2009-09-27, 07:48
Medlem
Älska lågkonjukturen! Klart dom vill tjäna lite extra kunder hehe
Citera
2009-09-27, 14:29
Medlem
nuendasts avatar
Oljemassage, happy ending och storstädning av lägenheten för 900 kr? Påhittad historia eller realistisk? Döm själva, ni hittar den här:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6047877
Citera
2009-09-27, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Oljemassage, happy ending och storstädning av lägenheten för 900 kr? Påhittad historia eller realistisk? Döm själva, ni hittar den här:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6047877

Ser ingen anledning till att det skulle vara fejk.
Citera
2009-09-28, 03:20
Medlem
thaimassage.

jag var på ett ställe söder om söder. för några dagar sedan, Står på deras sida att det är seriöst men tjejen tvingade nästa på sig ett hapy ending. Sa att jag inte hade pengar och fick ner priset på 1 timme med happy ending för 550:-
Citera
2009-09-28, 21:11
Medlem
Nån som har varit på kungstorgets thaimassage (gbg)?
Citera
2009-09-29, 15:48
Medlem
Happy ending i Skåne

Har nu följt den här tråden under ganska lång tid och har under tiden testat flera olika ställen i Malmö, Lund Helsingborg och nu kommer mitt första inlägg. Jag vet inte hur många tusenlappar jag har spenderat, men idag så fick då äntligen happy ending. Det är kanske lite off topic eftersom massagen inte var thai utan enbart en mjuk och sensuell massage från en svensk kvinna som inte var speciellt vacker, men en otrolig avrunkningsteknik.
Hon visste precis när det var nära för mig då slutade hon för att fortsätta igen lite senare och återigen avbryta precis innan det skulle gå för mig. Så gjorde hon en 4-5 ggr innan hon lät mig spruta.
Hon hade bara ett pris för massagen där avrunkningen ingick, dvs det var ett pris för massagen inkl happy ending så man behövde inte hålla på att förhandla om priset när hon kom till de intimare delarna utan hon bara frågade om hon skulle göra den också.
Citera
2009-09-29, 17:05
Medlem
var i Skåne inträffade detta?
Citera
2009-09-29, 21:45
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serogmag
Har nu följt den här tråden under ganska lång tid och har under tiden testat flera olika ställen i Malmö, Lund Helsingborg och nu kommer mitt första inlägg. Jag vet inte hur många tusenlappar jag har spenderat, men idag så fick då äntligen happy ending. Det är kanske lite off topic eftersom massagen inte var thai utan enbart en mjuk och sensuell massage från en svensk kvinna som inte var speciellt vacker, men en otrolig avrunkningsteknik.
Hon visste precis när det var nära för mig då slutade hon för att fortsätta igen lite senare och återigen avbryta precis innan det skulle gå för mig. Så gjorde hon en 4-5 ggr innan hon lät mig spruta.
Hon hade bara ett pris för massagen där avrunkningen ingick, dvs det var ett pris för massagen inkl happy ending så man behövde inte hålla på att förhandla om priset när hon kom till de intimare delarna utan hon bara frågade om hon skulle göra den också.
Hur mycket sprutade du?
Citera
2009-09-30, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arneraa
var i Skåne inträffade detta?

Lund
Citera
2009-09-30, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Besökte ett nytt ställe i Stockholms innerstad häromdagen. Visades in till den vanliga madrassen på golvet med skynken runt. Klädde av mig rubbet och lade mig på magen. Strax kom tjejen jag mötte i dörren in och skred till verket. Hon började med ryggpartiet. Ganska snart kände jag ett par händer till som började massera mina vader. En snabb blick gav vid handen att jag nu hade två skönheter som bearbetade mig. Utan att ens fråga började den ena med en utdragen pungmassage. En fantastisk njutning utan all like. Vid halvtid uppmanades jag vända mig om på rygg och behandlingen fortsatte. Den ena tjejen utförde en mycket bra oljemassage. Den andra ägnade sig åt pungbehandling som inte går att ens försöka beskriva. Efter att detta pågått i ca 45 minuter kunde jag omöjligt stå emot längre. Tydligen förstod tjejen det och övergick till en avslutning som inte var långt ifrån en nirvana-upplevelse. Sedan blev det mycket smek och kyssar. Jag kommer utan tvekan att gå tillbaka många gånger.

Jag var nog antagligen på samma ställe idag...
Fick inte direkt pungmassage men blev väl inoljad och när jag vände på mig så fick jag en skön avrunkning av den ena samtidigt som den andra smekte mig mellan skinkorna. Själv så smekte jag dom på brösten med varsin hand.
Efter utlösning så fortsatte den ena med hyfsat okey massage
Citera
2009-10-01, 09:21
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodan10
Jag var nog antagligen på samma ställe idag...
Fick inte direkt pungmassage men blev väl inoljad och när jag vände på mig så fick jag en skön avrunkning av den ena samtidigt som den andra smekte mig mellan skinkorna. Själv så smekte jag dom på brösten med varsin hand.
Efter utlösning så fortsatte den ena med hyfsat okey massage
Låter helt klart som samma ställe.
Citera
2009-10-01, 11:21
Medlem
En liten fråga, kostade detta något extra, eller var priset för massagen
dyrare i utgångspris ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto