2010-03-06, 18:53
Medlem
anooonyms avatar
Tjenare.
Jag sitter alltid med default antal inlägg per sida när jag läser trådar för att det känns enklare att hänga med då. Men ibland då man ska läsa en tråd som är t.ex 100 sidor lång blir det snabbt drygt att klicka hela hela tiden.

Därför har jag två potentiella lösningar.
1. När man kommit till slutet så finns det en knapp som laddar in nästa 20 poster i tråden.
2. Man kan genom verktygsfältet ippe till höger välja, precis som tema, antal poster som ska synas. För att just enkelt kunna välja detta om man ska sträckläsa en tråd.

Nå?
Citera
2010-03-06, 18:55
Medlem
_abous avatar
Det finns ett Add-on som heter AutoPager som laddar nästa sida när du kommer till slutet.
Fast jag har för mig att det har strulat lite med nya designen i och för sig.
I övrigt tycker jag det känns rätt onödigt att ha en sån funktion, men det beror väl på att jag själv aldrig brytt mig om att ställa om till fler inlägg per sida.
Citera
2010-03-06, 18:58
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Det finns ett Add-on som heter AutoPager som laddar nästa sida när du kommer till slutet.
Fast jag har för mig att det har strulat lite med nya designen i och för sig.
I övrigt tycker jag det känns rätt onödigt att ha en sån funktion, men det beror väl på att jag själv aldrig brytt mig om att ställa om till fler inlägg per sida.
Jepp det är den extensionen jag haft förr. Har gått över till chrome nu dock men hittar ingen till det. Och då jag använde det (inte på FB då ens) var det inte så bra som det verkade. Lite struligt att få det rätt enligt mig.
Citera
2010-03-06, 20:26
Medlem
b0gfettos avatar
Du menar det som tas upp i den här tråden (som jag missuppfattade först, så kan ha missuppfattat den här också...) https://www.flashback.org/t1065843 - rullande trådar? ?

Edit: Det var nog att första inlägget ska synas först även om plug-inet kom upp också...
Senast redigerad av b0gfetto 2010-03-06 kl. 20:31.
Citera
2010-03-06, 22:43
Medlem
Phass avatar
http://www.speedyshare.com/files/212...forum_.user.js
Installera greasemonkey, dra scriptet till Firefox.

Vill du inaktivera scriptet trycker du bara på greasemonkey ikonen, och laddar om sidan.
Hittade det i en annan tråd här på forumet, 'specialanpassat' för Flashback. Minns tyvärr inte vem som gjorde det.
Citera
2010-03-06, 22:51
Medlem
epost72s avatar
Flasher vs Autopager

Flasher har en inställning som laddar nästa sida per automatik, sedan har problemet tagits upp i samband med att Autopager slutade att fungera iom forumdesignförändringen Få Autopager att funka på Flashback?
Senast redigerad av epost72 2010-03-06 kl. 22:56.
Citera
2010-03-06, 23:18
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Du menar det som tas upp i den här tråden (som jag missuppfattade först, så kan ha missuppfattat den här också...) https://www.flashback.org/t1065843 - rullande trådar? ?

Edit: Det var nog att första inlägget ska synas först även om plug-inet kom upp också...
Kollade denna tråden men det verkade inte vara så tydligt vad han menade, tror som du att det var att förs inlägget också.
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
http://www.speedyshare.com/files/212...forum_.user.js
Installera greasemonkey, dra scriptet till Firefox.

Vill du inaktivera scriptet trycker du bara på greasemonkey ikonen, och laddar om sidan.
Hittade det i en annan tråd här på forumet, 'specialanpassat' för Flashback. Minns tyvärr inte vem som gjorde det.
Använder chrome och vill inte byta, det gick att installera här också men verkar inte funka.
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Notice: Undefined index: rank in C:\wamp\www\add.php on line 42

Notice: Undefined index: rank in C:\wamp\www\add.php on line 42
har en inställning som laddar nästa sida per automatik, sedan har problemet tagits upp i samband med att Autopager slutade att fungera iom forumdesignförändringen Få Autopager att funka på Flashback?
Flasher såg ut att vara perfa, funkade dock inte. Chrome. Men det kan jag ta i den tråden och kolla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in