• 7
  • 8
2012-12-23, 16:48
Medlem
devecerskis avatar
Ska till Berlin över nyår med tjejen. Läst igenom tråden med tips på stället, men det kan ju säkert förändras lite hur ett ställe är vid en tidpunkt till en annan.
Har ni några färska tips? Behöver inte vara det allra rivigaste/stökigaste/knarkigaste stället, enda preferensen är att det är sköna, intressanta människor och ett kul ställe helt enkelt. Sugen på att se något utöver Stockholms stela klubbliv...
Citera
2012-12-27, 18:11
Medlem
Wotoloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devecerski
Ska till Berlin över nyår med tjejen. Läst igenom tråden med tips på stället, men det kan ju säkert förändras lite hur ett ställe är vid en tidpunkt till en annan.
Har ni några färska tips? Behöver inte vara det allra rivigaste/stökigaste/knarkigaste stället, enda preferensen är att det är sköna, intressanta människor och ett kul ställe helt enkelt. Sugen på att se något utöver Stockholms stela klubbliv...

Berghain.
Citera
2013-01-02, 12:18
Medlem
Somatons avatar
Om man har Berghain som plan (vilket är ett mycket bra val) bör man även planera in en plan B, eftersom det är 50/50 att komma in eller inte.
Citera
2013-01-02, 12:23
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Passa på att upplev Berghain. Det skulle egentligen stängas nu, men fick fortsätta att ha öppet temporärt under 2013. Har inga exakta detaljer men det är vad jag hört.
Citera
2013-01-03, 12:22
Medlem
Somatons avatar
Självklart är det någon sorts upphovsrättsorganisation som ska in och fucka till det. Det kan få effekter på alla klubbar eftersom tariffhöjningen gäller hur länge de har öppet i sträck.

http://www.residentadvisor.net/news.aspx?id=17382
Senast redigerad av Somaton 2013-01-03 kl. 12:24.
Citera
2013-10-24, 04:59
Medlem
KUKARNASs avatar
fan, jag kommer inte ihåg om jag var på tresor eller berghain? Jag minns det som att man gick nedåt på något sätt med några konstiga dörrar? Vad kan det ha varit tro?

Sorry. Kollade nu på bilder och kände igen tresor och gallerdörrarna. Coolt ställe som fan. Men jag kände igen Berghain också:-)...verkar vara större. Kände igen den feta trappan där. Var väl antagligen där också. Stenad på e;-)
Senast redigerad av KUKARNAS 2013-10-24 kl. 05:05.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in