2015-04-11, 06:52
Medlem
TonyLamborghinis avatar
Sexköp i Köpenhamn!

Hejsan mina små flashbackare jag är en man i 18 års åldern som är sugen på att dra ner till köpenhamn för att röka gräs och leva guling men det hör inte hit. Under denna vistelse tänkte jag att det kunde vara ett givet tillfälle att köpa sex lagligt. Nu är det så att en vän också skulle vilja följa med och han fyller sent på året så han är alltså 17 år gammal Så frågorna är

1. Är det någon åldersgräns?

2. isåfall kollar dom ens leg?

3. Vilka bordeller är bra både när det gäller pris och produkt

4. Vad kan priserna för olika tjänster ligga på

Tacksam för svar/ eran Tony
Senast redigerad av TonyLamborghini 2015-04-11 kl. 07:00.
Citera
2015-04-11, 20:42
Medlem
[quote=TonyLamborghini|52967318]Hejsan mina små flashbackare jag är en man i 18 års åldern som är sugen på att dra ner till köpenhamn för att röka gräs och leva guling men det hör inte hit. Under denna vistelse tänkte jag att det kunde vara ett givet tillfälle att köpa sex lagligt. Nu är det så att en vän också skulle vilja följa med och han fyller sent på året så han är alltså 17 år gammal Så frågorna är

1. Är det någon åldersgräns?

2. isåfall kollar dom ens leg?

3. Vilka bordeller är bra både när det gäller pris och produkt

4. Vad kan priserna för olika tjänster ligga på

Tacksam för svar/ eran

Det är def åldersgräns och de gillar inte unga killar som springer på klinikerna. ser du ut att vara under 25 år ska du nog räkna med att bli utkastad på danskt maner. I alla fall på de bättre ställena. Annars kostar det normalt 1100 danska för en halvtimme
Citera
2015-04-22, 13:54
Medlem
Efter jag flyttade norröver med familjen så blev jag av med gula febern. En och annan massage när jag rest med jobbet men inte så mkt som förr i Malmö...

Ska med jobbet till Köpis om ett par veckor. Hur är det där egentligen? Är all prostitution laglig? Vad ska man passa sig för?

Jag är sugen på ett bj av en gatuhora på Istjedgade. Dumt? Risker? Var går man för att utföra handlingen (hehe)?
Citera
2015-04-22, 16:03
Medlem
NitGrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunky
Efter jag flyttade norröver med familjen så blev jag av med gula febern. En och annan massage när jag rest med jobbet men inte så mkt som förr i Malmö...

Ska med jobbet till Köpis om ett par veckor. Hur är det där egentligen? Är all prostitution laglig? Vad ska man passa sig för?

Jag är sugen på ett bj av en gatuhora på Istjedgade. Dumt? Risker? Var går man för att utföra handlingen (hehe)?

Finns ett ställe som heter club 34 och ligger på istedgade. När jag var där var det rätt snygga brudar, Fick knulla för 500 danska, vet ej om det var så billigt för att hon tyckte jag var snygg eller att jag bjöd på koks men go var hon.
Citera
2015-04-22, 16:07
Medlem
prova Thaicorner lite längre upp på samma sida men se upp för LBs en
Citera
2015-04-22, 16:43
Medlem
Citat:

Prostitution är lagligt i Kph.

Att ta en tjej från Istedgade är ingen större risk vad jag bedömer. Man går runt hörnet, till något hotell, till något ställe hon har alt till någon av klubbarna på Istedgade tex Club 18.

Tidigare nämnda klubbar ligget också på Istedgade och har ett utbud av thai-tjejer eller ladyboys.
Citera
2015-04-23, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Prostitution är lagligt i Kph.

Att ta en tjej från Istedgade är ingen större risk vad jag bedömer. Man går runt hörnet, till något hotell, till något ställe hon har alt till någon av klubbarna på Istedgade tex Club 18.

Tidigare nämnda klubbar ligget också på Istedgade och har ett utbud av thai-tjejer eller ladyboys.

Hur bedömer ni utbudet dagtid på Istjedgade? Finns det ens tjejer där då?
Citera
2015-04-24, 19:01
Medlem
Citat:
Hur bedömer ni utbudet dagtid på Istjedgade? Finns det ens tjejer där då?
Utbudet dagtid skulle jag säga vara litet på vardagar med en viss ökning på helger. Men det är väldigt stor skillnad mot kvällar. Skulle rekommendera att besöka Club 34 som öppnar runt middagstid om jag inte minns fel. En porrbutik med bar på övre våning. Gå in till kassan och be om att få betala entre till baren (60 DKK). Då får du tillgång till en bar med toppless tjej som mot extra avgift tappar din öl med musen. Till detta är ett antal porrbiorum och några thai-tjejer som erbjuder sex mot betalning.

Om du har brist på ställe att ta med tjejen så får du ju även ett rum på köpet
Citera
2015-04-25, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Utbudet dagtid skulle jag säga vara litet på vardagar med en viss ökning på helger. Men det är väldigt stor skillnad mot kvällar. Skulle rekommendera att besöka Club 34 som öppnar runt middagstid om jag inte minns fel. En porrbutik med bar på övre våning. Gå in till kassan och be om att få betala entre till baren (60 DKK). Då får du tillgång till en bar med toppless tjej som mot extra avgift tappar din öl med musen. Till detta är ett antal porrbiorum och några thai-tjejer som erbjuder sex mot betalning.

Om du har brist på ställe att ta med tjejen så får du ju även ett rum på köpet

Är det ett privat rum eller menar du i bion? Någon som har koll på vad det är för priser inne på Club 34?
Citera
2015-04-25, 04:25
Medlem
Citat:
Är det ett privat rum eller menar du i bion? Någon som har koll på vad det är för priser inne på Club 34?
Privat rum eller bion väljer du själv. Vill du ha mer än avsugning så är det nog alltid privat rum. Priserna starar med några hundra för en avsugning till typ 500 och uppåt för ett samlag. Allt är förhandlingsbart.

Tjejernas kvalité och antal varierar med på en kväll runt 3-5 st.

Har du möjlighet så rekommenderar jag Istedgade på kvällstid då utbudet är mycket större. Då är även thaicorner öppet.

Vill du annars ha garanterat riktigt fina tjejer till då ett högre pris är det klinikerna kan du vända dig till klinikerna.
Citera
2015-04-25, 17:36
Medlem
Tänkte kolla om det finns någon i detta forumet som har testat sianna vid seduction girls?
Citera
2015-04-30, 07:38
Medlem
Om man skulle åka över till Kph över en helg och planerar skaffa lite röka, besöka ett par trevliga strippklubbar som ger det "lilla" extra och kanske även titta in på ett par bra kliniker... är det Istedgade som gäller, eller finns det något alternativ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in