2010-08-11, 15:13
Medlem
Camdreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Du är inte lite ful i mun du. Det vore väl bra att detta går till åtal mot Lars Wetter. Då kan han ju lägga fram alla sina bevis för sin oskuld.

Precis. Detta är ju LW:s stora chans. Sedan slipper han ju förföljelsen och "Lena" slipper sitt skyddade boende och kan leva som en fri människa. Frågan är bara vad Mayito ska ägna sig åt sedan
Citera
2010-08-11, 15:15
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea
Jag har visserligen en gång både inför mig själv och inför FB:s läsare lovat att aldrig mer besvara några inlägg från dig i vilken tråd det än må vara.

Men nu passerar du alla gränser och jag undrar som Thom (#274): var är mod? är det tillåtet att sprida så mycket skit som du gör? Du har rätt att ha dina åsikter, men det vore välgörande både för trådens trovärdighet och för övriga läsare/skribenter, om du uttryckte dig på ett bättre sätt.

Du angriper dessutom artwoods trovärdighet - artwood har bra koll på det mesta och har alltid en seriös hållning.

Sedan är det ju svårt att inte undra över din stora aggressivitet i det här ärendet. Om du - som jag skrev ovan - uttryckte dig lite mer civiliserat, kanske någon skulle förstå vad du menar och kanske tänka en vända till. Tro mig, nu blir folk bara förbannade.

Artwood har - frivilligt eller ofrivilligt - skrivit en totalt felaktig uppgift alldeles nyligen. Jag har kollat sönder den. Istället för att ta på sig felet så framhärdar han att utredningen lagts ner och återupptagits en andra gång. Det är alltså inte sant.

Om en och annan fitta blir förbannad - be my guest. Du har uppenbarligen inga betänkligheter att sprida dynga över en person som inte ens är misstänkt för brott medan du håller en som är misstänkt för brott om ryggen.

Please.
Citera
2010-08-11, 15:15
Medlem
Thoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea
Precis. Detta är ju LW:s stora chans. Sedan slipper han ju förföljelsen och "Lena" slipper sitt skyddade boende och kan leva som en fri människa. Frågan är bara vad Mayito ska ägna sig åt sedan

Han kanske får tid att göra sitt riktiga jobb, fast kanske det är det han gör. Sitter här och försöker lägga "locket på" på uppdrag från andra.
Citera
2010-08-11, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Artwood har - frivilligt eller ofrivilligt - skrivit en totalt felaktig uppgift alldeles nyligen. Jag har kollat sönder den. Istället för att ta på sig felet så framhärdar han att utredningen lagts ner och återupptagits en andra gång. Det är alltså inte sant.

Om en och annan fitta blir förbannad - be my guest. Du har uppenbarligen inga betänkligheter att sprida dynga över en person som inte ens är misstänkt för brott medan du håller en som är misstänkt för brott om ryggen.

Please.

Det enda trollet som finns just nu är du själv
Artwood har alltid koll...
Att LW blev anmäld av polisen på plats är väl inga nyheter men att då det kom till internutredningen lades det ner ........NÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ konstigt va?

Men kvinnan är på gång och hon har sitt biträde
Inte nog med det aset ska nitas , inget ska skydda en fullblods idiot , bordeller Tallin Prive
Så vem fan rensar du för här va ?
Är du kollega till vedebörande så går ingen på att äcklet är oskyldig ...som sagt var
Senast redigerad av Dober62 2010-08-11 kl. 15:21.
Citera
2010-08-11, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thom
Är det verkligen tillåten med att spamma trådar med propaganda och försöka kväva den som Mayito gör här???

Trodde detta var ett diskutionsforum där man resonerar sig fram för att få klarhet i saker och ting. Men här sysslar vissa användare med försök att tysta all diskution. Om dom blir fler kommer det att få folk att överge forumet och kväva hela flashback.

Inte kommer folk att dra härifrån pga Mayito. Själv läser jag den här tjatiga tråden mest för att låta mig underhållas av hans pålitliga sjörövarspråk och vanvettsanfall

Dessutom får man ju hålla med om att kvinnan faktiskt verkar lite galen när man läser hennes inlägg på facebook.

Problemet för oss som inte känner vare sig LW eller kvinnan personligen är att veta vad som är hönan och vad som är ägget. Var hon labil med rättshaveristtendenser innan hon träffade LW, eller blev hon det efter att först ha fått spö av honom och sen blivit avfärdad av polisen? I Mayitos sorgligt svartvita värld är ju svaret förstås givet, men för oss andra som har lite fler nyanser på hornhinnan är det inte lika självklart.
Citera
2010-08-11, 15:21
Medlem
Camdreas avatar
Citat:
Han kanske får tid att göra sitt riktiga jobb, fast kanske det är det han gör. Sitter här och försöker lägga "locket på" på uppdrag från andra.

Har tänkt på det också. Han är ju väldigt framgångsrik med att ta fokus från vad tråden egentligen handlar om.
Citera
2010-08-11, 15:23
Medlem
Taxuss avatar
Citat:
Är det verkligen tillåten med att spamma trådar med propaganda och försöka kväva den som Mayito gör här???.
Nej det är inte tillåtet att kväva trådarna men efter att ha läst lite av tråden så tycker jag att Mayito har kommit med de flesta vettiga inläggen så länge.

