2011-05-13, 15:24
Enligt uppgifter tidigare i tråden var han också medlem i Feministiskt Initiativ. 

Det som Ann Wilkens skriver är: "Jag har även kontaktats av Cu Stockholm och på telefon frågats ut om sekretessbelagda uppgifter om min patient."
Det här är vad hennes nuvarande försvarare Björn Hurtig säger:
Det är väl klart att det inte handlar om feminism. Det är bara vissa psykotiska idioter som vill göra gällande att fallet handlar om någon form av en feministisk konspiration.
När jag diskuterar ämnet är jag som vilken annan användare som helst. Det är inte lätt att ha koll på fakta i tråden då den främst går ut på att tala om att de som ifrågasätter Wetters skuld har fel, men inte varför.
När jag diskuterar ämnet är jag som vilken annan användare som helst. Det är inte lätt att ha koll på fakta i tråden då den främst går ut på att tala om att de som ifrågasätter Wetters skuld har fel, men inte varför.
Läser du överhuvudtaget i tråden? Om det första intyget kommer fram så skall jag gärna diskutera det, men det intyget vet vi inget om.
Det finns inget sådant faktum. Visa en källa på det.
Jo, jag vet att det finns en hel del att diskutera om den nyheten.
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106