2010-02-04, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crasch
Finns ju iallafall ett thaimassage ställe i red light district.. Förmodar att man får knulla också..

Googlade på det förra våren, hittade flertal ställen med sex, och många utan sex... Har dock aldrig provat själv..

HALLAND inte HOLLAND
Citera
2010-02-04, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cadde123
HALLAND inte HOLLAND
Oj.. haha... Tur att jag inte idiotförklarade han som skrev först :P
Citera
2010-02-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erik333

Någon som vet vad priserna ligger på (H/SEK)?

Massagen ligger på mellan 300-400 sedan tillkommer priset på extra servicen.
Priset brukar starta vid 500 sedan är det bara att pruta normalt hamnar man runt tre fingrar (300). Jag har lyckats få ner priset ytterligare, då jag själv inte var riktigt upplagd för ett handjobb var det tjejen som trugade och jag gick slutligen med på 200. Det var väl värda pengar i slutändan i allafall. Hon hade en del dolda talanger
Senast redigerad av Mad-Maz 2010-02-04 kl. 21:12.
Citera
2010-02-04, 21:17
Medlem
torstenhingstens avatar
det går s'kert att pruta till 200 men vem orkar ligga och pruta hur mkt som helst med kuken i vädret
Citera
2010-02-04, 21:55
Medlem
timpanis avatar
Vad får man räkna med att betala för extramassage i form av body to body?
Citera
2010-02-04, 22:39
Medlem
nuendasts avatar
När hon frågade "you want it" pekade jag på den slaka kuken och svarade "do I look like I want it?".

Var på thaimassage idag men fick en tjej som verkligen inte kunde massage. Hon grävde in sina oklippta naglar överallt samt massarade med armbågarna. Har säkert massa blåmärken och rivsår. Gjorde jävla ont överallt och det var ingen behaglig massage överhuvudtaget. Och sedan trodde hon verkligen att jag skulle låte henne pilla på mitt heligaste? Ha ha hon hade säkert lemlestat kuken i så fall. Så nej tack ingen bra massage idag och HE tackade jag nej till. Blir att prova ett annat ställe.

Nu e ju ja nybliven singel (igen) så jag har ju inga problem med att komma hem med synliga märken å sånt. Men hur gör ni som har partner? Och hur reagerar thaitjejerna om ni har ring på er? Tar ni av ringen och hoppas på att slippa blåmärken och rivsår? Eller behåller ni ringen på? Och ev märken döljer ni hemma, eller kör ni med en vit lögn om hur dom uppstod? Kanske bara jag som råkat ut för en sådan katastrofal massage som jag fick idag?
Citera
2010-02-04, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Vad får man räkna med att betala för extramassage i form av body to body?

Japp. Du får räkna med mer än 300:-
Citera
2010-02-04, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
När hon frågade "you want it" pekade jag på den slaka kuken och svarade "do I look like I want it?".

Var på thaimassage idag men fick en tjej som verkligen inte kunde massage. Hon grävde in sina oklippta naglar överallt samt massarade med armbågarna. Har säkert massa blåmärken och rivsår. Gjorde jävla ont överallt och det var ingen behaglig massage överhuvudtaget. Och sedan trodde hon verkligen att jag skulle låte henne pilla på mitt heligaste? Ha ha hon hade säkert lemlestat kuken i så fall. Så nej tack ingen bra massage idag och HE tackade jag nej till. Blir att prova ett annat ställe.

Nu e ju ja nybliven singel (igen) så jag har ju inga problem med att komma hem med synliga märken å sånt. Men hur gör ni som har partner? Och hur reagerar thaitjejerna om ni har ring på er? Tar ni av ringen och hoppas på att slippa blåmärken och rivsår? Eller behåller ni ringen på? Och ev märken döljer ni hemma, eller kör ni med en vit lögn om hur dom uppstod? Kanske bara jag som råkat ut för en sådan katastrofal massage som jag fick idag?

Ringen brukar dom fnissa lite åt, för mig är det ok med ring, jag har ändå inte tänkt bli ihop med någon av mina massöser. Tror jag...
Det är verkligen vidrigt med dålig massage. Och jag är så artig att jag inte bara reser mig upp och avslutar, vilket man borde.
Men så är det ju helt fantastiskt ibland med massagen, plus ett och annat lyckligt slut, som verkligen är lyckligt.
Citera
2010-02-05, 20:33
Medlem
Har inte provat men har sett en Thai-massage som öppet erbjuder Tantra-massage!
Citera
2010-02-06, 11:10
Medlem
http://www.gt.se/nyheter/1.1871636/har-saljer-hon-sex-pa-massageinstitut

Nu börjar journalister gräva i detta...
Citera
2010-02-06, 14:08
Medlem
torstenhingstens avatar
De har väl fått tips från denna tråd...
Citera
2010-02-06, 14:11
Medlem
TheTruthFairys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Du har förmodligen fel utstrålning.

Precis, se till att skaffa såna tonade gubbbrillor så ska det nog gå an!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in