Citat:
Ursprungligen postat av
Magicstrip
Ja det är skandal alltihop!! Tala om att utnyttja offer dvs eventuellt pågående trafficking. Det passar Svenska Polisen att göra så. Inte bara i Stockholm detta händer utan den taktiken har lärts ut till övriga polisområden i Sverige som gör likadant numera. Detta om något borde feminister reagera på att kvinnor utnyttjas som lockbeten för statistatistikens skull. Sverige är ett skitland.
Inte bara till dig - utan alla som sitter här och gnäller på att Sverige är ett skitland styrt av feminister...
Fler och fler länder har denna modell, så det är verkligen INTE bara Sverige.
Så sluta bete er som Ove, och kom in i tiden. Det är inte som när jag var ung, men vet ni - det är väldigt lite som är som när jag var ung. Och kanske det är bättre. Tider förändras hela tid. Sluta gnäll.
Om ni går och knullar en thai-tjej i en salong mitt i en stad och betalar med swish.. ja va fan -det är en 22 år gammal lag! Hur tänker ni? Att "näe, men det är väl bara gå in i en butik och ta vad jag vill" och så åker ni fast och "Buhuuu dumma Sverige buhuuu"
Jag LOVAR att det kommer bli fler och fler razzior mot thai salonger. Och tacka fan för det - det går ju inte att få en vettig massage. Betalar gärna vad det ska kosta, och inte 400 för en timma.
Om nån undrar hur man kan åka fast - läs min tidigare inlägg. Och vill ni begå olagliga handlingar - gör det smartare då! Och åker ni fast - DET ÄR EN 22 ÅR GAMMAL LAG!!!! Jisies fuck vad folk gnäller