Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
Nu ska jag inte vara känslokall och det och har redan skrivit att jag tycker detta är hemskt osv men jag hatar verkligen klottrare, SKILLNAD på målare och klottrare.
Finns verkligen dom som är jävligt duktiga, känner själv 2 stycken som håller/hållt på men då är dom riktigt duktiga också och gör målningar och inga jävla tags och andra patetiska verk.
Nu var han bara barn men att föräldrarna inte har bättre koll på en 13 åring som är ute och klottrar, bra jobbat med uppfostran där.
Klottrare förstör vårt samhälle, i tunnlar skiter jag fullständigt i det men på husväggar, busskurer, affärer, fönster osv.. Fyfan så illa det är ..
Nu är det iallafall en mindre klottrare i Sverige..
Och kom nu inte och säg att han bara klottrade nere i underjorden för enligt hans flogg gjorde han knappast det. Och inga påhopp tack. Min åsikt är min åsikt.
Och såklart hemskt oavsett.
/Hits
Klart du kan ha din åsikt men det som är på hans flogg är GRAFFITI I VALLENTUNA, det är alltså inte han som gjort det som är på bilderna.
Sen måste jag säga att om du värderar en vägg högre än en människa så antar jag bara att du måste vara
sjuk på något sätt? Inte för att det är något fel med att hata klotter.
Men du kanske borde flytta någonstans där de hugger händerna av väskryckare och sånt?
Men det är ju bara min åsikt... och eftersom jag har klottrat någon gång så kanske jag borde akta mig så att du
inte puttar mig utför något stup.
Vila i frid, förstås. Människor dör och det är synd.