2022-02-19, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pemalni
FS på thaisalong utan skydd? Nej, skulle inte tro det...

Thailändskorna formligen älskar kådisar, alltid på fs och ofta även på bj, där det senare är trist. Men såvitt jag förstår kommer också inte nyduschade män, och det kanske förklarar kodisnojan. En bra prostituerad suger kuk utan gummi. Är man stammis brukar det inte vara något problem. Köra sex utan är mindre tilltalande iom den stora kundomsättningen under en dag, vill inte doppa kuken i en fitta med rester av torsksperma, munnen kan hon skölja effektivt, men inte fittan.
Citera
2022-02-19, 09:53
Medlem
Frozenpills avatar
Till er som efterfrågat Ladyboys här i trådarna under årens lopp, vad skulle ni göra om ni fick frågan av en Ladyboy om "Extra" skulle ni pumpa på i Röven, bli påsatt i Röven, eller suga av honom? Jag har vid ett flertal tillfällen rest mej upp och gått därifrån när jag upptäckt vilket kön " Massösen" haft.
Citera
2022-02-19, 09:58
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
]Thailändskorna formligen älskar kådisar, alltid på fs och ofta även på bj,[/b] där det senare är trist. Men såvitt jag förstår kommer också inte nyduschade män, och det kanske förklarar kodisnojan. En bra prostituerad suger kuk utan gummi. Är man stammis brukar det inte vara något problem. Köra sex utan är mindre tilltalande iom den stora kundomsättningen under en dag, vill inte doppa kuken i en fitta med rester av torsksperma, munnen kan hon skölja effektivt, men inte fittan.
Den erfarenheten har inte jag, tvärt om faktiikt
Citera
2022-02-19, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Den erfarenheten har inte jag, tvärt om faktiikt
Malmö-perspektiv.
Citera
2022-02-19, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Thailändskorna formligen älskar kådisar, alltid på fs och ofta även på bj, där det senare är trist. Men såvitt jag förstår kommer också inte nyduschade män, och det kanske förklarar kodisnojan. En bra prostituerad suger kuk utan gummi. Är man stammis brukar det inte vara något problem. Köra sex utan är mindre tilltalande iom den stora kundomsättningen under en dag, vill inte doppa kuken i en fitta med rester av torsksperma, munnen kan hon skölja effektivt, men inte fittan.

BJ utan inga problem, är man kändis och de tycker om en, har jag till och med varit med om att de svalt med. Vissa av de återkommande tjejerna har frågat om jag vill köra utan, men har alltid använt gummi vid FS.
Citera
2022-02-19, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Till er som efterfrågat Ladyboys här i trådarna under årens lopp, vad skulle ni göra om ni fick frågan av en Ladyboy om "Extra" skulle ni pumpa på i Röven, bli påsatt i Röven, eller suga av honom? Jag har vid ett flertal tillfällen rest mej upp och gått därifrån när jag upptäckt vilket kön " Massösen" haft.

Har varit med om några transor som masserat men alltid tackat nej till extra av dem. En av dem visade till och med vad jag "gått miste om", den transan var opererad också, men har ingen lust att dra på en man, oavsett operation eller inte.
Citera
2022-02-19, 15:46
Medlem
Citat:

Tja. Man vet ju inte förrän man provat så...
Citera
2022-02-19, 16:18
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Tja. Man vet ju inte förrän man provat så...
Som en heterosexuell man med stark attraktion av det kvinnliga könet så skulle mitt sexuella system stängas av om jag kom i kontakt med en kuk som inte var min.
Så för min del är det nog inte mycket lönt att "Prova" .
Citera
2022-02-19, 16:35
Medlem
Citat:
Som en heterosexuell man med stark attraktion av det kvinnliga könet så skulle mitt sexuella system stängas av om jag kom i kontakt med en kuk som inte var min.

Det är därför det lätt så bra att alla får göra precis som de vill! Du slipper och jag.. ja vi får väl se.
Citera
2022-02-19, 17:30
Medlem
Citat:
Själv skulle jag fungera exakt likadant.
Citera
2022-02-19, 18:15
Medlem
Citat:

Det beror ju på hur de ser ut. Det finns ju riktigt söta ladyboys som man gärna skulle vilja ha sex med både passivt och aktivt sen finns ju de som mer eller mindre misslyckade ut. Ta en sån som Amily på RE hon är ju riktig snygg och trevlig dessutom är hon väldigt bra i sängen också.
Citera
2022-02-19, 18:56
Medlem
Citat:
Jag är inte så petig. Har iof inte stött på ngn Ladyboy med paket mellan benen men flera där jag starkt misstänkt postop. Men om de ser ut och känns som vackra kvinnor så har jag inga problem med att de en gång varit män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in