2021-12-15, 06:35
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorking
Men det gör ju exvis fastighetsägare, Kondomförsäljare o.s.v också. Hmmm
Ja, mycket riktigt och det används också som påtryckningmedel mot fastighetsägare där thaisalonger finns.
Kondomförsäljare är väl lite långsökt i överkant kanske. "Vad tänkte ni använda dom här till?" :-)
Citera
2021-12-15, 08:22
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorking
Men det gör ju exvis fastighetsägare, Kondomförsäljare o.s.v också. Hmmm
Dom betalar ju också moms. (Skatt) så i slutändan hamnar pengarna i "Halliken" (Statens) fickor.
Citera
2021-12-15, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Staten tjänar ju pengar på prostitutionen, alltså blir staten hallik.

Undrar om det finns en koppling till varför kvinnor och män fortsatt får sälja sex lagligt då dessa personer faktiskt får in pengarna för sin överlevnad utan att staten måste ge en massa bidrag? Det är kanske därför de inte görs olagliga?
Citera
2021-12-15, 10:51
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Undrar om det finns en koppling till varför kvinnor och män fortsatt får sälja sex lagligt då dessa personer faktiskt får in pengarna för sin överlevnad utan att staten måste ge en massa bidrag? Det är kanske därför de inte görs olagliga?
Ja sen är det ju humanare att tjäna sitt uppehälle med att "Knulla Svart" än att råna åldringar och lägenhetsinbrott.
Senast redigerad av Frozenpill 2021-12-15 kl. 10:52. Anledning: Felstavningar
Citera
2021-12-15, 14:03
Medlem
Citat:
Nej, anledningen är att i den feministiska doktrinen så är det män som köper sex från kvinnor som är i ett utsatt läge där de är tvungen att sälja sin kropp. De här män är förövare och kvinnorna är offer som redan är på samhällets botten.

Man kan förstås inte straffa de här kvinnor när de är offer som redan ligger, man ska straffa männen som passar på att utnyttja en desperat kvinna.

Det sista har gått så långt att det är överlägsen allt annat.
T ex tillåter polisen att många sexköpare (så många som möjligt) köper sex från kvinnor som med stor sannolikhet är trafficking offer. Man börjar en insats med att vänta ut män från lägenheten tills det börjar bli riktig sent, SEDAN går man in till lägenheten för att avbryta verksamheten.
Citera
2021-12-15, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Nej, anledningen är att i den feministiska doktrinen så är det män som köper sex från kvinnor som är i ett utsatt läge där de är tvungen att sälja sin kropp. De här män är förövare och kvinnorna är offer som redan är på samhällets botten.

Man kan förstås inte straffa de här kvinnor när de är offer som redan ligger, man ska straffa männen som passar på att utnyttja en desperat kvinna.

Det sista har gått så långt att det är överlägsen allt annat.
T ex tillåter polisen att många sexköpare (så många som möjligt) köper sex från kvinnor som med stor sannolikhet är trafficking offer. Man börjar en insats med att vänta ut män från lägenheten tills det börjar bli riktig sent, SEDAN går man in till lägenheten för att avbryta verksamheten.

Ja det är skandal alltihop!! Tala om att utnyttja offer dvs eventuellt pågående trafficking. Det passar Svenska Polisen att göra så. Inte bara i Stockholm detta händer utan den taktiken har lärts ut till övriga polisområden i Sverige som gör likadant numera. Detta om något borde feminister reagera på att kvinnor utnyttjas som lockbeten för statistatistikens skull. Sverige är ett skitland.
Citera
2021-12-15, 19:05
Medlem
lala-lands avatar
Citat:
Ja det är skandal alltihop!! Tala om att utnyttja offer dvs eventuellt pågående trafficking. Det passar Svenska Polisen att göra så. Inte bara i Stockholm detta händer utan den taktiken har lärts ut till övriga polisområden i Sverige som gör likadant numera. Detta om något borde feminister reagera på att kvinnor utnyttjas som lockbeten för statistatistikens skull. Sverige är ett skitland.

