• 1
  • 2
2010-02-27, 16:23
Medlem
fucked.for.lifes avatar
Tja! Skulle betala mina rkningar via nordeas hemsida och stack in kortet i dosan. D str det "lg batteriniv". Vad gr jag? r det tnkt att man sjlv ska skruva upp grejen och byta batteri eller kan man f en ny dosa? Har haft dosan i flera r och har ett vagt minne att man fick en sladd till den som gick att ansluta till datorn, kan det ha varit en laddare? Jag r inte s bra p snt hr som ni mrker, sorry.
Citera
2010-02-27, 16:29
Medlem
Pratbubblans avatar
Jag har ftt upp det dr meddelandet i ett rs tid. Jag bara testar att stoppa i kortet x antal gnger tills det meddelandet inte lngre kommer upp. Prova frst det.
Citera
2010-02-27, 17:45
Medlem
fucked.for.lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan
Jag har ftt upp det dr meddelandet i ett rs tid. Jag bara testar att stoppa i kortet x antal gnger tills det meddelandet inte lngre kommer upp. Prova frst det.

Jag har ftt upp meddelandet i ngra veckor men har ocks lyckats nd. r bara rdd fr att jag ska sitta dr en natt med ett gng obetalda rkningar som mste betalas inom fem minuter s tokdr dosan
Citera
2010-02-27, 17:52
Medlem
Pratbubblans avatar
S hr str det p Nordeas hemsida:

Citat:
Kan jag byta batteri och hur ofta behver jag gra det?

Kortlsaren drivs med tv knappcellsbatterier av typ Panasonic CR 2032, 3 volt eller motsvarande. Batterierna finns under luckan p baksidan. Du kan byta dem sjlv med hjlp av en liten kryssmejsel. Batterierna hller i cirka fem r vid normal anvndning.

http://www.nordea.se/F%C3%B6retag/In.../991812.html#4
Citera
2010-02-27, 21:30
Medlem
fucked.for.lifes avatar
h, tack! Problem solved
Citera
2013-01-29, 02:24
Medlem
TimTebows avatar
Men ska man verkligen behva st fr kostnaden fr nya batteri sjlv? Tycker allt att de kunde bjuda oss kunder p det.. eller har jag fel?

Har nmligen ocks lgt batteri p min dosa.
Citera
2013-01-29, 02:28
Medlem
Geblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
Men ska man verkligen behva st fr kostnaden fr nya batteri sjlv? Tycker allt att de kunde bjuda oss kunder p det.. eller har jag fel?

En bank, som skulle ge ngot gratis till de vars pengar de frvarar? Pfft.. var har du befunnit dig de senaste tusen ren?
Citera
2015-04-08, 20:08
Medlem
Sgt.Blands avatar
Hll i er nu allihop! Fr ett tag sen s brjade min dosa visa lg batteriniv och jag frgade d i webb-supporten, dosan funkade ju fortfarande, vad jag skulle gra och hr och hpna, Nordea skickade nya batterier direkt hem i brevldan GRATIS! Jag vet om att det hr lter otroligt men s r det iaf. S det r bara att lgga en frga i internet-banken s lnge dosan fortfarande funkar att logga in med s kommer det batterier direkt hem i brevldan helt kostnadsfritt.
Citera
2015-04-08, 21:30
Medlem
dumbuks avatar
Hll i er nu, ni ska f lsningen.

Dosan fungerar i ett par r till nr det str lgt batteri, om inte man pillar p den 25gnger om dagen.

Allt ni behver gra r att trycka p OK nr lg batteriniv dyker upp p rutan, done

Thanks me later..
Citera
2015-04-08, 23:29
Medlem
Klarabella79s avatar
Jag tyckte som s att om de prackar p mig sn manick s fr de st fr kostnaden ocks. Jag meckar inte med ngt icke sjlvvalt.,

Mailade nordea (var inloggad) o skrev att min dosa glappar p en siffra och hur jag lser det. Fick svar inom ett dygn att de skickar ny dosa.

Nu har jag 2 dosor, en r reserv
Citera
2015-04-10, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Jag tyckte som s att om de prackar p mig sn manick s fr de st fr kostnaden ocks. Jag meckar inte med ngt icke sjlvvalt.,

Mailade nordea (var inloggad) o skrev att min dosa glappar p en siffra och hur jag lser det. Fick svar inom ett dygn att de skickar ny dosa.

Nu har jag 2 dosor, en r reserv
Jaha, men p andra banker s slutar den frsta att fungera om man fr en ny. Frga mig inte hur tusan det gr till.
Citera
2015-04-10, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow

Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Jag tyckte som s att om de prackar p mig sn manick s fr de st fr kostnaden ocks. Jag meckar inte med ngt icke sjlvvalt.

Blir ni upprrda och krver att t ex Telia ska skicka nya batterier nr de medfljande batterierna till fjrrkontrollen tar slut ocks?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in