av en äldre inte särskilt vacker dam. Inga extraerbjudanden men jag var inte heller intresserad.
#6 (Norrort) Medelbra ganska lös massage av en ung ganska söt tjej. Erbjudandet kom. Det var OK men inte fantastiskt.
#7 (Norrort) Mycket bra massage av en charmig tjej. Hon knäckte rätt ryggen som var lite stel och körde lite sjukgymnastikövningar. Sen kom extraerbjudandet och även den saken kunde hon mycket bra. För att öka min inspiration ytterligare satte hon sig ovanför mitt ansikte. Naken.
https://static.flashback.info/img/smilies2/innocent.gif
#8 (City) En kurvig skämtsam tjej utmärkte sig med att ovanligt snabbt rycka bort handduken. Bra massage. Hon brydde heller inte om att plocka fram handuken när det var dags att vända sig om. Jag skojade om att jag inte alls var intressera av hennes extraservice, sanningen om mitt intresse STOD ganska klar med handduken bortplockad.
#9 (Norrort) Alla tecken verkade rätt: Primitiv lokal, snygg, sexig, ung tjej, mjuk behaglig massage och Bromma (det var mycket Bromma i början av tråden, nu verkar trenden ha växlat till söderort, är söderort bättre?). Efter nästan en timme fick jag en fråga på svårbegriplig svenska, något med huvud. Jag tackade ja och fick mina tinningar masserade. Det var visserligen ganska skönt men..
https://static.flashback.info/img/smilies2/unsure.gif
#10 (Norrort) Hyfsat bra massage av en snygg tjej. När hon utförde sin extramassage var hon noga med att jag skulle vara tyst och inte flämta. Det var inte lätt. Hur kunde hon få sina händer att kännas som omväxlande en mun och ibland något ännu skönare?