• 1
  • 2
2010-03-03, 00:44
Medlem
TDowns avatar
Idag så hämtade jag ut mitt JG, jag och en polare drog hem till mig. Min farsa var bara hemma, sen på natten meckade jag en riktigt fet kona, Ungefär, 70%JG, 30%Tobak. Det var somsagt bara jag och min polare som skulle röka den.

Så vi tände den för 10 min sen, rökte upp hela med stora bloss, 10 minuter efter så känner jag mig stukad som innihelvete, förstår inte ens hur jag lyckas skriva allt det här.
Jag ser bara suddigt, kan inte koncentrera mig och känner mig väldigt snurrig.
Jag är en daglig rökare och har vart det i ungefär 2 år nu.
Jag har också prövat väldigt mycket, men inget annat än röka!
Men. Jag har aldrig blivit så stukad i heela mitt armaste liv!

Båda är j*vligt nojjiga på att farsan ska komma upp och märka..
Synd är att jag bor hemma fortfarande, men har lägenhet om ungefär 2 veckor.

Har ni känt några symptomer som detta?
Vad tycker ni vi ska göra?

MVH
Citera
2010-03-03, 00:49
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TDown
Idag så hämtade jag ut mitt JG, jag och en polare drog hem till mig. Min farsa var bara hemma, sen på natten meckade jag en riktigt fet kona, Ungefär, 70%JG, 30%Tobak. Det var somsagt bara jag och min polare som skulle röka den.

Så vi tände den för 10 min sen, rökte upp hela med stora bloss, 10 minuter efter så känner jag mig stukad som innihelvete, förstår inte ens hur jag lyckas skriva allt det här.
Jag är en daglig rökare och har vart det i ungefär 2 år nu.
Jag har också prövat väldigt mycket, men inget annat än röka!
Men. Jag har aldrig blivit så stukad i heela mitt armaste liv!

Båda är j*vligt nojjiga på att farsan ska komma upp och märka..
Synd är att jag bor hemma fortfarande, men har lägenhet om ungefär 2 veckor.

Har ni känt några symptomer som detta?
Vad tycker ni vi ska göra?

MVH

Vänta ut det, om de inte släpper inom en timme kanske det är dags att nojja. Fattar inte varför folk ska ta så jävla mycket? Är ju som upplagt för att snea, fan rök med måtta.
Citera
2010-03-03, 00:50
Medlem
brajzillas avatar
du beskriver ju inte hur du blev blind? fattar ingenting eller är det nått nytt slang för stuk?
Citera
2010-03-03, 00:51
Medlem
TDowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
du beskriver ju inte hur du blev blind? fattar ingenting eller är det nått nytt slang för stuk?

Asså tydligen, det verkar ju som det. Men jag vet inte :/
Citera
2010-03-03, 00:54
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:

Låter faktist bara som du rökte för mycket, ruset kommer inte direkt så rök inte för mycket på en gång. Får dom där 'symptomen' när jag röker, men det snurrar bara på rejält när man rökt mer än man pallar, då kommer illamående också men det lugnar sig efter en stund.

Rök mindre åt gången med tanke på att det går igång så pass mycket långsammare än tex BW.
Citera
2010-03-03, 00:55
Medlem
DiscoDoo420s avatar
Citat:
Asså tydligen, det verkar ju som det. Men jag vet inte :/
Men du kunde ju läsa vad han skrev...
Tror att du bara är jäääävligt stekt. Inget att oroa sig för. Ta lite mindre till nästa gång bara
Citera
2010-03-03, 00:59
Medlem
TDowns avatar
Haha okej, tack grabbar

Men jag får helt enkelt go with the flow

PZ
Citera
2010-03-03, 01:04
Bannlyst
Ta lite mindre era IQ'n
Edit: När exakt blev du blind? Missade den delen...
Senast redigerad av reyear 2010-03-03 kl. 01:06.
Citera
2010-03-03, 01:05
Medlem
OnkelBrajjas avatar
Citat:
meckade en riktigt fet kona, Ungefär, 70%JG, 30%Tobak.

Om du rullade en stor joppe och körde ~70% JG så tippar jag också på att du helt enkelt rökte för mycket. Testa hälften nästa gång, då blir det nog en mer behaglig upplevelse
Citera
2010-03-03, 01:43
Medlem
Bolt Jenkinss avatar
Det var då själve fan!

Var nån snubbe i en annan tråd som ringde på ambulans för att han tagit lite för mycket. Ni både skriver att ni är vana rökare och rökt olika substanser förut. Låter onekligen som en massa skitsnack i mina öron.

Varför måste man röka så förbannat mycket hela tiden? Speciellt första gången man testar en mix man inte kört på förut. Blir så trött..

Jag bara väntar på den dagen då vi får läsa i aftonbladet om det senaste "internet-döds-knarket" och resterande kemikalier blir sönder klassade bara för att nån wannabe pundar fjortis tagit lite för mycket och tror att han ska bli blind, svälja tungan eller att hans/hennes döda mormor lurpassar i byrålådan.

Ett tips : Håll dig till alkohol och låt oss andra "dödsknarka" ifred!
Citera
2010-03-03, 02:11
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolt Jenkins
Det var då själve fan!

Var nån snubbe i en annan tråd som ringde på ambulans för att han tagit lite för mycket. Ni både skriver att ni är vana rökare och rökt olika substanser förut. Låter onekligen som en massa skitsnack i mina öron.

Varför måste man röka så förbannat mycket hela tiden? Speciellt första gången man testar en mix man inte kört på förut. Blir så trött..

Jag bara väntar på den dagen då vi får läsa i aftonbladet om det senaste "internet-döds-knarket" och resterande kemikalier blir sönder klassade bara för att nån wannabe pundar fjortis tagit lite för mycket och tror att han ska bli blind, svälja tungan eller att hans/hennes döda mormor lurpassar i byrålådan.

Ett tips : Håll dig till alkohol och låt oss andra "dödsknarka" ifred!

Word. Det verkar verkligen gå till så att "nice jag klarade en 0.2a, då kör vi på en 0.7a nästa gång" sen vet dom inte varför dom känner sig annorlunda.

Bleh.
Citera
2010-03-03, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Word. Det verkar verkligen gå till så att "nice jag klarade en 0.2a, då kör vi på en 0.7a nästa gång" sen vet dom inte varför dom känner sig annorlunda.

Bleh.

Låt de vara, alla har vi varit nybörjare.
Kommer ihåg när man var yngre och inte like erfaren så trodde jag alltid att jag skulle palla mer än vad jag gjorde.
Slutade oftast med att man var sänkt som fan och spydde.
Man lär sig med åren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in