2010-02-26, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Du försöker alltså på fullaste allvar ställa en diagnos på en person över internet?

Du får läsa på så kan du kanske också göra det.
Inte speciellt svårt för en lagom utbildad person att sätta en del troliga diagnoser via en människas aktiviteter på nätet.
Citera
2010-02-26, 18:05
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av descendingangel
Jag vet inte ett dugg vad han menade! Har inte en susning.. Dessa två övergår mitt förstånd. Men skulle nog iaf rekommendera snuten att ta en närmare titt på dem bägge. Ngt är INTE som det ska vara med dem. Och vet inte men jag får en känsla av att de provocerar fram känslor hos småtjejer som är trasiga. Han skrev till mig denna Janne, och blockerade mig direkt. Så jag lånade en väns helgon och besvarade honom i hans gästbok.

Ja.. Denne Althusser(lite osäker på stavning) Säger att han gjort något liknande 2007 och detta skulle stått i tidningen oxå..

Tror fan han kan ha påverkat denna sinnessjuka rosahåriga möderskan.

Har letat som en gal på nätet, men hittar bara hans jävla bok..
Flash-blodhundar kom igen här har ni en socka

An**rs Ka*l Samu***son psykiskt störd 41 år Umeå.
Citera
2010-02-26, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kameleont09
Men vadå nätet,,, har du läst allt hon skrivit,,, gå till en psykiatiker fasen en psyk-proffesor om så är med detta ,, så ska du få se på fan att han/hon, skulle ge samma diagnos!!!
Hon kommer hamna i psykiatrisk vård ist för fängelse, det är så det fungerar, hon är sjuk!!!!

Ja, du verkar sannerligen professionell. En "psyk-professor" skulle nog inte ställa en diagnos grundat på något som skrivits på nätet. Det kan för allt han vet vara en person med livlig fantasi, om än morbid.
Citera
2010-02-26, 18:08
Medlem
descendingangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindfulpilot
Inte speciellt svårt för en lagom utbildad person att sätta en del troliga diagnoser via en människas aktiviteter på nätet.

Det ska MYCKET till för att sättas en diagnos, har själv jobbat inom den grenen. Det är en massa tester som ska genomföras och ska bestämmas av en skicklig läkare. Inget man kan sitta på internet och sätta diagnos på. MEN jag kan hålla med dig om att det du skriver att det är iaf ngt som är involverat i hennes tankar. Sen får man fråga sig om hon har blivit "höjd till höjderna" av vissa idioter ang hennes dagboksinlägg och hennes fantasier där. Ge en svamp vatten och den suger åt sig till fullo.
Nog hade hon kontakt med psykvården, inga tvivel där eftersom hon i ett inlägg skriver "ta en tablett" mm... Men en människa kan vara en personlighet på internet, samt en annan vid vårdkontakt.
Citera
2010-02-26, 18:10
Medlem
Citat:
Det ska MYCKET till för att sättas en diagnos, har själv jobbat inom den grenen. Det är en massa tester som ska genomföras och ska bestämmas av en skicklig läkare. Inget man kan sitta på internet och sätta diagnos på. MEN jag kan hålla med dig om att det du skriver att det är iaf ngt som är involverat i hennes tankar. Sen får man fråga sig om hon har blivit "höjd till höjderna" av vissa idioter ang hennes dagboksinlägg och hennes fantasier där. Ge en svamp vatten och den suger åt sig till fullo.
Nog hade hon kontakt med psykvården, inga tvivel där eftersom hon i ett inlägg skriver "ta en tablett" mm... Men en människa kan vara en personlighet på internet, samt en annan vid vårdkontakt.

Fast vi verkar inte mena samma sak då.
Jag skriver troliga diagnoser.
Du syftar på medicinskt säkra diagnoser!
Citera
2010-02-26, 18:11
Medlem
descendingangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Ja.. Denne Althusser(lite osäker på stavning) Säger att han gjort något liknande 2007 och detta skulle stått i tidningen oxå..

Tror fan han kan ha påverkat denna sinnessjuka rosahåriga möderskan.

Har letat som en gal på nätet, men hittar bara hans jävla bok..
Flash-blodhundar kom igen här har ni en socka

An**rs Ka*l Samu***son psykiskt störd 41 år Umeå.

Då kan man fråga sig, OM han gjort ngt liknande 2007... då borde han ju om man tänker logiskt blivit dömd som sinnessjuk och fått vård. Annars hade han nog suttit inne fortfarande har jag en känsla av.
Kanske är en person som är mäktigt galen i uppmärksamhet, och gör allt för att göra sig hörd. Då han skrev till mig att hans mamma gjort upprepade mordförsök på honom som liten. Vem vet... Men han är då iaf inte ngn som borde få ha tillgång till internet. Vem fan vet vad han får för sig när man läser på hans sida.

