Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
När hon frågade "you want it" pekade jag på den slaka kuken och svarade "do I look like I want it?".
Var på thaimassage idag men fick en tjej som verkligen inte kunde massage. Hon grävde in sina oklippta naglar överallt samt massarade med armbågarna. Har säkert massa blåmärken och rivsår. Gjorde jävla ont överallt och det var ingen behaglig massage överhuvudtaget. Och sedan trodde hon verkligen att jag skulle låte henne pilla på mitt heligaste? Ha ha hon hade säkert lemlestat kuken i så fall. Så nej tack ingen bra massage idag och HE tackade jag nej till. Blir att prova ett annat ställe.
Nu e ju ja nybliven singel (igen) så jag har ju inga problem med att komma hem med synliga märken å sånt. Men hur gör ni som har partner? Och hur reagerar thaitjejerna om ni har ring på er? Tar ni av ringen och hoppas på att slippa blåmärken och rivsår? Eller behåller ni ringen på? Och ev märken döljer ni hemma, eller kör ni med en vit lögn om hur dom uppstod? Kanske bara jag som råkat ut för en sådan katastrofal massage som jag fick idag?
Ringen brukar dom fnissa lite åt, för mig är det ok med ring, jag har ändå inte tänkt bli ihop med någon av mina massöser. Tror jag...
Det är verkligen vidrigt med dålig massage. Och jag är så artig att jag inte bara reser mig upp och avslutar, vilket man borde.
Men så är det ju helt fantastiskt ibland med massagen, plus ett och annat lyckligt slut, som verkligen är lyckligt.