Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-05, 00:53
Medlem
Ksprs avatar
Det är inte så att Jean är ett graffar namn eller liknande?
Citera
2010-03-05, 00:54
Medlem
acshighs avatar
Man kan nog iaf utgå ifrån att denne Jean/Shaun eller hur han stavar, bör ha konto på antingen Flashback (antar att Gabriel hade konto här) eller Fotolog eller bägge.
Citera
Bannlyst
Jag är ganska säker på min sak nu.

Keon = Sean.

Sean har puttat Gabriel.

"Vi lever alla på en skör tråd, R.I.P Gabriel.
Och Sean, varför gjorde du så? "

Källa: http://www.fotolog.com/elkiboy/56291621

Och detta är inte allt man hittat, tror Sean ligger bakom detta. Olycka eller inte.

Har fan god lust att ge polisen all info men hur ska man få fram bevis.

/Hits
Citera
Medlem
EgggEs avatar
Fyfan vad sjuk killen Sean verkar vara, att bara promenera iväg helt iskallt Okej att han var rädd men fan kunde åtminstone ringa en ambulans eller något... Sedan att han tagit betalt??? Vad är detta för kille, troligtvis någon som kunnat stället men uppenbarligen inte tillräckligt bra för att kunna undvika en visning utan dödsfall... Om de nu bestämt möte och killen tagit betalt hur träffades de från början? Internet eller på stan kanske bara...Jaja frågorna är många men svaren, de kommer så småningom!
Citera
2010-03-05, 00:56
Medlem
general1337s avatar
vi måste hitta denna sean och jag tkr vi ska hålla polisen utanför då man inte vill lösa dehär på laglig väg till att börja med. sen kan han ange sig sj,
Citera
Medlem
noreones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
Nu ska jag inte vara känslokall och det och har redan skrivit att jag tycker detta är hemskt osv men jag hatar verkligen klottrare, SKILLNAD på målare och klottrare.

Finns verkligen dom som är jävligt duktiga, känner själv 2 stycken som håller/hållt på men då är dom riktigt duktiga också och gör målningar och inga jävla tags och andra patetiska verk.

Nu var han bara barn men att föräldrarna inte har bättre koll på en 13 åring som är ute och klottrar, bra jobbat med uppfostran där.

Klottrare förstör vårt samhälle, i tunnlar skiter jag fullständigt i det men på husväggar, busskurer, affärer, fönster osv.. Fyfan så illa det är ..

Nu är det iallafall en mindre klottrare i Sverige..

Och kom nu inte och säg att han bara klottrade nere i underjorden för enligt hans flogg gjorde han knappast det. Och inga påhopp tack. Min åsikt är min åsikt.
Och såklart hemskt oavsett.

/Hits

Klart du kan ha din åsikt men det som är på hans flogg är GRAFFITI I VALLENTUNA, det är alltså inte han som gjort det som är på bilderna.
Sen måste jag säga att om du värderar en vägg högre än en människa så antar jag bara att du måste vara
sjuk på något sätt? Inte för att det är något fel med att hata klotter.
Men du kanske borde flytta någonstans där de hugger händerna av väskryckare och sånt?

Men det är ju bara min åsikt... och eftersom jag har klottrat någon gång så kanske jag borde akta mig så att du
inte puttar mig utför något stup.

Vila i frid, förstås. Människor dör och det är synd.
Citera
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:

Keon = Sean.

Sean har puttat Gabriel.

Och detta är inte allt man hittat, tror Sean ligger bakom detta. Olycka eller inte.

/Hits
Du borde meddela polisen allt du vet.
Även fast du kanske tror att det är helt meningslös info så kan det vara väldigt värdefullt i en eventuell utredning.
Citera
2010-03-05, 00:57
Medlem
MrMonos avatar
Citat:

Keon = Sean.

Sean har puttat Gabriel.

/Hits

Det där är väl antagligen skrivet efter ryktena som gått om att han hade varit med en grabb som hette Sean.
Jag tycker du antar lite för mycket.
Citera
2010-03-05, 00:57
Medlem
Av ren nyfikenhet, varför tog det så lång tid att hitta honom då han hade fallit från ingången? (lite av en retorisk fråga). De som letade efter honom borde ju hittat honom direkt isåfall. Hade varit en annan femma om han hade fastnat någonstans i smeten.
Citera
2010-03-05, 00:58
Medlem
fragaintevarfors avatar
Citat:

Keon = Sean.

Sean har puttat Gabriel.

/Hits

Precis, SEAN = KEON.

En kommentar till "Vi lever alla på en skör tråd, R.I.P Gabriel.
Och Sean, varför gjorde du så? " är en kille som skrivit :
Citat:
Han Sean existerade han ens? vad hade han gjort?
Rip
Citera
2010-03-05, 00:59
Medlem
blodpalts avatar
Killen som hade lösenordet till Gabriels olika inloggningar borde gå in på exempelvis Facebook och Hotmail för att undersöka hur Gabriel träffat Sean/Jean.
Citera
2010-03-05, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av general1337
vi måste hitta denna sean och jag tkr vi ska hålla polisen utanför då man inte vill lösa dehär på laglig väg till att börja med. sen kan han ange sig sj,

Är det du som är Batman eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in