2010-12-19, 11:49
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Man får skaffa profilbild och göra roliga trådlåsningar, det är nog därför
För att inte nämna knypplingen
Citera
2010-12-19, 11:52
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotAGirlCalledBrian
För att inte nämna knypplingen

Det finns inget knypplingsforum.
Citera
2010-12-19, 13:55
Medlem
Bonzo666s avatar
För min del så anser jag att yttrandefriheten är viktig. Inte minst efter allt från Muhammedkarikatyrer till SD-inträdet i Riksdagen/valupptakten, etc etc. Och jag bidrar till sådant jag finner vara viktigt. Punkt. Någon vidare makt är rätt svår att motivera. Makten som kan infinna sig vid att ge en tillsägelse balanseras snabbt ut mot att klicka av 50 RP:s om man säger så..

Sedan så är det en sak att moderera ett forum man är intresserad av och en annan att modda något man inte gillar. Det finns många pålästa användare som bidrar med intressant information och intressanta argument som jag tar del av. Jag skulle dock tex under inga omständigheter tänka mig att modda Pedofili-forumet. Jag är mer inne på dödstraff och kastrering än barnporr för att beskriva mina känslor.

Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
Jag tycker att dom gör ett riktigt bra jobb! Men fyfan för att behöva vara mod i Integration och invandring eller Cannabis. Lider med dom som behöver stå ut med all skit som skrivs där.
Hej..

Humanist på avstånd är mitt ledord.
Citera
2010-12-19, 15:34
Medlem
lendrygghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Spelar ingen roll, illusionen är rolig att leva i. Dessutom kanske en motivering för medlemmarna att vara så ambitiösa som möjligt så att dom kan bli mods och få tillgång? Lite sådär lagom långsökt och härligt.
Citera
2010-12-19, 23:24
Medlem
PacmanSwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo666

Hej..

Humanist på avstånd är mitt ledord.

Hej på dig med Är det lika mycket att göra som jag antar eller har jag bara överdrivit i min bedömning?
Citera
2010-12-19, 23:52
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamFlasher
man är populär och får massa PM av kåta tjejer som vill ha FB-dase.
Vilka forum är detta? Jag moddade Systemutveckling och Datorspel, det var ju tydligen fel. Antingen 150-kiloskodare, eller finniga 14-åringar som skickade bilder på sina små gossekukar.

För att svara på frågan: Jag tackade ja för att jag kände att jag kände jag kunde göra en skillnad i de forum jag uppskattar och på så sätt behålla de vettiga skribenterna. Förhoppningsvis gick det bra, jag fick inte så mycket skäll i alla fall.
Citera
2010-12-20, 01:47
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:

Det brukar låta så ja.
Citera
2010-12-20, 12:13
Medlem
qrizzes avatar
Jag fick frågan av Admin. Tyckte det skulle vara en kul grej. Så jag tackade ja.

Alltid kul och göra forumet bättre.
Citera
2010-12-20, 14:16
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamFlasher
man är populär och får massa PM av kåta tjejer som vill ha FB-dase.
Blev mod igår och har ännu inte blivit sexuellt antastad av nått kvinntimmer. Det vore en underdrift att säga att jag är bevsiken.

I övrigt så tackade jag ja eftersom jag har fått en chans att påverka i större utsträckning, samt att jag nu får reda på hur stor arbetsbördan för en mod egentligen är.
Citera
2010-12-20, 14:23
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Blev mod igår och har ännu inte blivit sexuellt antastad av nått kvinntimmer. Det vore en underdrift att säga att jag är bevsiken.

I övrigt så tackade jag ja eftersom jag har fått en chans att påverka i större utsträckning, samt att jag nu får reda på hur stor arbetsbördan för en mod egentligen är.

De slutar antasta en när man blivit moderator, har ingen berättat det för dig? Vi får våra behov tillfredsställda på ett bättre sätt

Jag har postat tidigare i tråden och klargjort ungefär varför jag är moderator. På senare tid har det kommit svackor ibland när man inte får tiden att räcka till men jag känner fortfarande samma engagemang i grunden som jag gjorde när jag blev tillsatt. Det känns för jäkligt bra att hjälpa till lite när yttrandefriheten alltmer börjar bli en lyxvara ute i världen.
Citera
2010-12-20, 14:30
Medlem
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine

Det beror på att du ännu inte fått besöka vår officiella tatuerare, som kommer tatuera in FBs logga på bröstet på dig, samt bokstäverna "FB" i pannan.

Efter det så går det mycket lättare på krogen, alla kvinnor vill ha dig och alla män vill vara dig.
Ja, förutom alla de som vill ge dig då stryk då....

Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
Hej på dig med Är det lika mycket att göra som jag antar eller har jag bara överdrivit i min bedömning?
Jag vet inte hur mycket du antar, men det är mycket och det är jobbigt.
Bonzo666 har gjort ett hästjobb sedan han kom in, men misstänker att han, liksom andra, kommer tappa sugen så småningom.
Att modda I&I suger musten ur en (att modda Pedofili, som jag gjorde ett kort tag, suger däremot själen ur en).

Citat:
Knypplingsforumet är en lögn.
Citera
2010-12-20, 15:10
Medlem
Afros avatar
De tackar ja för att de är nyfikna på hur det ser ut bakom kulisserna, sen är det kört.

http://www.youtube.com/watch?v=UPw-3e_pzqU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in