2009-08-20, 00:29
Medlem
Domedagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juha
Låter exakt som den bruden jag fick en liknande behandling av, jag fick en rejäl underredsbehandling jag med Men det skönaste var att jag efteråt behandlade henne som den hora hon var.

Grattis FB buksvågrar.

tjejen kanske kör med denna berättelse för alla.
Citera
2009-08-20, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ican86
Blev tipsad av en kille för några dagar sedan om ett trevligt ställe där de ger "body massage" (alltå massage naken + HE). Priset är 1500 för 1 timme.
Så jag åkte dit och när jag kom ner så blev jag frågade vad jag ville ha. Och då svarade jag en vanlig oljemassage. Men sen så ångrade jag mig och sa body massage, men insåg att jag hade inte nog med kontanter.. Så en vanlig fick det bli. Gick in rummet och där blev jag frågad om jag ville ha "extra massage". Några hundringar hade jag kvar så jag sade "en HE tack". Okej sa hon och fnittrade, väldigt söt tjej 25+.

Jag är också från Asien så vi hade en hel del att prata om. Hon var verkligen trevlig och mysig. Sen frågar hon om jag vill ha något extra, body massage kom på tal men jag hade som sagt inte tillräckligt med pengar. Då sa hon att det inte gjorde något eftersom det var hennes första gång och min första gång att göra det, i vanliga fall jobbar hon på ett superseriöst thaimassage ställe på samma gata där jag bor där man inte ens kan få HE för 10 000. Så hon var mer "på" än jag nästan kändes det som, hon hade inte fått något på länge vilket var mer än tydligt då hon är "tillsammans" med en gubbe för visum men bor med sin familj som bor här.

Hon klär av sig och börjar massera mig, underbart helt enkelt! Men det märktes att det var första gången väldigt nervöst för henne men jag ingav henne lite lugn och skämtade lite. Sen helt plötsligt började hon massera sig mot mig med sin kropp PRECIS som en "soapymassage"!! Jag fattade nog inte vad som hände men helt plötsligt gled hon upp och ner. Galet skönt!! Sen när jag minst var beredd på det fick jag en puss på munnen och hon lade sig bredvid och myste och kelade. Jag ville väl vara snäll jag med och inte ett äckel som bara får och inte ger så jag gjorde det skönt för henne med. Sen tittade hon på mig med sina söta ögon och frågade om jag hade kondom? Nej sade jag. Men efter en utförlig utfrågning från hennes sida om JAG hade sjukdomar så bar det av.. Vet som sagt att hon är tillsammans med en svensk gubbe men bor med sin syster så jag var lugn från hennes sida.

Kände mig rätt och slätt som ett lammkött på grillen men helt underbart var det. Sen efteråt så duschade jag där. Sen bjöd hon på te, godis och frukt. Kom in en annan kund som verkligen inte fick samma bemötande som när jag kom dit, tex när han frågade om något så gick hon och hängde tvätt haha. Så som sagt detta var en lyckoträff för dagen minst sagt, eftersom hon bara var där för dagen. För när hon jobbar på andra stället där jag bor så skulle som sagt detta ALDRIG kunna inträffa.

Fick en kram och puss på kinden och sen som avslutningshälsning så sade hon: "Don't forget to lock the door.. Your door" eftersom hon vet var jag bor. Sen log hon och jag satte mig på T-banan ätandes frukten jag fick. Utgifter 400+400, vilket det var klart som fasen värt. Skicka inga PM för detta kommer ej att hända igen på samma ställe.

Men efter att ha testat en hel drös med thaimassage ställen så var detta det bästa avslut jag kunde få på min vistelse i Hufvudstaden minst sagt!

Hahaha... hon lyckades som så många andra att få dig och känna dig speciell.

Så du tror på fullaste allvar att hon knullade "sidan om" med dig men absolut inte skulle göra det med någon annan kille hon stöter på...
Herrgud... vakna lillgrabben !!
Citera
2009-08-20, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greviegreven
Hahaha... hon lyckades som så många andra att få dig och känna dig speciell.

Så du tror på fullaste allvar att hon knullade "sidan om" med dig men absolut inte skulle göra det med någon annan kille hon stöter på...
Herrgud... vakna lillgrabben !!

