2010-03-07, 11:06
Medlem
Mephes avatar
Färsking?
Citera
2010-03-07, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elac137
Jag fick också nån slags supereffekt av det där pulvret,råkade äta lite av det också så jag trodde det var därför.Var också tvungen att spy lite,krälade mig sen till sängs riktigt krälade!Nästa dag var jag kraftigt sänkt,mådde jävligt bra faktiskt.Nästan som dagen efter en spice diamond orgie när det fanns.
go natt

Det låter väl helt enkelt som att detta pulver är någon blandning av stoff från de malda växterna och cannabinoider. Nu har jag inte handlat JG från SN men den påsen jag rökte innehöll nästan enbart kvistar och torra löv, inget bra växtmaterial att elda, kvistarna lär inte heller klara av att suga åt sig lite mycket cannabinoider som exempelvis det fluffiga Spicet.

Inte helt otroligt så är det då en betydligt högre koncentration av cannabinoider i det bottenliggande pulvret, men så är det generellt på rökmixar. Att äta cannabinoider har det dock varit mycket debatt om, själv fick jag ingen effekt av JWH-250 vid oralt/nasalt intag, möjligtvis att andra cannabinoider fungerar bättre oralt.
Citera
2010-03-07, 11:53
Medlem
Mephes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Nu har jag inte handlat JG från SN men den påsen jag rökte innehöll nästan enbart kvistar och torra löv

Vart köpte du ifrån?
Citera
2010-03-07, 11:58
Medlem
big_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggato
Jag har alltid problem med att jag inte blir tillräckligt hög, ni är lyckligt lottade ni sneare!

WORD! Samma här, finns för mkt skit. Jag skulle vara glad om jag kunde snea som er
Citera
2010-03-07, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mephe
Vart köpte du ifrån?

Herbalchill.com, en väldigt bra leverantör i danmark. DOCK så finns det inga garantier att den produkten faktiskt är laglig. SN har sagt här på FB att de iaf inte rör sig om samma recept på den mixen som de säljer och den som jag köpte. Förmodligen är den då även klassad (varför skulle man annars ändra receptet?).
Citera
2010-03-08, 22:10
Medlem
TDowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stukad
Gjorde en vanlig enmana spliff på det sista kvar i påsen ( småkvistar o kemikaliepulver). Hade precis tröttnat på rökat men fick helt plötsligt en exploderande hjärtpuls och började må illa. Fick någon sorts halvpsykos i två timmar med lite spya o så.

Det konstiga va att spliffen jag meckat va precis lika stor eller mindre som dom andra jag gjort på
JG tidigare, så jag antar att det va det där sista pulvret.

Ja precis så är det för mig också, fast det verkar som det där pulvret är över hela påsen doc.
Men idag fick jag hem en ny påse JG. Detta var inte lika potent som det andra.

Förut när jag köpte spice väldigt ofta så köpte jag Tropical Synergy. Ibland var det väldigt potent och ibland var det mindre, men aldrig riktigt dåligt.
Citera
2010-03-08, 22:12
Medlem
TDowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reyear
Ta lite mindre era IQ'n
Edit: När exakt blev du blind? Missade den delen...

Hehe ungefär 10 minuter efter spliffen, men blind kan jag inte säga. Men jag såg ärligt talat knappt något för allt var vääldigt suddigt och hur mycket man än försökte koncentrera sig så vart det bara värre och illamående.
Citera
2010-03-08, 22:13
Medlem
TDowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mephe
Färsking?

Nej jag är ingen Färsking. Har rökt väldigt länge, eller väldigt länge kan jag inte säga men ungefär 2 år, med uppehåll ibland. Men då mina perioder är så röker jag oftast dagligen i månader!
Citera
2010-04-28, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unsure
Låt de vara, alla har vi varit nybörjare.
Kommer ihåg när man var yngre och inte like erfaren så trodde jag alltid att jag skulle palla mer än vad jag gjorde.
Slutade oftast med att man var sänkt som fan och spydde.
Man lär sig med åren.

Så sant, tror att dem flesta saknar att vara färsk.
Det var så mycket roligare när man inte visste vad man höll på med riktigt
Citera
2010-04-28, 21:14
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unsure
Låt de vara, alla har vi varit nybörjare.
Kommer ihåg när man var yngre och inte like erfaren så trodde jag alltid att jag skulle palla mer än vad jag gjorde.
Slutade oftast med att man var sänkt som fan och spydde.
Man lär sig med åren.

Fast snubben har varit dagligrökare i 2 år, då borde man åtminstone veta att ruset från cannabis och rökmixar ökar gradvis upp emot 20 min efter intag.
Citera
2010-05-03, 20:08
Medlem
Hallå där.. vill dela med mig lite av "berusningen" av JG själv så tycker ja det är riktigt skräp eller så fick jag en dålig påse.. för det första så använde ja nästan 1G för att det skulle ge något.. för den andra så tog det slut väldigt fort... för det tredje så var alla kristaller kvar i botten då jag rökt upp allt...
Citera
2010-05-03, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pingu85
Hallå där.. vill dela med mig lite av "berusningen" av JG själv så tycker ja det är riktigt skräp eller så fick jag en dålig påse.. för det första så använde ja nästan 1G för att det skulle ge något.. för den andra så tog det slut väldigt fort... för det tredje så var alla kristaller kvar i botten då jag rökt upp allt...

du har inte tänkt på att det är väldigt individuellt??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in