2004-03-18, 08:00
Bannlyst
Kan aldrig tänka mig att den skulle innehålla 233 mg 5-meo...Man skulle ju slockna direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
70-80mg låter lite väl mycke tycker jag.. men antagligen ska man kunna få i sig riktigt feta doser utav foxy, kollade på dancesefe och enligt

så innehåller pacman 100%5-meo-dipt,233mg.. Fan jag tror jag dratt i mig en sån, men ja kommer inte ihåg. hehe
=bilden på pac mannen
Citera
2004-03-18, 12:03
Medlem
porrpumpans avatar
Herregud det är väl klart att den inte innehåller 233 mg 5-Meo-DiPT. Själva tabletten väger 233 mg (då är 5-Meo-DiPT inräknat och även alla bindemedel och sockerämnen). Och sen står det att det är 100% 5-Meo-DiPT. Jag antar att det var här du missuppfattade det hela Pimp. Det står att det är 100% 5-Meo-DiPT i tabletten och med det menar dem att det inte fanns några andra ämnen i tabletten. Inte att det är 233 mg 5-Meo-DiPT i tabletten. 233 mg är tablettens hela vikt.
Citera
2004-03-18, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
Herregud det är väl klart att den inte innehåller 233 mg 5-Meo-DiPT. Själva tabletten väger 233 mg (då är 5-Meo-DiPT inräknat och även alla bindemedel och sockerämnen). Och sen står det att det är 100% 5-Meo-DiPT. Jag antar att det var här du missuppfattade det hela Pimp. Det står att det är 100% 5-Meo-DiPT i tabletten och med det menar dem att det inte fanns några andra ämnen i tabletten. Inte att det är 233 mg 5-Meo-DiPT i tabletten. 233 mg är tablettens hela vikt.
aha.. =) blev lite klokare nu, men de har isåfall onödigt mycke bindningsmedel/färgämnen i.. De som man fick från pot**medel, var väldigt små.. Sen blir man ju lurad från deras jävla text på dancesafe, står det att en tablett innehåller 100%MDMA och tabletten väger 100mg, så tror man ju att det är ca:100mg mdma.. jävla skit information.. :mad:
Citera
2004-03-18, 12:20
Medlem
porrpumpans avatar
Citat:
aha.. =) blev lite klokare nu, men de har isåfall onödigt mycke bindningsmedel/färgämnen i.. De som man fick från pot**medel, var väldigt små.. Sen blir man ju lurad från deras jävla text på dancesafe, står det att en tablett innehåller 100%MDMA och tabletten väger 100mg, så tror man ju att det är ca:100mg mdma.. jävla skit information.. :mad:

Jo jag förstår att det är lätt hänt att man blir lurad från deras texter. Men jag tror det skulle vara ganska svårt för och krångligt för dem att skilja på alla bindemedel och sockerämnen så att det sedan kan väga bara den verksamma kemikalien. Om detta nu ens går då.
Citera
2004-03-19, 00:48
Bannlyst
233mg 5-meo-DIPT hade varit en kraftig jävla överdos, antagligen akuten direkt och livsfara.

Det har väl förekommit överdoser men inga dödsfall vad jag vet?
Vet inte exakt vad som händer vid en överdos, men det kan nog vara kroppsligt farligt och defintivt kan det leda till en hemsk snedtripp.

Självklart bör det gå att analysera hur mycket MDMA som en tablett innehåller, men analysen kanske är för krånglig för att de ska lägga ner tid på det?

Förresten i Danmark tror jag man kan lämna in sina MDMA tabletter och kolla iaf. om det är MDMA, men kanske inte hur mycket. Tror det var Danmark?

Citat:
70-80mg låter lite väl mycke tycker jag.. men antagligen ska man kunna få i sig riktigt feta doser utav foxy, kollade på dancesefe och enligt

så innehåller pacman 100%5-meo-dipt,233mg.. Fan jag tror jag dratt i mig en sån, men ja kommer inte ihåg. hehe
=bilden på pac mannen
Citera
2004-03-19, 00:52
Medlem
porrpumpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av istapp
233mg 5-meo-DIPT hade varit en kraftig jävla överdos, antagligen akuten direkt och livsfara.

Vet inte exakt vad som händer vid en överdos, men det kan nog vara kroppsligt farligt och defintivt kan det leda till en hemsk snedtripp.

Vi har ju Peter som var med i uppdrag granskning som tydligen hade brutit armen och slått ut alla tänder osv som inte framgick i programet utan endast på deras hemsida .
Föresten istapp, är du uppe och ränner så här sent?
Citera
2004-03-19, 00:57
Medlem
porrpumpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av istapp

Självklart bör det gå att analysera hur mycket MDMA som en tablett innehåller, men analysen kanske är för krånglig för att de ska lägga ner tid på det?

Förresten i Danmark tror jag man kan lämna in sina MDMA tabletter och kolla iaf. om det är MDMA, men kanske inte hur mycket. Tror det var Danmark?

På tal om att lämna in piller till test labb.
Jag läste på ett annat forum om en kille som jobbade på pillreports om jag inte minns fel. Han hade tydligen testat många av alla dessa ecstacy piller som skickas in och även medvetet testat ett piller som innehöll PMA och så dog han. Ganska kortat faktiskt.
Citera
2004-03-19, 16:01
Medlem
DevilDists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
Jag har själv haft min 2C-T-2 i destilerat vatten i en lufttät behållare och har inte märkt något skillnad. Det kan inte varit så att du inte hade det luft-tätt?

Undrar bara vad ni menar med lufttät behållare/flaska? Är det nån speciell kork? Hur vet man att det är lufttätt? Är glasflaska för kemiskt bruk ett måste eller räcker det med en vanlig PET-flaska? Beror det på hur länge man har tänkt att ha det ståendes också?`

Många frågor, men vore trevligt att få nån besvarad av ni som vet mer och bättre
Citera
2004-03-20, 17:48
Medlem
DevilDists avatar
Ingen som vill eller kan besvara ?
Citera
2004-03-20, 18:46
Medlem
sOBErs avatar
De flesta flaskor med vettig skruvkork anses vara lufttäta. Jag har en gammal Explorer vodkaflaska som fungerar utmärkt.
Citera
2004-03-20, 19:24
Bannlyst
c

Känns som att en vanlig pet flaska skulle fungera..... Tänker jag använda när jag får mitt iaf.
Citera
2004-03-20, 19:55
Medlem
DevilDists avatar
Ahh... Så bra För jag hittar inga butiker med små kemi-flaskor här i stan, fast fick tag på två halvliters som får fungera som glädje-behållare

Men när det gäller plastflaskor av exempelvis PET, är det inte så att plasten andas? Och man kanske får sämre effekt på lösningen? Eller måsta man då kanske man ska ha det ståendes i sådär 25 år för att det ska ske ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in