Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Ingen som vet lite mer om hennes förflutna, enligt media beskriver hennes vänner henne som en glad och go tjej som de aldrig skulle misstänka för sådant här. Begriper i och för sig inte hur media lyckas hittar dessa vänner.
Hon hade ju tydligen en del i sitt polisregister sedan tidigare, någon som vet vad?
Hmm har vuxit upp i samma område som henne och känner henne ytligt. Som sagt skulle inte förvåna mig om det är både droger och psykisk ohälsa inblandat. Den sida av henne jag såg var av en jävligt spontan och intensiv brud, kaxig - fast trevlig.
Hon var nog mer av en "kickers" i tonåren och att hon gått och blivit gothare hade jag ingen aning om. Hon verkade i alla fall gilla att stå i centrum och få alla blickar på sig, om jag minns rätt hade hon en blogg tidigare där hon la upp relativt oskyldiga "jackass"-filmer med sig själv i huvudrollen. Jag fick uppfattningen av att hon va en rätt skön brud, lite störd och hyperaktiv, men mördare? Nja. Skulle dock inte förvåna mig om hon har blivit arresterad för misshandel eller typ olaga hot tidigare.
Var först övertygad om att det här var ett bråk som gått över styr och resulterat i misshandel och självförsvar, men nu när man läser aftonbladet blir man ju lite mer osäker... Vill dock inte lita blint på det kvällspressen skriver, men avskuren hals känns uppenbarligen mer planerat än t.ex ett hugg i bröstet.