2010-05-31, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iko
Som sagt, återkom gärna med dina upplevelser alltid kul att läsa..

"Gör som "studsbollar" dvs testa..."
Citera
2010-05-31, 15:36
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studsbollar
"Gör som "studsbollar" dvs testa..."
Har dessvärre inte den typen av meny som du/ni besitter i Sthlm utan en mer minimalisk nästintill obefintlig sådan.. inte mycket att testa med andra ord, har redan plöjt igenom allt som går runt om kring...
Citera
2010-05-31, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iko
Har dessvärre inte den typen av meny som du/ni besitter i Sthlm utan en mer minimalisk nästintill obefintlig sådan.. inte mycket att testa med andra ord, har redan plöjt igenom allt som går runt om kring...

Ah såg nu att du är pingvin. Betyder Grönland?
Citera
2010-05-31, 15:45
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ah såg nu att du är pingvin. Betyder Grönland?

Suck, inte rätt men nära...
Citera
2010-05-31, 16:37
Medlem
nuendasts avatar
Det enda ställe jag känner till i Borås som levererade HE någon gång då och då verkar ha stängt. Låg en helt annan verksamhet i dess lokaler idag. Ett annat ställe utanför Borås som skall finnas enligt "guiden" verkar också ha gått upp i rök. Hur många thaimassage finns det i Borås egentligen? Någon som vet? Detta för att varken eniro, hitta eller "guieden" har alla. Någon som har bättre koll på utbudet?
Citera
2010-05-31, 16:41
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Det enda ställe jag känner till i Borås som levererade HE någon gång då och då verkar ha stängt. Låg en helt annan verksamhet i dess lokaler idag. Ett annat ställe utanför Borås som skall finnas enligt "guiden" verkar också ha gått upp i rök. Hur många thaimassage finns det i Borås egentligen? Någon som vet? Detta för att varken eniro, hitta eller "guieden" har alla. Någon som har bättre koll på utbudet?
När du säger "guiden" menar du då - http://www.thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen ?
Citera
2010-05-31, 17:23
Medlem
Jag blir inte riktigt klok på det här med happy ending.

Jag bor i skåne, här har jag besökt ett STORT antal thaimassage-salonger.

Jag har fått stånd flera gånger men inte någon tillstymmelse till HE. Jag har tydligt visat med kroppspråket vad jag vill etc etc.

När jag då till slut fått rekommenderat en salong, från en av de mer aktiva flashbackarna trodde jag verkligen att det skulle ordna sig. TIll min stora förvåning rekommenderades jag den salongen jag besökt flest gånger. Tror jag varit där en sisådär 6-7-8 gånger tidigare.

Enligt rekommendationen så var jag tvungen till att fråga efter extra. Sagt och gjort, då inte så länge återstod av massagen förhörde jag mig om att det inte var fler kunder efter mig, därefter frågade jag rakt ut om hon utförde extra massage. Svaret var ett entydigt, ej möjligt att missuppfatta NEJ! Hon frågade till och med om hon skulle döda mig, på bruten thai-engelska: Extla?! Extla i can kill you! sa hon No extla, no no.

Den här killen som rekommenderade salongen har enligt egen utsago fått HE av just den här tjejen. Till min BESVIKELSE tror jag inte längre på många av er.

Och nej.. jag tänker inte hänga ut killen som rekommenderade mig. Kanske thaimassörskan hade en dålig dag...? Kanske hon missförstod mig... (knappt troligt.. men mitt hopp finns kvar.. haha)
Citera
2010-05-31, 19:14
Medlem
Citat:
Någon som provat massage i Gamla Stan?

Ja
Citera
2010-05-31, 19:57
Medlem
Jobbigt att bli mordhotad när man ber om HE!
Citera
2010-05-31, 22:03
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShitPomFritt
Jag blir inte riktigt klok på det här med happy ending.

Jag bor i skåne, här har jag besökt ett STORT antal thaimassage-salonger.

Jag har fått stånd flera gånger men inte någon tillstymmelse till HE. Jag har tydligt visat med kroppspråket vad jag vill etc etc.

När jag då till slut fått rekommenderat en salong, från en av de mer aktiva flashbackarna trodde jag verkligen att det skulle ordna sig. TIll min stora förvåning rekommenderades jag den salongen jag besökt flest gånger. Tror jag varit där en sisådär 6-7-8 gånger tidigare.

Enligt rekommendationen så var jag tvungen till att fråga efter extra. Sagt och gjort, då inte så länge återstod av massagen förhörde jag mig om att det inte var fler kunder efter mig, därefter frågade jag rakt ut om hon utförde extra massage. Svaret var ett entydigt, ej möjligt att missuppfatta NEJ! Hon frågade till och med om hon skulle döda mig, på bruten thai-engelska: Extla?! Extla i can kill you! sa hon No extla, no no.
Den här killen som rekommenderade salongen har enligt egen utsago fått HE av just den här tjejen. Till min BESVIKELSE tror jag inte längre på många av er.

Och nej.. jag tänker inte hänga ut killen som rekommenderade mig. Kanske thaimassörskan hade en dålig dag...? Kanske hon missförstod mig... (knappt troligt.. men mitt hopp finns kvar.. haha)

haha där fick man dagens skratt
Citera
2010-06-01, 00:24
Medlem
WeirdEds avatar
Citat:

Någon som fått BJ/boomboom på ställen där dom bara har skynken framför båsen, eller på massagebänk?

/SB

Det enda stället där jag fått BJ hade enbart skynken, runtom. Ett annat ställe, där jag varit ett par ggr men enbart fått HJ, och som är ganska sunkigt, erbjuder nog en större meny har det låtit som genom skynkena. Bägge salongerna i norrort.

/Ed
Citera
2010-06-01, 02:58
Medlem
Citat:

hahha. fy fan va tragiskt. Sverige måste vara världens mest sexfientliga land. TOM thaimassöserna har blivit militanta feminister...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in