• 1
  • 2
2015-04-10, 11:05
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Blir ni upprörda och kräver att t ex Telia ska skicka nya batterier när de medföljande batterierna till fjärrkontrollen tar slut också?

Jag har inte telia och bryr mig därför inte. Men nej, för när JAG väljer digitalbox så är det JAG själv som har valt vilken och vilka kanaler jag vill se. Hade t.ex Felia, com hem eller andra prackat på mig ngt som jag inte själv har valt, så är svaret ja, då hade jag krävt det.
Citera
2015-04-10, 11:06
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peanjo
Jaha, men på andra banker så slutar den första att fungera om man får en ny. Fråga mig inte hur tusan det går till.

Mina bägge funkar.
Citera
2015-04-10, 14:42
Medlem
DemocracyNows avatar
Varför använder ni inte Mobilt Bank-ID. Eller Bank-ID på datorn
Senast redigerad av DemocracyNow 2015-04-10 kl. 14:45.
Citera
2015-04-10, 15:42
Medlem
rolemodels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DemocracyNow
Varför använder ni inte Mobilt Bank-ID. Eller Bank-ID på datorn

Sssch låt alla mongoloider vara häftiga och hata på storbankerna i kör. Fast det hela grundar sig att de är utvecklingsstörda själva och inte använder de tekniska lösningar som finns som det FÖRETAG (bank) de anlitar har valt att erbjuda.

Banker är bara till för medborgaren och ska göra som den efterblivna medborgaren vill
De ska absolut inte få bedriva affärer på det sätt de vill. Då blir den utvecklingsstörde svensken galen!
Citera
2015-04-10, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rolemodel
Sssch låt alla mongoloider vara häftiga och hata på storbankerna i kör. Fast det hela grundar sig att de är utvecklingsstörda själva och inte använder de tekniska lösningar som finns som det FÖRETAG (bank) de anlitar har valt att erbjuda.

Banker är bara till för medborgaren och ska göra som den efterblivna medborgaren vill
De ska absolut inte få bedriva affärer på det sätt de vill. Då blir den utvecklingsstörde svensken galen!

Om ägarna hade tagit den fulla risken i "dåliga tider" så hade jag tyckt att det hade varit efterblivet att skälla på dem. Men som det fungerar idag så förväntar jag mig en viss "gratis-service" på rimlig nivå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in