• 1
  • 2
2004-03-09, 20:19
Medlem
Sidewinders avatar
Jag kommer få in 1 gram med Foxy den här veckan. Jag vill nu dela upp den i 3 delar. Hur fan ska det gå till utan våg? Någon som har några ideér.

Sidewinder
Citera
2004-03-09, 22:46
Medlem
porrpumpans avatar
Ja du kan ju alltid dosera det i destilerat vatten eler i alkohol? Uträkningen låter jag dig sköta själv
Citera
2004-03-09, 22:50
Bannlyst
ta o blanda det med 1liter vatten(det är vattenlösligt), skaka, och häll upp i 3st 33cl burkar..
Citera
2004-03-09, 23:06
Medlem
Sidewinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
ta o blanda det med 1liter vatten(det är vattenlösligt), skaka, och häll upp i 3st 33cl burkar..

Det är det vi hade tänkt oss, men det blir ju inte så exakt. Vi hade hoppats på förslag som är väldigt exakta. Men tack ändå.
Citera
2004-03-09, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sidewinder
Det är det vi hade tänkt oss, men det blir ju inte så exakt. Vi hade hoppats på förslag som är väldigt exakta. Men tack ändå.
om du vill få det exakt så går du t vapen handlaren o köper en våg. 3-500kr för en med 0.5-1.0mg säkerhet.. Förresten så är inte 333mg 5-meo-dipt en rekommenderad dos bara så du vet..
Citera
2004-03-10, 01:41
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
om du vill få det exakt så går du t vapen handlaren o köper en våg. 3-500kr för en med 0.5-1.0mg säkerhet.. Förresten så är inte 333mg 5-meo-dipt en rekommenderad dos bara så du vet..

Skojjar du?
De vågar jag sätt som kan mäta milligram kostar upp mot 7-8000

Citat:
Ursprungligen postat av Sidewinder
Jag kommer få in 1 gram med Foxy den här veckan. Jag vill nu dela upp den i 3 delar. Hur fan ska det gå till utan våg? Någon som har några ideér.

Sidewinder

Jag ska själv köpa 10 G DXM snart och jag hade tänk dela upp det i 10 högar som jag sedan spär ut i vatten "vid behov". Det lär ta lång tid att göra slut på allt och om du blandar i hela gubben i vattnet lär det tappa mycket av sitt sting efter några månader.

Märkte själv av en kvalitets försämring när jag blandade mitt 2C-I i destillerat vatten.
Citera
2004-03-10, 01:43
Medlem
finns väl vågar på diverse "naturdrog"-sidor ..
finns billiga runt 600 spänn vad jag vet

eller så är jag helt ute och glider med biken
Citera
2004-03-10, 01:49
Medlem
Lekbarns avatar
Jo men de väger med 0.1 Grams exakthet och inte 0.001!
Citera
2004-03-10, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Jo men de väger med 0.1 Grams exakthet och inte 0.001!
ahh fan nu blev ja osäker, men jag återkommer om ja hittar en länk t nån bättre.
Citera
2004-03-10, 12:34
Medlem
porrpumpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Skojjar du?
De vågar jag sätt som kan mäta milligram kostar upp mot 7-8000

Jag ska själv köpa 10 G DXM snart och jag hade tänk dela upp det i 10 högar som jag sedan spär ut i vatten "vid behov". Det lär ta lång tid att göra slut på allt och om du blandar i hela gubben i vattnet lär det tappa mycket av sitt sting efter några månader.

Märkte själv av en kvalitets försämring när jag blandade mitt 2C-I i destillerat vatten.

Jag har själv haft min 2C-T-2 i destilerat vatten i en lufttät behållare och har inte märkt något skillnad. Det kan inte varit så att du inte hade det luft-tätt?
Citera
2004-03-10, 13:31
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
Jag har själv haft min 2C-T-2 i destilerat vatten i en lufttät behållare och har inte märkt något skillnad. Det kan inte varit så att du inte hade det luft-tätt?

Nog var flaskan lufttät men efter 3-4 månader fick jag inte alls samma effekt av 10Mg som första gången. Kan ifs varit jag som blivit "psykisk resistent" och att jag borde ha ökat dosen.
Citera
2004-03-10, 13:51
Medlem
Curls avatar
Är det inte så att 10-30mg är rekomenderad dos på 5-meo-dipt? eller har jag bara tagit fel dos hela tiden?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in