Citat:
Ursprungligen postat av elac137
Jag fick också nån slags supereffekt av det där pulvret,råkade äta lite av det också så jag trodde det var därför.Var också tvungen att spy lite,krälade mig sen till sängs riktigt krälade!Nästa dag var jag kraftigt sänkt,mådde jävligt bra faktiskt.Nästan som dagen efter en spice diamond orgie när det fanns.
go natt
Det låter väl helt enkelt som att detta pulver är någon blandning av stoff från de malda växterna och cannabinoider. Nu har jag inte handlat JG från SN men den påsen jag rökte innehöll nästan enbart kvistar och torra löv, inget bra växtmaterial att elda, kvistarna lär inte heller klara av att suga åt sig lite mycket cannabinoider som exempelvis det fluffiga Spicet.
Inte helt otroligt så är det då en betydligt högre koncentration av cannabinoider i det bottenliggande pulvret, men så är det generellt på rökmixar. Att äta cannabinoider har det dock varit mycket debatt om, själv fick jag ingen effekt av JWH-250 vid oralt/nasalt intag, möjligtvis att andra cannabinoider fungerar bättre oralt.