2010-03-30, 00:54
Medlem
Evilsweetthings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guol1234
Ok, har hört att det ska vara svårt att komma in på berghain, är det så?

jag märkte inte av några svårigheter(är iofs tjej o blond om det kan ha något att göra med saken), men däremot visiterar dom när man kommer in, och tar spriten om man har med sig det in :P
Citera
2010-03-30, 01:59
Medlem
jellesis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guol1234
Ok, har hört att det ska vara svårt att komma in på berghain, är det så?

Ja. Det verkar nästan helt random vilka som släpps in och inte. Pratade med en tysk som varit där 10ggr och blivit nekad hälften. Jag har blivit nekad 3ggr och vart inne en. Väl värt det, men om du vill ha vårdad klädsel på folket så är det nog ingenting för dig.
Och, har du typ skjorta eller kavaj så kan du nog helt glömma att komma in där. Watergate är dit du ska, weekdays samt bar 25.

Have fun!
Citera
2010-03-30, 08:07
Medlem
Savoys avatar
Hur kan man ens fundera på Berlin som klubbresmål om man ogillar slarvig klädsel och knark?

Du kommer inte att gilla Berlin och invånarna kommer inte att gilla dig...

Åk till München om du vill åka till Tyskland, skulle passa dig bättre.
Citera
2010-03-31, 09:02
Medlem
firstclassriots avatar
http://www.felix-clubrestaurant.de/o...page.php?P=503

felix club. Aldrig varit där faktiskt men klubben bör passa dig.
Citera
2010-05-02, 16:10
Medlem
Jag skall med jobbet på lite buisness-resa i nästa vecka, så nu när jag har kommit ifrån frun här hemma så undrar jag om det finns någon bra stripp-klubb i Berlin som någon kan rekommendera, inte någon bordell, utan en vanlig mysig stripp-klubb med fina brudar och kanske en liten lap-dance......
Citera
2010-05-03, 00:01
Medlem
Hur mycket kostar inträdet och alkoholen på tyska klubbar?
Citera
2010-05-03, 02:10
Medlem
Vad menas egentligen med slarvig klädsel här? Klär de sig otroligt fult eller är det bara väldigt "hur som helst" ?
Citera
2010-05-03, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilsweetthing
jag märkte inte av några svårigheter(är iofs tjej o blond om det kan ha något att göra med saken), men däremot visiterar dom när man kommer in, och tar spriten om man har med sig det in :P
Fast å andra sidan så är det i grund och botten en bögklubb så vet inte hur stor fördel man har som tjej i det här fallet
Citera
2010-05-04, 02:51
Medlem
Oskarss avatar
Berghain måste du uppleva. Klä inte upp dig om du inte vet "hur" du ska klä dig i Berlin.

Watergate är coolt, Weekend är lättraggat, Maria am Ostbahnhof skevar till det lite.

Bar 25 som någon nämnde tidigare har helt sjuka efterfester under somrarna! Jag var där för ett par år sedan, men fick höra att det skulle stängas ner, någon som varit där på senare tid?
Citera
2010-05-04, 19:35
Medlem
Evilsweetthings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugasi
Fast å andra sidan så är det i grund och botten en bögklubb så vet inte hur stor fördel man har som tjej i det här fallet

haha för att bögar även raggar på tjejer (fick jag själv erfara) sen är det inte heller bara bögar där ofc, mest lördagar tror jag.
Citera
2010-05-04, 20:07
Bannlyst
Fan ska du göra på en nattklubb i berlin dra till horhus för helvete
Citera
2010-05-12, 22:33
Medlem
Finns ett ställe som heter Cassiopeia i östberlin. Skitnajs ställe om det är bra väder, det är massa bänkar med folk och billig öl. Som en stor utomhushemmafest där vem som helst är bjuden. Finns nåt danskör man kan gå in i också, stället är större än väntat men det är utomhuschillet med främlingar som präglar skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in