Ursprungligen postat av pencon
CARTMAN: Vill ni höra ett roligt skämt som min morfar berätta?
KYLE: Nej.
CARTMAN: Ok, En familj går till en talangscout. Det var en pappa, mamma, son, dotter och en liten bebis.
Pappa säger till talangscouten:
Vi har ett otroligt nummer. Om du låter oss visa dig så kommer du vilja anställa oss!
Talangscout säger: Jag är ledsen men vi anställer inte familjer. Deras nummer brukar vara för mesiga.
Mamman säger: Snälla ge oss bara två minuter. Jag lovar, du kommer inte att bli besviken.
Ok, Ni får två minuter, säger talangscouten.
Familjen börjar direkt.
Mamman ler åt sonen som trycker på play på en stereo.
En spännande cirkus musik spelas samtidigt som pappan snurrar sin dotter, bänder upp benen, lyfter på kjolen och börjar slicka hennes röv.
KYLE: VA!?
CARTMAN: Sen lägger sig sonen på golven med munnen öppen och mamman sliter av sig byxorna, sätter sig på sonen och börjar skita över allt.
KYLE: Dude!
CARTMAN: Ta det lugnt!
Pappan tar av blöjan av bebisen och börjar suga dennes kuk. Medan sonen, som fortfarande har mammans bajs i munnen börjar slicka bebisens små kulor.
KYLE: Dude...
CARTMAN: Kyle, vänta!
Nu så lägger sig mamman med ryggen mot golvet medan dottern klättrar upp på en stol och börjar pissa ner henne.
Sen tar pappan och sonen bebisen, trycker med huvudet före tillbaka honom tillbaka i mammans fitta. Samtidigt som dottern piss rinner ner över alla.
KYLE: Dude, Sluta.
CARTMAN: Vänta Kyle!
Dom trycker in barnet halvvägs så benen sticker ut. Tar sonen mammans bajs ut ur munnen och börjar smeta ner alla.
Samtidigt som pappan stoppar in kuken i bebisen röv och knullar honom när han ligger i mammans mage, till dess att han kommer över bebisen, mamman, sonen och dottern.
KYLE: Cartman, jag vill inte höra mer.
CARTMAN: Tyst, Kan du vara tyst, snälla!?
Sen ställer sig pappan upp och säger:
Och nu vår tolkning av offren vid 9:11,
så börjar hela familjen springa runt skrikande och skrattande med kukar och bröst slängande, täcka av skit, piss och sperma skrikande:
ahhhh, ahhhh.. Huset faller ihop! Huset faller ihop!
Och äntligen springer familjen till mitten av rummet och säger:
TADAA!
Och talangscouten sitter helt tyst, efter en lång stund säger han:
Fan, det där är vad jag kallar en show, vad heter den?
Och pappan säger: "The Aristokrats"
KYLE: Jag fattar inte!
CARTMAN: Inte jag heller!