2009-04-07, 19:48
Medlem
Kuris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas.W
Jag erkänner att jag inte har läst alla 1800+ i denna del och sökt efter liknande skämt på forumet och jag bryr mig faktiskt inte om det står i en separat tråd, ska vi visa källförteckning på allt vi postar?
Kan ta en till som säkert är skriven.
Hur vet vi att det inte var en neger som mördade Engla?
Cyckeln stog kvar.....

lite kallt kanske men det var väl det de handlade om.
bravo! det tar sig
Citera
2009-04-08, 09:52
Medlem
Vad blev resultatet av cykelturen?

En gla

En lessen
Citera
2009-04-20, 18:53
Medlem
Mongoluddsills avatar
Vad är det för likhet mellan Engla och Dogge-doggelito? - "Cykel på köpet"
Citera
2009-04-20, 19:05
Medlem
lasse.frasses avatar
-Hur många judar går det in i en WW golf?

-5 som sitter ner och 17 i askkoppen.
Citera
2009-04-20, 23:07
Medlem
UncleUrbans avatar
Två bögar sitter på ett kontor. Helt plötsligt börjar det spruta sperma från en av dem. Då säger den andra: "Fan vad äcklig du är, sitter du här och runkar!?" Då svarar han som sprutade: "Nejdå, jag la bara av en fis"
Citera
2009-04-21, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UncleUrban
Två bögar sitter på ett kontor. Helt plötsligt börjar det spruta sperma från en av dem. Då säger den andra: "Fan vad äcklig du är, sitter du här och runkar!?" Då svarar han som sprutade: "Nejdå, jag la bara av en fis"

Helt fel!

Två bögar badar jacuzzi och helt plötsligt flyter det upp sperma från stället där den ena bögen sitter, då säger den andra bögen "vafan sysslar du med? sitter du här och runkar!" då svara den första "nej, jag släppte en fis!"
Citera
2009-04-22, 10:22
Medlem
rosamannens avatar
Jag vet inte om den har varit uppe tidigare. Det är mycket möjligt, men here goes...

- Vad är det för skillnad på diarre och vanligt bajs?
- ?????
- Vanligt bajs kan man inte gurgla.
Citera
2009-04-22, 18:52
Medlem
Kuris avatar
det blir spår av tänderna i bajskorven
Citera
2009-04-23, 00:46
Medlem
Jannemannens avatar
inte hittat denna när jag sökt iaf...

En veterinär som kunde buktala besökte en bondgård och han tänkte att jag ska nog skoja lite med bonden idag. Sagt och gjort, när han undersökte kossan frågade han:
- Vad gillar du bäst här på gården?
- Jo dä ä välla när tjuren kommer te mej, svarade kossan.
Bonden ryckte till och blev fundersam. När veterinären sedan kom fram till fåret så utspelade sig samma konversation. Fåret svarade:
- Ja dä ä välla när baggen kommer te mej, svarade fåret.
Nu ryckte bonden till rejält, för veterinären var på väg mot grisarna. Bonden sprang förbi och tog en nacksving på grisa och sade:
- Nu håller du käft, grisajävel, annars vrider jag nacken av dig!
Citera
2009-04-23, 19:47
Medlem
I ett hyrehus i Rosengård bodde en negerfamilj på femte våningen och en kurdfamilj på sjätte våningen. En fredagskväll höll negerfamiljen en fest tillsammans med massa andra negrer, och föga förvånande blev det ganska högljutt. Efter att kurderna hade varit nere och klagat flertalet gånger fick de nog och kastade ut en negerbebis ur fönstret, varvid negrerna svarade med samma medicin - att kasta ut en kurdbebis ur fönstret. Till slut hade kurderna kastat ut 6 bebisar och negrerna 5, ställningen var alltså 6-5 till kurderna. Eller 11-0 till Sverige!
Citera
2009-04-23, 22:19
Medlem
Andrewgos avatar
En kvinna var med om en bilkrasch och hamnade i koma. Efter 4 år, mitt på en vanlig dag utan någon förändring så skulle hon tvättas av en sköterska vilket inträffar varje vecka. Sköterskan råkar dock komma åt kvinnans underliv med trasan av misstag, vilket får en oväntad följd då kvinnans hjärtrytm stiger en liten aning. Men hon vaknar inte.

Sköterskan går då in till sina kolleger och bestämmer att ringa efter kvinnans man, som dyker upp en kvart senare.
"Vi råkade få reda på ett sätt som vi kan använda för att möjligen väcka upp er hustru", säger en av sköterskorna. "Om ni går in till er fru och praktiserar oralsex så kan det antagligen ha en positiv effekt". Mannen nickar och går in till sin fru. Sköterskorna väntar utanför. Efter en stund så hör de hur larmet går inne i rummet för att tala om att patientens hjärta har stannat. Sköterskorna rusar och utropar till mannen: "Vad hände?! Är hon död?"

Mannen ställer sig upp och förkunnar: "Jo fan, jag tror hon kvävdes"
Citera
2009-04-23, 22:34
Medlem
UncleUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hrym
Helt fel!

Två bögar badar jacuzzi och helt plötsligt flyter det upp sperma från stället där den ena bögen sitter, då säger den andra bögen "vafan sysslar du med? sitter du här och runkar!" då svara den första "nej, jag släppte en fis!"

Det låter helt klart bättre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in