Citat:
Trodde detta var ett diskutionsforum där man resonerar sig fram för att få klarhet i saker och ting. Men här sysslar vissa användare med försök att tysta all diskution. Om dom blir fler kommer det att få folk att överge forumet och kväva hela flashback.
Jag tycker personligen att vi behöver fler som Mayito för att kunna bemöta pöbelmentalitet som råder i nästan alla trådar här på FB. Att medvetet eller omedvetet sprida falska rykte och på det sättet skada människor är ju för fan mycket värre än att några fbare ska lämna forumet.
Citera
2010-08-11, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stramluva
Inte kommer folk att dra härifrån pga Mayito. Själv läser jag den här tjatiga tråden mest för att låta mig underhållas av hans pålitliga sjörövarspråk och vanvettsanfall

Dessutom får man ju hålla med om att kvinnan faktiskt verkar lite galen när man läser hennes inlägg på facebook.

Problemet för oss som inte känner vare sig LW eller kvinnan personligen är att veta vad som är hönan och vad som är ägget. Var hon labil med rättshaveristtendenser innan hon träffade LW, eller blev hon det efter att först ha fått spö av honom och sen blivit avfärdad av polisen? I Mayitos sorgligt svartvita värld är ju svaret förstås givet, men för oss andra som har lite fler nyanser på hornhinnan är det inte lika självklart.

Hon är inte galen , bara utsatt av förtryck våld och poliskollegors slick in the ass
Tänk på att polisen själva gjorde FÖRSTA anmälan inte kvinnan )lades ner då det hamna på Internutredarnas bord)

Det att säga att hon är både det ena och det andra är dimridåer för att skydda ett as
Citera
2010-08-11, 15:27
Medlem
Camdreas avatar
[quote=Stramluva]Inte kommer folk att dra härifrån pga Mayito. Själv läser jag den här tjatiga tråden mest för att låta mig underhållas av hans pålitliga sjörövarspråk och vanvettsanfall

Problemet för oss som inte känner vare sig LW eller kvinnan personligen är att veta vad som är hönan och vad som är ägget. Var hon labil med rättshaveristtendenser innan hon träffade LW, eller blev hon det efter att först ha fått spö av honom och sen blivit avfärdad av polisen? I Mayitos sorgligt svartvita värld är ju svaret förstås givet, men för oss andra som har lite fler nyanser på hornhinnan är det inte lika självklart.[/QUOTE

Har också läst hennes inlägg och visst, hon låter ganska ovanlig. Men det berättigar ju inte misshandeln, som hon f ö har läkarintyg på.

Om jag inte minns fel, så är LW anmäld för misshandel även på andra kvinnor - om än inte så många tillfällen.

Här kan man se vad han är anmäld för under åren 08-09:

http://corruptio.blog.com/files/2010...enl%C3%B6f.pdf
Citera
2010-08-11, 15:31
Medlem
Camdreas avatar
Hoppsan! Här går man rakt på sak: Corruptio skriver så här:

http://corruptio1.blogspot.com/2010/...er-sexkop.html
Citera
2010-08-11, 15:32
Bannlyst
[quote=Camdrea]
Citat:

Problemet för oss som inte känner vare sig LW eller kvinnan personligen är att veta vad som är hönan och vad som är ägget. Var hon labil med rättshaveristtendenser innan hon träffade LW, eller blev hon det efter att först ha fått spö av honom och sen blivit avfärdad av polisen? I Mayitos sorgligt svartvita värld är ju svaret förstås givet, men för oss andra som har lite fler nyanser på hornhinnan är det inte lika självklart.[/QUOTE

Har också läst hennes inlägg och visst, hon låter ganska ovanlig. Men det berättigar ju inte misshandeln, som hon f ö har läkarintyg på.

Om jag inte minns fel, så är LW anmäld för misshandel även på andra kvinnor - om än inte så många tillfällen.

Här kan man se vad han är anmäld för under åren 08-09:

http://corruptio.blog.com/files/2010...enl%C3%B6f.pdf

Bra där ....ingen ängel direkt
Klart kvinnor som blir utsatta för polisvåld ligger sämre till och andra som får polisens strykmetoder
Sen ska vi inte glömma hans bästa polare som är död porrklubb Prive ägaren och förre polisen Xndxrs lxindgrxn43
Citera
2010-08-11, 15:32
Medlem
Mayitos avatar
Citat:

Nyanseringen lyder att den här polismannen - han som utgör trådens rubrik - aldrig ens delgetts misstanke om brott. Det enda som hänt honom är att en kvinna lämnat in ett otal polisanmälningar mot honom. Han har en gång ansökt om besöksförbud mot denna kvinna och - fått det.

Det andra är att den här kvinnan har delgetts misstanke om ofredande och förtal och att hon fått besöksförbud mot mannen som utgör trådens rubrik.

Det är fakta i målet. Härifrån ska vi alltså diskutera. Och eftersom allting verkar gå helt åt helvete för kvinnan tvingas vi gissa utifrån rimligheter.

Det saknas helt och hållet belägg att anta att den här kvinnans brottslighet är orsakad av någon man - det är hon själv som är orsaken till sina egna problem. Har något att anföra i sak mot detta? Jag har i alla fall inte upptäckt något. Det går ju därför att hysa en fullt nyanserad förståelse för min frustration...
Senast redigerad av Mayito 2010-08-11 kl. 15:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in