Haha självklart tror jag inte det! Men däremot tror jag inte att hon skulle göra det så billigt alla gånger, hon skulle ju utan tvekan kunna tjäna en tusenlapp på varje ligg.

Det som var förvånande var ju det att jag inte föreslog att gå längre utan hon. Utan att fråga om mer pengar. Det hade ju inte behövts då dealen var en HE som var betalad. Det andra var ju bonus. Sen om det är så för alla är det ju en annan sak. I jämförelse vad man få på de flesta thaiställena var det en bra bonus för mig..
Citera
2009-08-20, 06:26
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juha
Låter exakt som den bruden jag fick en liknande behandling av, jag fick en rejäl underredsbehandling jag med Men det skönaste var att jag efteråt behandlade henne som den hora hon var.

Om det var skönare än vad du fick, är du ordentligt störd i skallen.

/VV
Citera
2009-08-20, 08:44
Medlem
Någon som varit på Thaimassage i Visby eller Karlstad och kan rekommendera någon bra.
Citera
2009-08-20, 10:23
Medlem
Så jävla roligt med alla idioter som tror dom är "speciella". Jag fick också en puss när jag var på thai massage. Dom sa även att jag hade en fin kropp m.m.. Först trodde jag på skiten men så insåg jag att dom sa så till alla. Går bara dit för vanlig massage numera utan nånting "extra".
Citera
2009-08-20, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av if
Så jävla roligt med alla idioter som tror dom är "speciella". Jag fick också en puss när jag var på thai massage. Dom sa även att jag hade en fin kropp m.m.. Först trodde jag på skiten men så insåg jag att dom sa så till alla. Går bara dit för vanlig massage numera utan nånting "extra".

Betalar du för en tjänst så är man ju efterbliven om man tror att man är den enda och speciella.. Eftersom efteråt kommer det 20 pers och gör samma sak. Men om du sen om du känner dig speciellt bra behandlad för att tjejen har bra inlevelse då är det ju bara värt det, än ett helt oengagerat HE där någon står och gäspar och skrapar Trisslott samtidigt..
Citera
2009-08-20, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ican86
Betalar du för en tjänst så är man ju efterbliven om man tror att man är den enda och speciella..

Du har helt fel. Sätt dig in i massörskans situation, skulle du erbjuda samlag till varenda herre som kom in salongen? Om massörskan känner sig lite horny (de flesta har ju ingen partner och de har väl samma behov av sex som alla andra kvinnor) så väljer de ju en som de litar på och som de tycker är attraktiv.

Jag blev erbjuden sex på ett massageställe i Paris den 8e eller 9e gången jag var där. Vid det laget hade vi småpratat mycket och visste mycket om varandra. Hon sa att hon gillade mig och att hon skulle vilja testa att ha sex med en svensk. Hade hon erbjudit "alla" den servicen så hade hon knappast väntat i ett havår med att fråga. Jag avböjde iaf men sa att jag kanske skulle nappa på erbjudandet nästa gång.
Citera
2009-08-21, 19:19
Medlem
R.Rs avatar
Påminner er om denna tråd: https://www.flashback.org/showpost.php?p=18132284&postcount=1

Samt denna: https://www.flashback.org/showthread.php?t=730798

Även om vi inväntar exakt praxis från Admin så undviker vi att skriva ut hela adresser till olika ställen i trådarna, sånt får ni sköta via PM. Ett antal "pm:a mig med tips" inlägg är också raderade, det borde ni veta vid det här laget att det inte är ok. Vill man ha tips skickar man PM till någon som sannolikt har information istället för att fråga i tråden.

/Mod
Citera
2009-08-21, 20:21
Medlem
Teliatomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Sök bakåt i tråden:

https://www.flashback.org/showpost.php?p=17562412&postcount=874

aha ok. är det ett hål i britsen som man kör kuken igenom alltså?
Citera
2009-08-21, 20:25
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teliatomten

Nej, som jag skrev i inlägget du länkade till så sker avrunkningen när man ligger på rygg.
Citera
2009-08-22, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teliatomten

Jag var på ett massageställe i Tjeckien en gång där de hade hål i mitten av britsen så man skulle slippa "ligga på ståndet". Mycket bra uppfinning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in