2009-08-28, 22:41
Medlem
tips på thaimassage med HE

Har sökt (inte så många ställen kanske) men lyckats missa de som erbjuer det lilla extra. Tacksam för tips ...
Citera
2009-08-29, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Var på ett ställe häromdagen med skynken mellan "båsen"
innantill kunde man höra runkljudet..och sen när ljudet upphörde sprang tjejen iväg o hämtade handduk o vatten för att tvätta av:P

föredrar ställen med riktiga rum..

Ställen med skynken är bara acceptabla om man går på en tid på dagen då det är få andra kunder där, tex 14 en vardag. Rum är definitivt en fördel, men relativt ovanligt.
Citera
2009-08-29, 15:37
Medlem
nuendasts avatar
enligt denna bloggen (se underst) så finns det ställen som erbjuder både runk, avsugning och mer garanterat, men då skall man ta finlandsbådet över:
http://www.metrobloggen.se/jsp/publi...cle=19.6047877
Citera
2009-08-29, 15:46
Bannlyst
OK, inte abiska då...finns det något ställe alls i linköping där man kan få avsugning efter thaimassage?
Citera
2009-08-30, 12:59
Bannlyst
Ni som undrar vart man kan få tag på "Happy Ending" gå ut och leta själva istället för att fråga efter PM så kanske ni också hittar eran guldgruva
Citera
2009-08-30, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Vad gjorde du då?
Själv behandlar jag dom bra.
Det skall man väl göra, kanske Juha vill ha en behandling som den "Horbock han är" Jag står gärna till tjänst då jag inte alls tycker om den synen på kvinnor som nyttjas sexuellt
Citera
2009-08-30, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Var på ett ställe häromdagen med skynken mellan "båsen"
innantill kunde man höra runkljudet..och sen när ljudet upphörde sprang tjejen iväg o hämtade handduk o vatten för att tvätta av:P

föredrar ställen med riktiga rum..

Hörde följande förra helgen...

Tjejen: Please turn around
Kunden: What, again ? You just wants my ass all the time!

De småpratade rätt mycket medan jag låg där och fick en helt vanlig men bra massage. Sedan kom det in ytterligare en tjej till honom, de fnittrade och verkade ha trevligt. Hon som masserade mig såg väldigt sur ut, hon suckade och bad om ursäkt. Jag fick faktiskt rabatt när jag sedan betalade för min massage.
Citera
2009-09-01, 18:39
Medlem
Barytons avatar
Efter att ha följt denna tråd ett tag, så gav jag mig häromdagen iväg till den lokala thaimassagen.

Det var bara en tjej där och inga andra kunder. Jag gick in i båset, tog av mig naken och lade mig på magen. Den inledande massagen var skön men inte uppenbart erotisk. Visst masserades såväl rumpa som insidan lår, men inte på något uppenbart uppeggande sätt.
När det sen blev dags att massera andra sidan, så visste jag inte om det skulle vankas HE eller ej. Hon började nere vid fötterna och då kunde man ju fortfarande hålla Peter Nicklas i schack. Men när hon kom upp till insidan låren och ljumskarna så låg jag där med en monumental resning! Hon strök över den några gångar med handen och kramade ballarna lätt innan hon frågade om hon skulle massera mer där också. Jag nickade och mumlade fram ett "Ja". Sen fick jag en riktig skön avrunkning och därefter avtvättning.

Detta var min första thaimassage och jag fick HE direkt. Jag kommer nog gå dit igen
Citera
2009-09-01, 19:15
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baryton
Efter att ha följt denna tråd ett tag, så gav jag mig häromdagen iväg till den lokala thaimassagen.

Det var bara en tjej där och inga andra kunder. Jag gick in i båset, tog av mig naken och lade mig på magen. Den inledande massagen var skön men inte uppenbart erotisk. Visst masserades såväl rumpa som insidan lår, men inte på något uppenbart uppeggande sätt.
När det sen blev dags att massera andra sidan, så visste jag inte om det skulle vankas HE eller ej. Hon började nere vid fötterna och då kunde man ju fortfarande hålla Peter Nicklas i schack. Men när hon kom upp till insidan låren och ljumskarna så låg jag där med en monumental resning! Hon strök över den några gångar med handen och kramade ballarna lätt innan hon frågade om hon skulle massera mer där också. Jag nickade och mumlade fram ett "Ja". Sen fick jag en riktig skön avrunkning och därefter avtvättning.

Detta var min första thaimassage och jag fick HE direkt. Jag kommer nog gå dit igen

Misstänker att detta utspelade sig i huvudstaden. Har fått uppfattningen att det är betydligt mer ovanligt ute i provinserna.
Citera
2009-09-01, 19:18
Medlem
Barytons avatar
Nej, detta utspelade sig i rikets andra stad.
Citera
2009-09-01, 19:31
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baryton
Nej, detta utspelade sig i rikets andra stad.

Ja det är ju inte heller så mycket "provins". Ute i landet verkar det vara ovanligt faktiskt. För mycket prat i småsamhällen antar jag.
Citera
2009-09-01, 20:44
Medlem
Kikade runt på nätet på olika hemsidor efter någon thai-massage som verkade seriös. Hittade flera stycken men fastnade för en som ligger bara någon station bort från mig. Passade bra när jag ändå åker dit ibland. Hemsidan var som sagt väldigt seriös där de presenterade olika former av massage. Med bra förklaringar om hur det går till. Underkläder på under oljemassagen samt att man ligger insvept i en handduk.

De erbjöd rabatt till företag. Skrev om friskvårdsbidrag…

Allting var på korrekt svenska med bilder och illustrationer.

Åkte dit och tyckte naturligtvis inte att det såg lika fint ut som på bilderna men det är ju alltid på det viset vare sig det gäller hotell eller badstränder etc. Det var inget jag reagerade nämntvärt på.

Samtidigt kom det in en kvinnlig kund och det var skoj!

Tillsammans blev vi mottagna väl även om ingen kunde svenska och det var knacklig engelska som gällde. Vi fick våra fötter tvättade och blev eskorterade till varsitt ”bås”.

Det var lite spännande att klä av sig och lägga sig på madrassen med vetskapen om att på andra sidan skynket var denna kvinna i bara underkläder.

Jag ligger ner och väntar på min massös som kommer in.

”Please take off…”

Kallingarna åkte av och sedan började en väldigt bra massage där skinkorna fick sig en rejäl omgång.

Hörde hur kvinnan och hennes massös fnittrade lite på andra sidan

Vände mig om och min massös slängde bort handduken och fortsatte med den härliga massagen medan jag låg med full ribba och stirrade i taket.

Hon masserade pungen och frågade om jag ville ha mera massage där nere vilket jag avböjde.

Hon såg lite sur ut men det blev en bra avslutning ändå.

Gick ut och samtidigt kom kvinnan ut från sitt bås och tillsammans lämnade vi salongen med ett leende mot varandra. Hon såg riktigt bra ut.

Jag undrar om hon blev erbjuden samma tjänst *S*

Nej ni behöver inte skicka pm och fråga mig vart jag var för det finns fullt av dem. Tydligen är det möjligt även hos dem som har en seriös yta.

Jag har varit på fyra ställen, blivit ombedd att ta av mig kalsongerna på två av dem och erbjuden intim massage på båda. Utan att jag själv bett om det så att säga!

Vill säga att det finns hopp för er som söker det som inte jag söker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in