2010-02-24, 14:52
Medlem
Det är väl inga problem att vara "go och glad" samtidigt som man har mörkare psykiska störningar. Det vet jag av egen erfarenhet. Jag känner henne ytligt och jag finner det väldigt märkligt att hon skulle ha blivit misshandlad. Kolla på hennes muskler + att hon inte var dålig när det gällde thaiboxning. Visst kan man bli misshandlad ändå men jag har svårt att tro att den där halvportionen till BO skulle kunna gjort det.

Jag går All-in på tjack och mental ohälsa.
Citera
2010-02-24, 15:03
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapaloma
Det är väl inga problem att vara "go och glad" samtidigt som man har mörkare psykiska störningar. Det vet jag av egen erfarenhet. Jag känner henne ytligt och jag finner det väldigt märkligt att hon skulle ha blivit misshandlad. Kolla på hennes muskler + att hon inte var dålig när det gällde thaiboxning. Visst kan man bli misshandlad ändå men jag har svårt att tro att den där halvportionen till BO skulle kunna gjort det.

Jag går All-in på tjack och mental ohälsa.

Har du sökt hjälp för dina mörkare psykiska störningar innan de övergår i mer dramatiska handlingar, GM bevisade just det häromdagen att det är möjligt alltså.

Du säger att hon var duktig på thaiboxning och ett tidigare inlägg benämnde henne som kicker. Vadan denna utveckling med tanke på att hon var tjej?

Jag betar emot med att hon hörde röster i huvudet!
Senast redigerad av Lalajlaj 2010-02-24 kl. 15:07.
Citera
2010-02-24, 15:11
Medlem
Ingen som vet om hon medicinerade för några psykiska sjukdomar? Man kan ju anta att smeknamnen hon gett sig själv, schitzo, psyko osv. grundar sig i någon typ av besvär. Depression, tvångstankar, ångest? Drogrelateras psykos?

Jag har fått uppfattningen av att hon uppvisar typiska ADHD-tendenser, vilket inte behöver vara något negativt i sig men kanske leda till andra problem...

Att jag tidigare sa att hon var "kicker" grundar jag mest på den klädsel och attityd hon hade. Jag vet alltså inte om hon var våldsam men det skulle inte förvåna mig.
Citera
2010-02-24, 15:21
Medlem
Finns inget i hennes huvud som är normalt, vilket hon bevisat nu men detta har pågått i flera år. var bara en tidsfråga innan något hände
Citera
2010-02-24, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenkompost
Finns inget i hennes huvud som är normalt, vilket hon bevisat nu men detta har pågått i flera år. var bara en tidsfråga innan något hände

Kan du ge exempel på eller hinta om vad det är som har pågått i flera år?
Citera
2010-02-24, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
GM
1988-11-09-XXXX
Michelle Christina Susanna Gustafsson
Snapphanevägen 250 bv Järfälla
Tack för svar !
Men man undrar, var hon adopterad eller inte ?
Men ok , hon var svensk .
Citera
2010-02-24, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Har du sökt hjälp för dina mörkare psykiska störningar innan de övergår i mer dramatiska handlingar, GM bevisade just det häromdagen att det är möjligt alltså.

Du säger att hon var duktig på thaiboxning och ett tidigare inlägg benämnde henne som kicker. Vadan denna utveckling med tanke på att hon var tjej?

Jag betar emot med att hon hörde röster i huvudet!

Jadå, jag är ingen fara för allmänheten eller mig själv för tillfället.
Kolla hennes arm och nackmuskler på bilderna där hon har linne, jag skulle då inte moppsa upp mig mot henne. Jag kan inte svara 100 % korrekt men jag tror inte det var röster. Och det var med största sannolikhet inget bland-tjafs med tanke på att hon inte drack.

Sammankopplad>> Jag vet inte säkert om hon har någon diagnos, men jag tror att det enda hon gjorde var att självmedicinera.

Mina uppgifter är minst 75% säkra.

Och för att spinna vidare på "go och glad" så var hon just go och glad, iallafall på nätet, men visst, det fanns mycket mörker också, men inte så jag trodde det skulle gå så här långt
Citera
2010-02-24, 15:44
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Jadå, jag är ingen fara för allmänheten eller mig själv för tillfället.
Kolla hennes arm och nackmuskler på bilderna där hon har linne, jag skulle då inte moppsa upp mig mot henne. Jag kan inte svara 100 % korrekt men jag tror inte det var röster. Och det var med största sannolikhet inget bland-tjafs med tanke på att hon inte drack.

Sammankopplad>> Jag vet inte säkert om hon har någon diagnos, men jag tror att det enda hon gjorde var att självmedicinera.

Mina uppgifter är minst 75% säkra.

Och för att spinna vidare på "go och glad" så var hon just go och glad, iallafall på nätet, men visst, det fanns mycket mörker också, men inte så jag trodde det skulle gå så här långt

Det låter tryggt,

Jo,jag ser på bilderna att hon åtminstone hade lårmuskler och detta tillsammans med thaiboxning så talar det väl kanske för att hon inte blev kontinuerligt misshandlad, vilket förstås talar emot henne i detta fall.

Hon var mycket på Emils i Järfälla eller det kanske var länge sedan hon gick där.

Jag tycker hon visar tecken på att hon hade tvångstankar och att verklighet flöt ihop med fantasin. Jag kan mycket väl tänka mig att hon hade röster, eller tvångstankar, som drev henne till den gärning som hon så länge hade fantiserat om.

Vad är det som hon självmedicinera, knaprar hon piller för psykisk ohälsa eller ar det droger?
Citera
2010-02-24, 15:46
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Skelleftebo misstänks ha mördats
En man i 20-årsåldern från Skellefteå missstänks ha blivit mördad i Stockholm.

Norran har fått bekräftat av en person som är insatt i ärendet att det är en Skelleftebo som hittats död i en lägenhet i Stockholm.
http://norran.se/nyheter/norrochvast...icle402582.ece
Har id på den mördade framkommit, nån som vet om han fortfarande är skriven i Ske-å..
Citera
2010-02-24, 15:48
Medlem
Citat:

Anledning till att hon inte drack? För att kunna ta andra droger, och i så fall vilken typ?

Nej att hon är stark tvivlar jag inte på. Har alltid haft uppfattningen att man inte skulle vilja hamna i en fysisk konfrontation med henne...

Att hon lider av så kraftiga psykiska problem som det verkar utan att ha någon kontakt med psyk tycker jag verkar konstigt. Det måste ju hindrat henne i både arbetslivet och eventuella studier (vad jag vet gick hon IV på gymnasiet)
Nån som vet hur hon försörjde sig?
Citera
2010-02-24, 15:55
Medlem
xploddans avatar
Användarnamn och lösenord krävs numer för att komma in på bloggen.
Citera
2010-02-24, 15:57
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Har id på den mördade framkommit, nån som vet om han fortfarande är skriven i Ske-å..

Da*iel Ste*man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in