Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Besökte ett nytt ställe i Stockholms innerstad häromdagen. Visades in till den vanliga madrassen på golvet med skynken runt. Klädde av mig rubbet och lade mig på magen. Strax kom tjejen jag mötte i dörren in och skred till verket. Hon började med ryggpartiet. Ganska snart kände jag ett par händer till som började massera mina vader. En snabb blick gav vid handen att jag nu hade två skönheter som bearbetade mig. Utan att ens fråga började den ena med en utdragen pungmassage. En fantastisk njutning utan all like. Vid halvtid uppmanades jag vända mig om på rygg och behandlingen fortsatte. Den ena tjejen utförde en mycket bra oljemassage. Den andra ägnade sig åt pungbehandling som inte går att ens försöka beskriva. Efter att detta pågått i ca 45 minuter kunde jag omöjligt stå emot längre. Tydligen förstod tjejen det och övergick till en avslutning som inte var långt ifrån en nirvana-upplevelse. Sedan blev det mycket smek och kyssar. Jag kommer utan tvekan att gå tillbaka många gånger.
Jag var nog antagligen på samma ställe idag...
Fick inte direkt pungmassage men blev väl inoljad och när jag vände på mig så fick jag en skön avrunkning av den ena samtidigt som den andra smekte mig mellan skinkorna. Själv så smekte jag dom på brösten med varsin hand.
Efter utlösning så fortsatte den ena med hyfsat okey massage