Ska försöka luska lite mer om honom.
Citera
2010-02-26, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mindfulpilot

Vadå troliga diagnoser?
Om man vill så kan man sätta vilken diagnos man vill på vem som helst, vi har alla en släng av någon störning.

Diagnoser ställs av legitimerade läkare, inte av skvallersugna människor över nätet.
Citera
2010-02-26, 18:18
Medlem
descendingangels avatar
Althussers vän som börjar lägga sig i verkar ju ha en del skelett i garderoben oxå om man läser vad althusser skrivit tidigare till honom

Althusser K41 från Umeå i Västerbottens län, 20/10-07 kl 21:26
Bäst att ligga lågt ett tag va? Hörde om den där vakten som visst hamna på akuten...
V a r är du har ju fan inte varit inloggad eller synts till på år och dag
trycker i nån kvart?
Citera
2010-02-26, 18:40
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Då kan man fråga sig, OM han gjort ngt liknande 2007... då borde han ju om man tänker logiskt blivit dömd som sinnessjuk och fått vård. Annars hade han nog suttit inne fortfarande har jag en känsla av.
Kanske är en person som är mäktigt galen i uppmärksamhet, och gör allt för att göra sig hörd. Då han skrev till mig att hans mamma gjort upprepade mordförsök på honom som liten. Vem vet... Men han är då iaf inte ngn som borde få ha tillgång till internet. Vem fan vet vad han får för sig när man läser på hans sida.

Ska försöka luska lite mer om honom.

Men hur e psykvården i Sverige idag? Alla dårar e ju ute på gatan. Fan jag minns när de varnade när de rymt från Lillehagen på spårvagnen..

"En psyksjuk man naken med en T-shirt virad runt huvudet
var uppmärksamma men ta ingen konakt,mycket farlig"

Konstigt att det händer sånt här nu.

En liten tjej skär halsen av sin inneboende.. satan det e fan sjukt...

Fan kan man bli lack om de inte tar bort brödsmulorna efter sig eller käkar upp all ost.. MEN
Citera
2010-02-26, 18:41
Medlem
Det är ett jävla tjat om att psykvården är dålig i Sverige. Ingen som ställer sig frågan om verkligen alla går att bota?
Det handlar om ett billigt, ointelligent, misslyckat och värdelöst litet luder som ville vara någonting. Sista åren ville hon vara "farlig" och folk skulle vara rädda för henne.

Ger mig fan på att dom höll på att fota varann och spexa med kniven. Sen var han lite orädd (Med tanke på sitt eget misslyckade liv) och hetsade henne, som i sin tur fick en impuls och skar av halsen på honom (Med tanke på hennes eget misslyckade liv). Tror det är lättare hänt än vad folk verkar tro. Iallafall när man har misslyckats grundligt med allting och inte har några framtidsutsikter överhuvudtaget. Kom igen, dom levde som två smutsiga råttor i en knarkarkvart på söderhöjden.

Efter att hon hade skurit halsen av honom och såg att det inte var lika häftigt och tilltalande som på bild att se en människa ligga och hulka blod med dödsrädsla i ögonen, så blev hon en byxis liten flicka igen, som hon är innerst inne, och ringer pappa. Pappa som hade varit så jättejättedum och "slagit" henne under barndomen. Allt hennes misslyckande var pappas fel. Tacksamt att få skära sig i armarna och säga till folk att man mår skit. Svaga ynkliga jävla människa.

Ett litet jävla horluder har det alltid varit.
Giftspruta till psyksjuka med vålds- och dödsfixeringar om inte deras familjer vill ta hand om dom personligen. Dom bidrar aldrig till ett bra samhälle ändå.

/Själv ångrar jag att jag inte pissade på henne efter gruppknullet.
Citera
2010-02-26, 18:48
Medlem
Motleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlofNiklasFredrik
Det är ett jävla tjat om att psykvården är dålig i Sverige. Ingen som ställer sig frågan om verkligen alla går att bota?

Nej inte alla, men väldigt många fler än idag. Jag tror dock att du kan vara svår.
Citera
2010-02-26, 18:59
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlofNiklasFredrik

Du ångrar alltså att du inte pissade på en 14-årig tjej efter att hon blivit gangbangad?

För att förekomma eventuella kommentarer - nej, jag försvarar inte att hon dödade killen, men när hon var 14 och blev gangbangad var det ju ingen som visste vad hon skulle komma att göra flera år senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in