2021-01-24, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goulge
Det här borde va tillåtet.

Skulle behöva tips på salong som har riktigt bra massage, i snitt med sportmassage.

Letar alltså inte alls efter extra, utan riktig massage för en billigare peng än utbildad svensk terapeut.

Jag googlade "sportmassage" och min hemstads namn och fick fram en del resultat.
Citera
2021-01-24, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Ja, i princip. Med skillnaden, att du INTE ska fråga nånting. Det kan i värsta fall leda till polisanmälan.
Sen är det ju en fråga om var du bor. I de tre storstäderna, så kan man knappast undvika att få erbjudande om någon form av extra. Sen minskar nog utbuget ju mindre staden är, men det finns säkert riktiga fynd även i små hålor om man har tur.

Men ok så... Jag går in, köper en massage och hoppas att tjejen kommer att erbjuda mer? Är väl 100k+ i staden jag bor nu i befolkningsmängd. Får väl testa en storstad annars.

Tack för infon!
Citera
2021-01-25, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nocturne2542
Men ok så... Jag går in, köper en massage och hoppas att tjejen kommer att erbjuda mer? Är väl 100k+ i staden jag bor nu i befolkningsmängd. Får väl testa en storstad annars.

Tack för infon!
För att specificera, det är oljemassage du ska boka, thaimassage är något annat.
Citera
2021-01-25, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorDuISkapetEller
Hur e kvaliten pa brudarna pa sana stallen? Unga porriga typer eller 40+ milfar?
Av de två alternativen så är övervägande 40+, men spannet är ju förstås "allt där emellan" och lite till
Citera
2021-01-25, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag googlade "sportmassage" och min hemstads namn och fick fram en del resultat.

Ja och det landar på ca dubbla priset
Citera
2021-01-29, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluffyduck
För att specificera, det är oljemassage du ska boka, thaimassage är något annat.

Tror inte det spelar nån roll. Har alltid kört vanlig thaimassage och ändå alltid blivit erbjuden extra
Citera
2021-01-29, 20:26
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TearDrops
Tror inte det spelar nån roll. Har alltid kört vanlig thaimassage och ändå alltid blivit erbjuden extra

Min erfarenhet är att även om man säger thaimassage är det ingen som kan ge det så det blir oljemassage ändå. Kanske något hårdare.

Riktig thaimassage utförs med lösa och lediga kläder och helt utan olja. Gör ordentligt ont men kan göra susen.
Citera
2021-02-05, 13:14
Medlem
Hur vågar men egentligen gå på thai-salonger i dessa Covid-tider???
Vi ska hålla minst 1,5 m avstånd.
Tänk på hur många närkontakter dessa tjejer har på en vecka!
Citera
2021-02-05, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pj759170
Man måste chansa för att vinna...
Citera
2021-02-06, 19:09
Medlem
Citat:
Eller så kanske det är just nu man ska besöka dem de kanske aldrig haft mindre kunder än just nu om man ska vara finurlig och vända på det hela.
Citera
2021-02-07, 08:58
Medlem
Citat:

Jag har redan haft Covid två gånger, så personligen är min risk väldigt låg. (blev inte smittad på salong).
Citera
2021-02-07, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Eller så kanske det är just nu man ska besöka dem de kanske aldrig haft mindre kunder än just nu om man ska vara finurlig och vända på det hela.

En mindre nedgång av kunder är det, men suget är stort så det är inte så farligt som många tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in