• 4
  • 5
2010-03-08, 09:40
Medlem
MicrograMs avatar
Oj, vet inte hur många filmer man sett (eller inte kommit ihåg) och haft med sig en vodka in i salongen.

Dessutom har väl de flesta här, som jag, varit nedrökta och gått på bio. Fantastiskt.

Skulle inte tänka mig några andra droger än dessa (alkohol och THC) att gå på bio på då jag helst fokuserar på att titta på filmen, som kan bli svårt om man är för påverkad. Slöseri med pengar med andra ord.
Senast redigerad av MicrograM 2010-03-08 kl. 09:42.
Citera
2010-03-23, 12:28
Medlem
dominations avatar
Vågar man ta LSD och gå och se Alice i underlandet? Eller lär man få en chock och snea..? Vill se nån 3d Film.. Alice eller Avatar?
Citera
2010-03-23, 12:31
Medlem
danskenitunnans avatar
Såg Avatar 3D på en bio i Amsterdam alldeles för stekt på svamp å gräs.. Det var en speciell, sjuk men också underbar upplevelse
Citera
2010-03-23, 13:06
Bannlyst
Gick och såg new moon under krypton rus... det var roligt.. jag var mer koncentrerad på att tänka " var fan finns toaletten.. ifall man måste spy)

vad jag minns av filmen var nog... öh.. solbrända heta killar med bar överkropp..

igentligen var det nog inte så roligt endå :P ( på kryptom iallfall)
Citera
2010-03-23, 13:59
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domination
Vågar man ta LSD och gå och se Alice i underlandet? Eller lär man få en chock och snea..? Vill se nån 3d Film.. Alice eller Avatar?

Nä, Alice är rätt snäll (det är ju faktiskt en barnfilm), det är ett par lite otäcka scener, men de är korta. Jag var grymt bränd när jag såg den, märkte att den blev sämre ju nyktrare jag blev (men det var nog också lite att filmen faktiskt blev sämre mot slutet), skulle nog inte rekommendera någon att se den nykter.
Citera
2010-03-23, 14:01
Medlem
Det är ju standard att man meckar en feting på biotoaletten och går ut o röker den innan filmen!
Citera
2010-03-24, 00:30
Medlem
dominations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Nä, Alice är rätt snäll (det är ju faktiskt en barnfilm), det är ett par lite otäcka scener, men de är korta. Jag var grymt bränd när jag såg den, märkte att den blev sämre ju nyktrare jag blev (men det var nog också lite att filmen faktiskt blev sämre mot slutet), skulle nog inte rekommendera någon att se den nykter.

Shutter Island kanske är bättre? Eller vad tror du? Vid detta tillfälle måste man välja filmer med omsorg så man inte blir besviken!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in