Det kan vara ett ganska slitigt jobb att vara moderator, men det varierar väldigt från moderator till moderator hur mycket tid man lägger ner på FB. Vissa känner kanske att de vill bidra till FB och vad det står för, men den vanligaste anledningen är nog att man vill slippa reklamen och inte vet hur man använder flashscript eller adblock.
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Undrar om inte den frågan är den vanligaste i Flashbackdelen. Svaret är nej (såvida inte de andra modsen lurat mig godtrogen som jag är, och jag är den enda som jobbar gratis)
Så var det åtminstone på min tid, fast det var inte bara du som jobbade gratis utan alla mods som inte krävde lön vid tillfrågningen. Det kanske jag kan avslöja nu när jag inte längre förlorar på det.