• 4
  • 5
2010-05-03, 23:01
Bannlyst
Vem är måtta? och varför skulle jag vilja röka med honom?
Citera
2010-05-04, 11:42
Medlem
Kan stolt säga att jag aldrig sneat, men varit på vippen flertalet gånger. Felet många gör är att i "paniken" så glömmer dem bort att det som händer, händer på grund av drogen.

Stå ut ett par timmar, håller det i sig efter det så är sannolikheten att du landat i en psykos. Grattis och hälsa på kalle anka när du är på väg till psykakuten.

Kommer ihåg ett misstag jag gjorde när jag var färskis. Brukade köpa 0.5-1hg per gång av afghan eller kief. När det var på väg att ta slut hade jag cirka 5g kvar, toleransen hade börjat komma och jag skulle nästa dag träffa kranen.
Sagt och gjort, jag tuggade i mig den sega substansen utan att inse att det var handrullat och därmed löjligt mycket mer potent än vad jag var van vid (vid den tiden räckte 0.25 i pipan för att få mig rejält stukad).
Effekten kom, och kom, och kom. Försökte vänta ut den första peaken men den slutade aldrig. Föräldrarna var hemma, det var mitt på dagen. Här började sneandet smyga sig upp på mig.

Jag tog beslutet att rycka med mig hunden, vinglade rakt ut i skogen och satte mig på en sten helt utmattad psykiskt och fysiskt. Efter det blev det mörkt en stund, sinnet hälsade på lite senare där jag hade kravlat mig från stenen till en bäck där jag hade stoppat fingrarna i halsen och kastat upp det lilla jag inte hunnit smälta från haschet.

Efter det lunkade jag sakta hemmåt med en hund som tittade på mig som om jag var Jack the Reaper, utmattad men med en mycket värdefull läxa rikare. Mer gör det inte bättre.
Det har jag använt mig när det gäller alla preparat jag testat, CS som Hallucinogen som gammalt vanligt röka.

Nämnbart är att före detta ansåg jag mig vara den som alltid kunde ta mest av allt och alla polare stirrade konstigt på mig hur jag kunde få i mig så mycket och fortfarande vara kontaktbar. Nuförtiden kör jag mitt eget race och småler när jag träffar folk som tänker som jag nyss beskrev.

Andra mysiga äventyr har även varit CB, Opiater och Alkohol där jag fick ligga i en soffa och räkna ett-två-andas in-ett-två-andas ut. Gjorde jag inte det slutade jag andas och började få blåa läppar.

Tar man det bara lugnt och inte utsätter kroppen för panik, vilket i sig släpper ut en rad ytterligare kemikalier i kroppen samt generellt bara fuckar upp dig totalt när man börjar övertyga sig om saker som sinnet framställt så har det alltid gått bra.

-En daglig användare av riktiga droger i 8 år, klassiska folkdroger som alkohol och tobak sedan jag var uh, i mellanstadiet eller något sånt.
Citera
2010-05-05, 15:50
Medlem
Stollabengts avatar
Visst fan har man märkt ökad puls å illamående på röka, men det är ju inte mer än att ta lite frisk luft å sluta snöa på det så går det över ? eller är det bara jag som uppfattar det på de sättet? ju mer man snöar in sig destu värre/goare blir det?
Citera
2010-05-05, 16:03
Medlem
BeroendeAvAllts avatar
"Jag har också prövat väldigt mycket, men inget annat än röka!"

Ja jävlar vad du har provat! Du lär nästan sluta prova innan det går överstyr.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in