2019-09-02, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Är det bara jag som ser ett värde i själva massagen? Jag menar man får ju röven ordentligt masserad, överallt och en massa andra ställen som är helt opassande när det gäller massage. Kan tycka att det är OK att dricksa lite för det istället för att jaga annat. Går där ifrån med en avslappnad känsla.

Sen har jag även legat med en massös utanför jobbet. Thaitjejer verkar gilla att man har lite muskler och är lite lagom mullig sådär.
Jodå ofta är själva massagen bättre än extra.Tackar ofta nej och tar ytterligare en massage istället.Tackar jag nej och tjejen ändå fullföljer massagen utan att sura dricksar jag en eller två hundringar.
Citera
2019-09-02, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisnils
Tänkte mer om de fanns något med stället såsom priser, hemsida o dylikt som man kan gå på
Ofta samma frågor återkommer.Det går utläsa mycket på TMG,men det ska inte skrivas ut här.Skrivit det förut.Bekväma dig att gå till salongen,är tjejerna klädda i kortkort och urringat linne säljer de extra.
Citera
2019-09-02, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisnils
Hur stor är chansen att Karlstad erbjuder extras?

13 salonger enligt TMG! Chansen är stor. Börja med de salonger som har lägst timpris. 2 kanske 3 besök max, innan du får erbjudanden.
Citera
2019-09-02, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RMR
Läser du forumet hittar du massa trams om "koder" som bara är påhittat för att lura nykomlingar till forumet. Rent krasst så nej, det finns inget uppenbart att gå på vill jag påstå efter att ha läst igenom X antal sidor.
Koderna funkar

Funderar lite om roliga recensioner från TMG passar i detta forum. Givetvis utan att avslöja namnet på salongen. (satte ? där det fanns namn)

Vad tror ni om denna? Är det ägaren eller en fyllbult som skrivit?

"Upplevde muskelvärk häromdagen då plötsligt... kom jag på hur kommer detta sej att jag ej bokar "spa dessutom bubbelbad" inklusive behaglig massage ? ! ? Sökte jätte febrilt efter ett bra smultronställe... fann "????-thaimassage" o tyckte om det jag såg samt läste salongens webb-sajt o dom hadde precis samtliga korrekta preferenser lixom jag va ute efter... beslöt mej för o pröva en timma detta va mitt livs bästa beslut för denna "????" massösen är optimal samt ett råd från nöjd klient... välj hon lixom massös jag lova er ni lär ej bli besvikna ! ! ! TACK SOM FAN ALLESAMMANS ! ! "

Gillar detta med ALLESAMMANS, hur många var dom i badet egentligen?
Citera
2019-09-02, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Är det bara jag som ser ett värde i själva massagen? Jag menar man får ju röven ordentligt masserad, överallt och en massa andra ställen som är helt opassande när det gäller massage. Kan tycka att det är OK att dricksa lite för det istället för att jaga annat. Går där ifrån med en avslappnad känsla.

Sen har jag även legat med en massös utanför jobbet. Thaitjejer verkar gilla att man har lite muskler och är lite lagom mullig sådär.

Thai gillar mulliga plånböcker. Resten skiter dom i. Deras skönhetsideal hos män är samma som för alla andra annars. Dvs rippat och omulligt. Och ungt oavsett vad singhalinnegubbarna vill tro.
Citera
2019-09-02, 15:36
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Thai gillar mulliga plånböcker. Resten skiter dom i. Deras skönhetsideal hos män är samma som för alla andra annars. Dvs rippat och omulligt. Och ungt oavsett vad singhalinnegubbarna vill tro.
Ligger mycke i det👍
Citera
2019-09-02, 17:31
Medlem
Gromyko-666s avatar
Var inne på en Thaimassage i Göteborg i helgen och var bara intresserad av thai massage. Jag hade varit där tidigare några gånger, och de hade aldrig frågat om extratjänster tidigare så jag tyckte de var seriösa. Men vid vändningen så kom oväntat frågan om jag ville ha något extra... Jag var lite småkåt och frågade efter ett pris, men hon ville ha 1000 kr för bara använda händerna, jag tackade nej pga högt pris. Nu i efterhand, för nyfikenhetens skull, vad är egentligen ett normalpris för HE? 1000 kr (svart) är ju flera veckolöner i Thailand. Hon var för övrigt ca 45 år och hade ca 25 kg övervikt så jag hade nog inte velat ha hennes fullservice även om det var billigt.
Senast redigerad av Gromyko-666 2019-09-02 kl. 17:35.
Citera
2019-09-02, 17:42
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromyko-666
Var inne på en Thaimassage i Göteborg i helgen och var bara intresserad av thai massage. Jag hade varit där tidigare några gånger, och de hade aldrig frågat om extratjänster tidigare så jag tyckte de var seriösa. Men vid vändningen så kom oväntat frågan om jag ville ha något extra... Jag var lite småkåt och frågade efter ett pris, men hon ville ha 1000 kr för bara använda händerna, jag tackade nej pga högt pris. Nu i efterhand, för nyfikenhetens skull, vad är egentligen ett normalpris för HE? 1000 kr (svart) är ju flera veckolöner i Thailand. Hon var för övrigt ca 45 år och hade ca 25 kg övervikt så jag hade nog inte velat ha hennes fullservice även om det var billigt.

Max 200 eler 300 HJ kan man göra själv!
Citera
2019-09-02, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromyko-666

1000 svart...någon som betalt vitt för extra?
Du kanske kan köpa 10 kort för friskvårdsbidraget och pippa för några klipp i kortet. Då är det win win. 👍
Citera
2019-09-02, 21:15
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Du kanske kan köpa 10 kort för friskvårdsbidraget och pippa för några klipp i kortet. Då är det win win. 👍
Har sett att t ex Actiway som kör friskvårdsbidraget 3000 per år har en del salonger som godkänd leverantör. Känns lite tveksamt dock . Kanske det är bara seriösa salonger? Nån som har koll på om det sker återrapportering till arbetsgivaren? Inte för att det skulle vara fel att gå på nån thai-massage, men undrar bara...
Citera
2019-09-03, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Har sett att t ex Actiway som kör friskvårdsbidraget 3000 per år har en del salonger som godkänd leverantör. Känns lite tveksamt dock . Kanske det är bara seriösa salonger? Nån som har koll på om det sker återrapportering till arbetsgivaren? Inte för att det skulle vara fel att gå på nån thai-massage, men undrar bara...

Ha, ha Jag hade just tänkt pröva en salong i min stad som är ansluten till Actiway. Jag tror att arbetsgivarna anlitar Actiway för att just slippa administrationen kring friskvårdsbidraget. Men innan min arbetsgivare anslöt sig till Actiway så har jag besökt thai-massage och lämnat in kvittot direkt och fått ersättning ...
Citera
2019-09-03, 23:41
Medlem
Jag undrar lite över en e-postadress som jag sett ganska ofta när jag kollat runt på olika ställen som har listor på TM-salonger. Många av er kan inte ha missat den...

Det är x.sxxgxxn@xxxxxxxxxmail.xxx

Jag tror ni vet vilken adress jag menar.

Ska man tolka detta som att salonger med denna kontsktuppgift är välorganiserade på något sätt. Det verkar lite underligt...

Någon som har några tankar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in