Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-05, 16:58
Bannlyst
jag har varit med Keon och mogger i Tariq för några veckor sen, någon vecka sen drog vi till ventilationshaket och då tappar mogger sin rygga. jag har bara träffat keon och mogger några gånger och jag tror inte att någon av oss har med gabriels död att göra.
jag har aldrig träffat sean och jag vet inte vem han är och ja tycker många snackar skit här på flashback
Citera
2010-03-05, 17:00
Medlem
kallesnopp12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brainpepper
jag har varit med Keon och mogger i Tariq för några veckor sen, någon vecka sen drog vi till ventilationshaket och då tappar mogger sin rygga. jag har bara träffat keon och mogger några gånger och jag tror inte att någon av oss har med gabriels död att göra

Äntligen kommer någon med lite info! Har du något emot att beskriva hur och vars han tappade väskan?
Citera
Medlem
Citat:
jag har varit med Keon och mogger i Tariq för några veckor sen, någon vecka sen drog vi till ventilationshaket och då tappar mogger sin rygga. jag har bara träffat keon och mogger några gånger och jag tror inte att någon av oss har med gabriels död att göra

brainpepper, stämmer moggers visningsbild eller är den fejk?
Citera
Medlem
ant's avatar
Citat:
Vet du vem Sean/Shaun/Jean är? Kan mogger vara Sean? Hade mogger en ficklampa med sig eller är den och handskarna Gabriels?
Citera
2010-03-05, 17:01
Bannlyst
Citat:

Mina uppgifter stämmer alltså!
Jag har också hört att Keon faktiskt träffat Gabriel någon enstaka gång, och stött på honom ca 2 ggr, just de senaste 3 veckorna då Gabriel utveckat sitt intresse för UE.

Vet du vem Sean/Shawn/Shaun kan vara?
Citera
2010-03-05, 17:01
Medlem
RockyTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Måste ha missat den. På Expressen skrev dom iaf Sean.

Enligt MrMono så är moggerblacks profilbild fejk, och om du kollar på keons bilder så ser du två bilder på moggerblack där man ser att han har svart hår och mörk hy.

Precis!!! Konstigt att ha en fejkbild på Seans ljushåriga kompis då. Samt att kontot precis togs bort.
Är det en fejkbild är det med stor sannolikhet Sean söm var moggerblack.

Att konton försvinner hipp som happ med väsentlig information gör det ju inte enklare för de nya
som kommer in hit och skall tycka...
Citera
2010-03-05, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hypnix
Hmm möjligt..

Men det lustiga är att den andra snubben inte kontaktade Gabriel's familj då han kunde ge dem info om tunnelvägarna samt ritningar så att familjen kunde undersöka detta istället för att vänta på att snuten skulle äta upp sin donut.

Men jo, din gissning är ganska bra men det du nämde med knarket i väskan är nog helt fel isåfall, då skulle de märkt det när dom även hittade hans kropp...
Citera
2010-03-05, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallesnopp12
Äntligen kommer någon med lite info! Har du något emot att beskriva hur och vars han tappade väskan?

en snubbe skulle kasta väskan till han och den ramlade ner, jag vet inte om det var hans väska lr ficklampa
Citera
2010-03-05, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av absolutelynothing
brainpepper, stämmer moggers visningsbild eller är den fejk?
vet ingenting om den
Citera
2010-03-05, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Vet du vem Sean/Shaun/Jean är? Kan mogger vara Sean? Hade mogger en ficklampa med sig eller är den och handskarna Gabriels?
jag vet inte vem sean är och mogger är inte sean, jag tror att mogger hade med sen handskar och ficklampa
Citera
2010-03-05, 17:07
Bannlyst
vet du vad han troligtvis hade i väskan?
Senast redigerad av hypnix 2010-03-05 kl. 17:10.
Citera
2010-03-05, 17:08
Bannlyst
Det jag tycker är skumt utöverdetta är att:

Keon och dom andra som startade minnesgruppen på facebook hade bara träffat Gabriel några gånger ?

Kan det vara för att verka oskyldiga ? Det var en som tog upp detta redan igår men tänkte bumpa tanken lite..

Ja, jag vet då inte..

Blackmogger trodde jag var Sean iallafall men enligt brainpepper så stämmer det ju inte, om du nu talar sanning vilket jag inte har en jävla aning om.

/Hits
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in