2014-09-25, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Det står att de även erbjuder äkta superfransk på sidan.
Helt rätt såg det nu

Citat:
Kostar inte taxi ungefär lika mycket i Danmark som i Sverige?
Skulle säga att det tom är dyrare i Kph.
Citera
2014-09-25, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
har man råd att åka på lekstuga till Köpenhamn är det väl bara att pynta taxi så man kommer rätt direkt!
Så för att man är ok med att betala 1200 dkk för 30min är man beredd att betala det dubbla för samma tid eller hur tänker du?

Sedan behöver man väl inte komma fel bara för att man åker buss/tunnelbana?
Citera
2014-09-25, 21:51
Medlem
Men om man nu ringer en klinik och vill boka en tid/tjej... Vad är då odsen att vi förstår varandra? Eller är det engelska som gäller? Jag kan inte terminologin för alla tjänster :/
Citera
2014-09-25, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrimpyroo
Men om man nu ringer en klinik och vill boka en tid/tjej... Vad är då odsen att vi förstår varandra? Eller är det engelska som gäller? Jag kan inte terminologin för alla tjänster :/
Om du inte förstår danska är det bäst att köra på engelska. De kommer nog förstå dig även fast du försöker på svenska. Det brukar vara enklare för danskar att förstå svenska än det är tvärtom.

Om du känner dig obekväm skicka dem ett mail till att börja med. Där kan du klargöra vem/vilka du är intresserade av och vad du är intresserad av. Skit i terminologin utan beskriv bara vad du vill. Sedan kanske de vill att du ringer och gör själva bokningen men även den kan ev gå att göra via mail.
Citera
2014-09-25, 22:48
Medlem
Tack för all otrolig hjälp!!
Nu har jag endast ett frågetecken jag behöver googla "lite" för att räta ut... Om det finns någon bra klinik där superfransk utan kådis är möjligt ^^
Antar att man inte kan lägga till saker hur som helst under lekens gång...
Citera
2014-09-26, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrimpyroo
Tack för all otrolig hjälp!!
Nu har jag endast ett frågetecken jag behöver googla "lite" för att räta ut... Om det finns någon bra klinik där superfransk utan kådis är möjligt ^^
Antar att man inte kan lägga till saker hur som helst under lekens gång...
Mitt tips är att du börjar med att leta upp intressanta kliniker och tjejer för att sedan bara fråga på det du vill skall ingå oavsett vad som står på sidan.

Att lägga till saker efteråt går om hon erbjuder dem men det kan säker leda till ett avbrott för att betala för det. De tillåter säkert inte betalning i efterhand.
Citera
2014-09-26, 10:32
Medlem
VanDeKeizers avatar
Nån som vet var ingången ligger till Hvidovrepigerne?
Söker man på "Gl. Køge landevej 283b Hvidovre Kbh 2650 Danmark" på googlemaps så är det inte så tydligt var det kan vara.
Citera
2014-09-26, 10:54
Medlem
Landsknechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Så för att man är ok med att betala 1200 dkk för 30min är man beredd att betala det dubbla för samma tid eller hur tänker du?

Sedan behöver man väl inte komma fel bara för att man åker buss/tunnelbana?

Jag har personligen ingenting emot att lägga ut 15-20k SEK på sexköp under några dagar, men jag skulle aldrig betala för taxi i Sverige - eller i något annat land där det är lika dyrt - igen. En del tycker att det är lite lustigt att jag kan spendera så mycket på prostituerade och ändå inte har "unnat" mig att åka taxi i Sverige på ca 1,5 år trots att jag har ganska gott om pengar och låga fasta utgifter, men enligt mitt sätt att se på saken är det inte värt att betala 400-500kr - som motsvarar kanske 3-4h på arbetet för mig - för att ha det lite bekvämare och ta sig fram lite snabbare. Hade jag varit VD för ett stort företag hade jag kanske resonerat annorlunda, men nu är jag tyvärr inte det. I.o.f.s. hade jag nog t.o.m. vägrat svensk taxi då när jag tänker efter.
Citera
2014-09-26, 12:49
Medlem
Citat:
Jag har personligen ingenting emot att lägga ut 15-20k SEK på sexköp under några dagar, men jag skulle aldrig betala för taxi i Sverige - eller i något annat land där det är lika dyrt - igen. En del tycker att det är lite lustigt att jag kan spendera så mycket på prostituerade och ändå inte har "unnat" mig att åka taxi i Sverige på ca 1,5 år trots att jag har ganska gott om pengar och låga fasta utgifter, men enligt mitt sätt att se på saken är det inte värt att betala 400-500kr - som motsvarar kanske 3-4h på arbetet för mig - för att ha det lite bekvämare och ta sig fram lite snabbare. Hade jag varit VD för ett stort företag hade jag kanske resonerat annorlunda, men nu är jag tyvärr inte det. I.o.f.s. hade jag nog t.o.m. vägrat svensk taxi då när jag tänker efter.
Personligen har jag ingen princip som styr detta val utav transportsätt utan det är en bedömning jag gör vid varje tillfälle. Väljer det bästa vid varje tillfälle.
Citera
2014-09-26, 13:02
Medlem
Citat:
Inser att min text kanske är lite otydlig. Det jag menade var att om man väljer att ta taxi till kliniken kan själva utlägget totalt bli upp emot det dubbla. Taxin kostar lika mycket som själva köpet. Det är den typen av val man får göra. Kan samma resa kosta en tiondel med kollektivtrafiken och att hållplatsen ligger nära väljer man väl det. Men regnar det och det blir lång väg att gå efter hållplatsen är taxi lockande.
Citera
2014-09-26, 15:56
Medlem
Har funderingar på en resa till Köpenhamn, aldrig varit där och vet inte hur det ser ut med att köpa hora där riktigt, utbudet osv.

Tänkte höra vilka ställen man får mest för pengarna helt enkelt, vilka ställen skulle ni säga är prisvärda? Är ute efter att få ut så mycket som möjligt för pengarna, behöver som sagt inte vara billigaste stället nödvändigtvis utan är ute efter att få mycket för pengarna.
Citera
2014-09-26, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Har funderingar på en resa till Köpenhamn, aldrig varit där och vet inte hur det ser ut med att köpa hora där riktigt, utbudet osv.

Tänkte höra vilka ställen man får mest för pengarna helt enkelt, vilka ställen skulle ni säga är prisvärda? Är ute efter att få ut så mycket som möjligt för pengarna, behöver som sagt inte vara billigaste stället nödvändigtvis utan är ute efter att få mycket för pengarna.
Priser på kliniker och eskortagenturer är i princip lika. Skulle säga att du får välja mellan: Kliniker/eskortagenturer eller fristående eskorter/thaiställen/gatutjejer. Så frågan om prisvärdhet är snarare en frågan om vad du söker. Lite dyrare kliniker etc eller fristående eskorter.

Båda kan ge en bra upplevelse om du hittar rätt men ska du vara säker på att det blir bra så är det nog priset som styr ändå dvs kliniker eller eskortagenturer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in