Jag har 3st mappar på min sekundära hårddisk som inte går att ta bort. Jag formaterade nyligen min primära hårddisk ( C: ) och installerade Windows 7, och det förändrade inget. Jag har provat både Unlocker och Lockhunter utan lyckade resultat.
Ingen process använder tydligen mapparna, utan det är ett rättighetsproblem. Är det någon kunnig som har ett haxxigt tips på hur jag ska bli av med mapparna? Kan man inte komma åt hårddiskarna innan man loggar in i windows och på så sätt rensa bort skräpfiler?
Klart jag orkar googla, dock fick jag inget svar på den exakta strängen han ville att jag skulle skicka in. Jag har gjort liknande saker i UNIX och jag vet att en liten bokstav fel kan få horribla följder .
Klart jag orkar googla, dock fick jag inget svar på den exakta strängen han ville att jag skulle skicka in. Jag har gjort liknande saker i UNIX och jag vet att en liten bokstav fel kan få horribla följder .
Tack tack
Kollar du så ser du att det finns en path-sträng där i och du kommer få svårt att googla på en påhittad path. Ändra D:\blah\blah till din egna mapp.
Fick du bort mappen eller är du för feg för att testa?
Glömde säga att detta inte fungerade.
Jag fick följande felmeddelanden:
D:\blabla\update: åtkomst nekad.
1 filer behandlades; Det går inte att behandla 2 filer
Glömde säga att detta inte fungerade.
Jag fick följande felmeddelanden:
D:\blabla\update: åtkomst nekad.
1 filer behandlades; Det går inte att behandla 2 filer
Du skriver inte om du testade det som administratör. Du får högerklicka cmd.exe och välja att köra som admin. Att köra runas cmd.exe kanske inte fungerar.
Och vilket kommando fungerade inte? Har för mig att på svenska windows måste man andvända /D J istället för /D Y (MS är idioter).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!