Inte bara till dig - utan alla som sitter här och gnäller på att Sverige är ett skitland styrt av feminister...
Fler och fler länder har denna modell, så det är verkligen INTE bara Sverige.

Så sluta bete er som Ove, och kom in i tiden. Det är inte som när jag var ung, men vet ni - det är väldigt lite som är som när jag var ung. Och kanske det är bättre. Tider förändras hela tid. Sluta gnäll.

Om ni går och knullar en thai-tjej i en salong mitt i en stad och betalar med swish.. ja va fan -det är en 22 år gammal lag! Hur tänker ni? Att "näe, men det är väl bara gå in i en butik och ta vad jag vill" och så åker ni fast och "Buhuuu dumma Sverige buhuuu"

Jag LOVAR att det kommer bli fler och fler razzior mot thai salonger. Och tacka fan för det - det går ju inte att få en vettig massage. Betalar gärna vad det ska kosta, och inte 400 för en timma.

Om nån undrar hur man kan åka fast - läs min tidigare inlägg. Och vill ni begå olagliga handlingar - gör det smartare då! Och åker ni fast - DET ÄR EN 22 ÅR GAMMAL LAG!!!! Jisies fuck vad folk gnäller
Citera
2021-12-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lala-land
Inte bara till dig - utan alla som sitter här och gnäller på att Sverige är ett skitland styrt av feminister...
Fler och fler länder har denna modell, så det är verkligen INTE bara Sverige.

Så sluta bete er som Ove, och kom in i tiden. Det är inte som när jag var ung, men vet ni - det är väldigt lite som är som när jag var ung. Och kanske det är bättre. Tider förändras hela tid. Sluta gnäll.

Om ni går och knullar en thai-tjej i en salong mitt i en stad och betalar med swish.. ja va fan -det är en 22 år gammal lag! Hur tänker ni? Att "näe, men det är väl bara gå in i en butik och ta vad jag vill" och så åker ni fast och "Buhuuu dumma Sverige buhuuu"

Jag LOVAR att det kommer bli fler och fler razzior mot thai salonger. Och tacka fan för det - det går ju inte att få en vettig massage. Betalar gärna vad det ska kosta, och inte 400 för en timma.

Om nån undrar hur man kan åka fast - läs min tidigare inlägg. Och vill ni begå olagliga handlingar - gör det smartare då! Och åker ni fast - DET ÄR EN 22 ÅR GAMMAL LAG!!!! Jisies fuck vad folk gnäller

Det är väl inte det jag gnäller om precis! Mer Polisens metoder att utnyttja prostituerade för att sätta dit torskar. Det är fan bedrövligt!!
Citera
2021-12-17, 18:03
Medlem
Flera razzior igår och idag i Stockholm. Polisen verkar lägga mer och mer resurser på att sätta press på salongerna. Det är roligare att få massage än att få sten kastad på sig i Rinkeby.
Citera
2021-12-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwoppy
Flera razzior igår och idag i Stockholm. Polisen verkar lägga mer och mer resurser på att sätta press på salongerna. Det är roligare att få massage än att få sten kastad på sig i Rinkeby.
ja och för några dagar sedan så uttalade sig en kvinnlig chef för prostitutionsgruppen att de nu sett hur viktigt det är att slå till mot salonger och att polisen lärt sig en hel del under året, så därför kommer de att hårdsatsa på detta nästa år när de får mer personal... Jaha det är därför de ska ta poliser till Stockholm från andra orter för att göra tillslag mot salonger,, rätt prioriterat som vanligt de där gängen, morden och skjutningarna kan vänta..Huvudsaken är att det inte utförs kukmassage men vaginamassage med otroliga orgasmer som utförs av snygga män säger de inget om.
Citera
2021-12-17, 20:48
Medlem
maxatdunders avatar
Man vågar knappt gå en vanlig massage i Sverige även om man inte ens är ute efter någon happy ending... fyfan alltså.
Citera
2021-12-18, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwoppy
vilka`?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in