Får la testa dig fram,vill dom att du ska ligga naken så är det 100% extra om du vill ha 😁
Lägg dig naken från början. Säger de till dig att ta på dig lär det inte bli extra. Ingen garanti bara för att du näckar men signalerar nog att du har ett intresse.
Lägg dig naken från början. Säger de till dig att ta på dig lär det inte bli extra. Ingen garanti bara för att du näckar men signalerar nog att du har ett intresse.
Men tror knappast de kommer be dig ta på kalsongerna. Det har aldrig hänt mig trots 2-300 massage besök.
Någon (2-3 st) har bett mig behålla kalsongerna på men detta har då sagts innan jag började klä av mig.
Har försökt få en massage tid klockan 7 på morgonen, men det finns nog ingen massör i Malmö som är morgonpigg, har frågat på många ställen, men tidigaste tiden är 9.
Hur vanligt förekommande är det att de som går på thaimassagesalonger åker fast? Om de åker fast, är det då på bar gärning, eller har farbror blå span på vissa salonger under längre tid, och hälsar på kunderna, alternativt skickar brev till dem, vid senare tillfälle?
Har försökt få en massage tid klockan 7 på morgonen, men det finns nog ingen massör i Malmö som är morgonpigg, har frågat på många ställen, men tidigaste tiden är 9.
Fråga inte om de är öppna, fråga om du kan få en tid då. Tar du 90 minuter borde det kunna gå, då tar de 9.00 kunden efter dig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!