2015-04-30, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrimpyroo
Om man skulle åka över till Kph över en helg och planerar skaffa lite röka, besöka ett par trevliga strippklubbar som ger det "lilla" extra och kanske även titta in på ett par bra kliniker... är det Istedgade som gäller, eller finns det något alternativ?
På finner det du söker på Istedgade förutom kliniker som inte ligger där. De ligger utspridda i Kph på andra ställen.
Citera
2015-04-30, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flippenbc
Tänkte kolla om det finns någon i detta forumet som har testat sianna vid seduction girls?
En polare sa att hon är riktigt bra. Han har testat henne ett antal ggr.
Citera
2015-05-04, 10:21
Medlem
dojajas avatar
Återbesök i Köpenhamn och Seduction, två tjejer var lediga varav jag valde http://www.seductiongirls.dk/pigerne/angelina/
Mycket trevligt bemötande, och härligt sex. Priset för 45min gick på 1500DKK vill jag minnas.

Efter avslutad session fylldes kalorierna på igen i McD, för att bege sig 2min bort till ungerskorna på Gentleman. Service inte den bästa men what the heck när man vill slösa sina sista slantar på billigt ligg, helt ok men inget mer.

Mvh
Dojaja
Citera
2015-05-04, 10:23
Medlem
dojajas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flippenbc
Tänkte kolla om det finns någon i detta forumet som har testat sianna vid seduction girls?

Inte testat, valde mellan henne och en annan. Sianna var jävligt snygg dock, föll bort för hon ej erbjöd GFE.

Mvh
Dojaja
Citera
2015-05-04, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dojaja
Inte testat, valde mellan henne och en annan. Sianna var jävligt snygg dock, föll bort för hon ej erbjöd GFE.

Mvh
Dojaja

Då får man ta å göra ett besök till Köpenhamn snart!
Citera
2015-05-30, 02:00
Medlem
Har inte antalet kliniker minskat i kbh?
Eller bara bytat forum?

Känns som klinikannonsörerna med hemsida iaf på en har halverats.
Citera
2015-05-31, 21:43
Medlem
Om man vill bo på enklare hotell centralt, men betala kontant
Citera
2015-06-06, 22:22
Medlem
Exonis avatar
Vart ska man gå i köpenhamn som är som stureplan? Dvs caféer,restauranger samlade på ett ställe? Som lilla torg typ i malmö
Citera
2015-06-07, 08:17
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Vart ska man gå i köpenhamn som är som stureplan? Dvs caféer,restauranger samlade på ett ställe? Som lilla torg typ i malmö

Det är lite mer utspritt, men runt Ströget och nere vid Nyhavn finns mycket. Både turistfällor och lite flashigare ställen. Sen toppställena ligger utspridda. Hipster-områdena är mer Västerbro och lite Nörrebro.

Kanske iof finns bättre ställen att fråga på, detta är prostutionsforumet
Citera
2015-06-07, 20:13
Medlem
Snart dags att åka till Köpenhamn igen och nu vill jag ha lite hjälp!

Kan nån ge ett förslag på ett centralt ställe med lite äldre kvinnor, tänk MILF:ar? Jag har sett att Hvidovrepigerne nästan bara har äldre, men dit har jag inte tid att åka den här gången. Och med äldre menar jag typ 40-50 år...

Finns säkert info om detta i tråden sedan tidigare, men jag vill vara säker på att infon är dagsfärsk!
Citera
2015-07-09, 21:23
Medlem
Hej alla!
Funderar på att besöka köpenhamn imorgon.
Har ett par alternativ, antingen cassiopeiastars, club 34 eller singha massage, några tips/rekommendationer ang dessa?
Citera
2015-07-11, 15:06
Medlem
Var på Singhamassage för några veckor sedan och det var ingen höjdar upplevelse direkt. Inga snygga tjejer och priset för massage och extra började på 1400 danska. Pruta ner till 950 och fick då ingen vidare service och en thai tjej som vara ganska överviktigt, så det är inget ställe jag rekommenderar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in