Det hela utspelar sig i veterinärens väntrum. 2 hundar, en pudel och en dobbermann sitter och väntar på att få komma in till veterinären och de börjar prata med varandra.
- Varför är du här, säger dobbermannen till pudeln?
– Jag har så taskiga nerver säger pudeln. Jag kan inte hålla tätt. Nu har jag pissat ned mattes nya orientaliska antika matta som hon ropade för dyra pengar på auktion så jag skall avlivas och du då?
- En dag när jag gick ut i köket så stod matte på alla fyra och knäskurade köksgolvet. Jag tyckte att hon såg så vacker ut att jag inte kunde behärska mig så jag tog henne bakifrån, svarade dobbermannen.
- Så du skall också avlivas sa pudeln?
- Nej sade dobbermannen, jag skall bara klippa klorna.
-Eeeyyooo min farsa dog idag fan!
-weyy ere sant???? shiiiitt yao ja beklagar sorgen hur dog han???
-azzå lyssna bre. Han skulle fixa vår parabol du vet sen han ramla från taket...
-aboooo len fan va synd azzå jag.....
-Tyst! låt mig prata färdigt, han kom till 3:e våningen o han höll sig i gardinerna du vet men sen dom gick av o han ramla.....
-ay ay ay det måste vara.....
-heyyy tyst len ja försöker berätta!!!!
-aaahh flåt flåt....fortsätt
-aaa o sen han kom till 2:e våningen då tog tag i en blomkruka men sen den ramlade med honom liksom.....
-Aboo jag bekla......
-shit bre du e min kompis låt mig prata färdigt aaa min farsa e död yaao
-aaah flåt fortsätt......
-sen han kom till 1:a våningen han tog tag i recket men den gick oxå av så han föll ner på marken men han klara sig.....
-Men....men hur dog han?????
-Han förstörde huset bre, vi sköt honom!
-Eeeyyooo min farsa dog idag fan!
-weyy ere sant???? shiiiitt yao ja beklagar sorgen hur dog han???
-azzå lyssna bre. Han skulle fixa vår parabol du vet sen han ramla från taket...
-aboooo len fan va synd azzå jag.....
-Tyst! låt mig prata färdigt, han kom till 3:e våningen o han höll sig i gardinerna du vet men sen dom gick av o han ramla.....
-ay ay ay det måste vara.....
-heyyy tyst len ja försöker berätta!!!!
-aaahh flåt flåt....fortsätt
-aaa o sen han kom till 2:e våningen då tog tag i en blomkruka men sen den ramlade med honom liksom.....
-Aboo jag bekla......
-shit bre du e min kompis låt mig prata färdigt aaa min farsa e död yaao
-aaah flåt fortsätt......
-sen han kom till 1:a våningen han tog tag i recket men den gick oxå av så han föll ner på marken men han klara sig.....
-Men....men hur dog han?????
-Han förstörde huset bre, vi sköt honom!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!